2011-04-04, 15:01
Medlem
Haha kissieskämtet var ju bäst

Det handlar återigen inte om att tillfredställa killar, utan mig själv. Det har börjat gå alldeles för långt nu. Kommer tyvärr inte lägga upp en bild, men refererar till den jag länkade tidigare som liknar mig rätt mycket. Jag tror på en operation, en fyllig, naturlig B kupa. Kan jag då få den betald så är det ännu bättre!

Kan ändå inte sluta förundras över den STORA mängd killar som helt plötsligt verkar avguda små bröst Om ni är ärliga, varför märks ni aldrig av ute irl? Och om ni ljuger för att vara snälla, tack
Citera
2011-04-04, 15:02
Medlem
Jag har gjort en bröstförstoring och är av åsikten att om man inte är nöjd med något och kan ändra på det, varför inte göra det då? Men jag skulle råda dig till att vänta, jag tycker personligen att det är för ungt att operera sig när man är 20 år, du är antagligen inte mogen, varken fysiskt eller psykiskt, och jag tycker att du ska passa på att uppleva saker för dom pengarna istället.

Jag har alltid varit väldigt liten med smala höfter och små bröst, petite brukar det kallas. Man kan väl säga att jag hade kropp som en 12-årig pojke.. Jag har alltid kunnat äta massor utan att gå upp i vikt och när jag är inne i intensiva träningsperioder så tappar jag fort i fettvikt, d.v.s att jag ser ganska deffad ut.
När jag blev något äldre, runt 22-24, så fick jag ändå lite mer former, jag gick upp en storlek både runt höfter och bröst men trots det så har jag fortfarande idag stl 24-25 i jeans.

Jag sa tidigt att jag ville förstora mina bröst, jag var inte nöjd med varken form eller storlek, men det fanns inte ekonomiskt utrymme till en början och dessutom ville jag vara säker på att det inte bara rörde sig om dålig självkänsla, så jag bestämde mig för att vänta. Jag satte 30 år som en tidsgräns och tänkte att om jag fortfarande känner ett behov då så gör jag det. När jag var 31 år så opererade jag mig.

Jag är glad att jag väntade för kroppen förändras mycket mellan 20 år-30 år, jag tror inte att implantat som jag hade valt i 20 års åldern hade varit särskilt snygga på mig idag. Jag hade då antagligen valt för stora och dom hade suttit på ett annat sätt än vad dom gör nu. Dessutom vet jag att jag gjorde det för att jag ville, inte för att passa in på köttmarknaden. Om det är någon tröst så kan jag ju berätta att jag träffade min nuvarande sambo utan implantat

Jag har gjort bröst som klär min kropp, implantaten sitter under min bröstmuskel vilket gör att jag inte kommer att ha problem med amning, mammografi och "kanterna" syns inte. Dom gick in genom armhålan på mig och jag har knappt märkbara ärr, skulle någon påpeka det så kommer jag undan med att det är en rakningsskada.
Min stora mardröm var att jag skulle få stora "sillisar" men jag är jättenöjd, jag kan ha kläder som aldrig passat förut, jag kan gå i kläder utan bh och jag kan fortfarande träna som vanligt. Hela jag ser större ut, folk uppfattar inte mig längre som spinkig och jag får komplimanger om att jag har fått fina former. Dom flesta reagerar inte på att det bara är brösten som blivit större, utan uppfattar det som att jag växt till mig och blivit vuxen

Skulle du nu bestämma dig för en operation i alla fall eller undrar över något så bara fråga på!
Citera
2011-04-04, 15:03
Medlem
skruvad-typs avatar
Börja med p-piller Då börjar de nog växa lite. Det är ifall en vanlig "bi-effekt" av p-piller.
Citera
2011-04-04, 15:03
Medlem
Mvks avatar
Hellre plankor/finnar än plastpattar.
Det är rent ut sagt vidrigt med fakebröst.
Hej, jag har tryck in en plastpåse under huden, vill du känna?
Hur fan bröstinplantat någonsin blev accepterat förstår jag inte.
Visst, ett nödknull som har det går väl an men om en flickvänn eller fru som skaffar det är det hejdå.

Jag bryr mig inte så värst om nån är platt.
Tjejer har oftast andra egenskaper väger upp det.
Röv, övrig fysik osv.
Citera
2011-04-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samvil
Hej Redgirl! Jag tycker verkligen att du inte ska göra någon operation! Det är ett jätteingrepp som verkligen kan göra mer skada än nytta, jag tror inte att det förbättrar någonting alls faktiskt!

Som 23 årig kille så föredrar jag små bröst framför stora, alla dagar. Stora bröst ser ofta "vindögda" ut, är opraktiska, stör och är allmänt djävliga.

Svar på frågan om vad du ska göra så tycker jag att du ska vara dig själv. Om du dessutom tycker att du är ganska snygg så är jag säker på att du är det. Man blir intresserad av någons personlighet, möjligen ögonen och ansiktet spelar in en del med. Jag är säker på att du väger upp dina bröst med en killer rumpa eller något dessutom.

Jag tror att du gör misstaget att faktiskt tänka på det för mycket. Försök inte att tänka bort det eller så, utan låt det bara vara precis som det är.

Hoppas att du kan finna dig tillfreds med din egen kropp!

