Tog imovane efter ett tjackrace och det gör jag aldrig om, fyfan vilka äckliga hallisar jag fick. Föll ner stora spindlar från väggen på toaletten och en jävla monsterhand tog tag i mig när jag skulle pissa och kunde känna det också. Usch!
Köp några folköl och ta några till så går det över, ta det lugnt, kram på dig. Jag har gjort samma sak en miljon gånger; kom ihåg att det är en drog som spökar i din hjärna, så länge du förstår det så är ju allting lugnt ellr hur?
Jag har sett en afrikan stå och laga mat i köket, ett träd som sträckte sig 20 meter efter mig så jag var tvungen att springa in i huset när jag stod ute och rökte, för att inte glömma dom vanliga hallucinationerna jag får som vibrerande text och "ramar".
1 stilnoct räcker för mig för att bli så, fast det är väl för att vi har turen att få den biverkningen? Skriver tur då det är underhållande som fan, men det blir svårt att sova när man börjar hallucinera..
Synd!
Tycker Imovane enbart är bra i ett syfte och det är just AT.
Låter som du dragit för mycket tjong för att det ska funka men jag tycker det låter underligt, imovane när man är avig brukar va det smartaste draget och funkar bättre än benz.
Sucks to be you girl! : /
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!