• 1
  • 2
2011-04-04, 21:00
Medlem
ENTSs avatar
Detta är första gången jag tar sömtabletter i samband med tjack, är VÄLDIGT ny på det här med sömnpiller..
Citera
2011-04-04, 22:08
Medlem
Inte för att det hjälper dig nåt nu men jag råder dig att införskaffa lite valium till nästa gång.

Så gjorde jag när jag tjackade en gång när ja var lite yngre iaf. Min "erfarne" tjack-polare kom med 2 vallar och en spliff
Citera
2011-04-04, 22:16
Medlem
BlueOasiss avatar
Tog imovane efter ett tjackrace och det gör jag aldrig om, fyfan vilka äckliga hallisar jag fick. Föll ner stora spindlar från väggen på toaletten och en jävla monsterhand tog tag i mig när jag skulle pissa och kunde känna det också. Usch!
Citera
2011-04-04, 22:46
Medlem
banditen--s avatar
Ta en AT eller sluta knarka din mes
Citera
2011-04-04, 23:04
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Några stillisar fungerar mycket bättre, dock kan det bli lite väl skevt om man vakat i några dygn.
Citera
2011-04-05, 06:11
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Några stillisar fungerar mycket bättre, dock kan det bli lite väl skevt om man vakat i några dygn.
Borde vara i princip samma sak, då de är likvärdiga i styrka och ganska milda tabletter trots allt.
Citera
2011-04-05, 06:36
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Köp några folköl och ta några till så går det över, ta det lugnt, kram på dig. Jag har gjort samma sak en miljon gånger; kom ihåg att det är en drog som spökar i din hjärna, så länge du förstår det så är ju allting lugnt ellr hur?
Citera
2011-04-05, 16:23
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Borde vara i princip samma sak, då de är likvärdiga i styrka och ganska milda tabletter trots allt.

Det kan jag inte hålla med om, på Zopiklon blir jag bara en zombie, medans på Zopildem blir jag som en trippad pigmee.
Citera
2011-04-08, 00:01
Medlem
ENTSs avatar
Min pojkvän tog 2 Imovane 7,5 och började hallucinera som bara den. Vi hade båda tagit tjack och jag tog 6 stycken och vart inte ens gäspig.

Är det verkligen bara jag som har det såhär?
Finns det NÅGOT man kan göra åt det?

Mår bara bra när jag drar rent tjack, annars är det bara piss, får ångest, spyr, mår illa, osv, osv.
Citera
2011-04-08, 00:08
Medlem
refrs avatar
Jag har sett en afrikan stå och laga mat i köket, ett träd som sträckte sig 20 meter efter mig så jag var tvungen att springa in i huset när jag stod ute och rökte, för att inte glömma dom vanliga hallucinationerna jag får som vibrerande text och "ramar".

1 stilnoct räcker för mig för att bli så, fast det är väl för att vi har turen att få den biverkningen? Skriver tur då det är underhållande som fan, men det blir svårt att sova när man börjar hallucinera..
Citera
2014-01-31, 01:17
Medlem
ENTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YaeOlMadHatter
Synd!
Tycker Imovane enbart är bra i ett syfte och det är just AT.
Låter som du dragit för mycket tjong för att det ska funka men jag tycker det låter underligt, imovane när man är avig brukar va det smartaste draget och funkar bättre än benz.
Sucks to be you girl! : /

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in