Jag är också 23 år snubbe och håller med ovanstående till 100 %. Stora bröst är fan nästan alltid = obehagliga överraskningar när dom är ute i det fria. Alla brudar fuskar ju upp dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Redgirl
Alltså jag förstår att mycket sitter i huvudet- men inte ALLT! Självklart vill man väl som kvinna ha sina kvinnliga delar. Jag vill må bra. Jag vill känna mig kvinnlig. Jag vill kunna bära upp kläder, köpa fina bhar, kunna ha urringat utan att allt syns. De sakerna sitter inte enbart i skallen.

Allt sitter i huvudet. Hänger med på logiken att du inte känner dig kvinnlig och det är fan inte lätt att träna bort ett komplex. Men det går.

För övrigt lät du sjukt het när du beskrev dig själv Just sayin
Citera
2011-04-04, 15:07
Medlem
Gnugga toapapper där emellan bruka funka på flickers rövar iallafall
Citera
2011-04-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Hellre plankor/finnar än plastpattar.
Det är rent ut sagt vidrigt med fakebröst.
Hej, jag har tryck in en plastpåse under huden, vill du känna?
Hur fan bröstinplantat någonsin blev accepterat förstår jag inte.
Visst, ett nödknull som har det går väl an men om en flickvänn eller fru som skaffar det är det hejdå.

Jag bryr mig inte så värst om nån är platt.
Tjejer har oftast andra egenskaper väger upp det.
Röv, övrig fysik osv.

Man vill väl kanske inte heller känna att något ska vara så pass fel att något annat måste väga upp det? "Gumman du har förjävliga lår som jag önskar var mindre, men dina underbara axlar väger upp det"

Det är jätteroligt att höra att många som opererat sig blivit nöjda! peppar mig något oerhört. Samtidigt har man väl något vett i skallen kvar som säger att man borde gilla sig själv för den man är. Synd att inte tankar och känslor går ihop där. Men, det finns 5 sorters bröst. Naturliga små,naturliga normala, naturliga stora, fejkade normalstora och fejkade jättestora. Fick jag välja skulle jag självklart välja naturliga normala (vilket i mina ögon är snyggast), men nu hade jag inte den turen. Då finns det två val kvar, fejk normalsize el fejk XXXXLsize, då är ju fejk normalsize det närmaste jag kan komma ? Sry för krånglig text
Citera
2011-04-04, 15:21
Medlem
kör bara! har du 30 lax att lägga så gör det om det skulle hjälpa dig så mycket.

själv är jag också mer för en handfull, men å andra sidan är jag en sucker för tighta kroppar. stora (även det som betraktas som normalstora) har en förmåga att bli en obehaglig överraskning när de väl släpps fria.

jag förstår att du gör det för dig själv men har du lätt att attrahera snubbar allmänt?
Citera
2011-04-04, 15:25
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Tjejer får små bröst och killar får små penisar. Va glad att du kan fixa det lätt iaf.
Citera
2011-04-04, 15:25
Medlem
Då finns det två val kvar, fejk normalsize el fejk XXXXLsize, då är ju fejk normalsize det närmaste jag kan komma ? Sry för krånglig text [/quote]

Tja, du kan ju lägga in små implantat, så att du får motsvarande en b-kupa. Eller mindre för den delen, det görs ju på bröstcancerpatienter som förlorat sitt ena.
Citera
2011-04-04, 15:30
Medlem
NotCereals avatar
Nu vet inte jag hur dina bröst ser ut, men du sa att du hade stora bröstvårtor. Det kan röra sig om en missbildning som heter tubulära bröst, värt att kolla upp iallafall. Trots att det är en missbildning brukar landstinget inte vilja gå in och finansiera en operation.
Har den missbildningen själv, mer eller mindre platt byst - förutom bröstvårtorna. Kan ärligt säga att jag hade velat operera dom även om det inte vore en missbildning. Känner igen mig en hel del i det du skriver, vet hur det känns. Skit i vad andra säger, gör det du själv vill. Vill du operera, gör det - lyssna på dig själv, men tänk igenom noga. Själv ska har jag sedan länge bestämt mig att operera, men har inte allt klart för mig angående ingreppet.
Citera
2011-04-04, 15:32
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgirl
Man vill väl kanske inte heller känna att något ska vara så pass fel att något annat måste väga upp det? "Gumman du har förjävliga lår som jag önskar var mindre, men dina underbara axlar väger upp det"

Du tänker nog på det mer än vad killar gör.
Om en kille börjar visa intresse för dig så har ju redan sett förbi dina finnar till bröst eller hur?
Det är inte riktigt som kukar där bruden får sig en otrevlig överraskning när kalsongerna åkt av i form av en micro-snorre.
Han ser redan innan han tar kontakt med dig att är platt och väljer ändå att ragga/snacka.

Problemet med dagens brudar är att dom inte vet sin plats utan vill vara allt och alla på en och samma gång.
Dom vill vara den vardagliga tjejen som går i skolan och är smart, är flickvän/fru, partyanimal på krogen och vilddjur i sängen.
Det har som alltid när tjejer skapar trådar här på FB att göra med bekräftelsekåthet.
Bekräftelse och uppmärksamhet från alla möjliga håll.
Hade du tryckt in plastpåsar i tutten om du ensam på en öde ö i 75år?
Tror inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in