Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-04-07, 22:05
  #25
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Du går tyvärr inte säker, ska man tro påstådda bortförda är det lika vanligt utanför staterna.
Eh, i frågan om rymdvarelserna låter bli ickeamerikaners stjärtar så var det en implicerad frågeställning om vad rymdvarelserna gör med ickeamerikanerna när de väl rövat bort dom.

För annars kan man säga att jag i skrivande stund låter bli rymdvarelsernas stjärtar då jag inte rövar bort dom.
Citera
2011-04-09, 13:16
  #26
Avstängd
psychomathis avatar
'Föreläsning' på x-conference som behandlar ämnet.
Föreläsaren är kirurg och påstår sig jobbat med att operera ut massvis av dessa plantat.
Han går igenom vad plantaten är gjorda av och diverse.
Enligt teorierna så har amerikanska regeringen/militären ingått i förbund med just 'the greys' (de små gråa snubbarna) där de får experimentera med ovetande civila i utbyte mot lite av deras teknologi.

Sen, enligt teorierna, så finns det ju massor av olika typer av utomjordingar, vilket kan förklara alla olika typer av sightings. Dock så har ju 'the greys' varit förekommande väldigt länge nu.
Även folk som träffat rymdvarelser med 'nordiskt utseende' har förekommit väldigt länge.
Så det är ju inte som folk säger, att typen av rymdvarelser förändrats med tiden. Det har nästan alltid varit reptilier, gråa utomjordingar och nordiska.

Sen finns det ju också diverse knäppgökar givetvis.
Citera
2011-04-10, 23:02
  #27
Medlem
lokaldelens avatar
Väldigt intressant.

Hoppas det kommer fram mer info om dessa implantat, dvs deras syfte osv.
Citera
2011-04-12, 21:07
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Som bevis anför jag 50-talets populärkultur. Grön gubbe med antenner = rymdvarelse. För bästa sättet att försöka säga folk något lugnt och fint var ju via populärkulturen.

Men hur var det nu med stjärten? Låter rymdvarelserna bli ickeamerikanernas stjärtar?


Stjärtgrejen och anal probing är ju mest en populärkulturell myt som kanske har hänt i något enstaka fall bara det att du tjatar så mycket om det i varenda inlägg visar ju att det är något otroligt fantasieggande och skoj för vissa.
Citera
2011-04-12, 21:09
  #29
Medlem
Väldigt förbryllad över att du säger dig ha RAW som guru och ändå är helt oförstående till hur det kommer sig att rapporter och utseende har förändrats genom tiderna.
Citera
2011-04-12, 21:13
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
"implantants" försökte du skriva det där på engelska eller svenska?

Jag tycker det är skit, exakt varför skulle aliens sätta saker i oss?

För att tracka och hålla koll på de som de harför bort, kontrollera och justera kroppsliga värden, vad vet jag, men inte är det speciellt svårt att komma på anledningar.

Många påstår ju att de har sysslat med skapande av hybrider och andra medicinska experiment och då känns det ju nästan självklart att man vill kunna följa de som man har opererat?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback