2011-04-05, 13:33
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Och ja TS, det finns behåar i två storlekar mindre än A-kupa.

som boende i asien kan jag vidimera

Det finns små, pyttesmå, helt platta och sedan finns det asiat-platt

i sydostasien finns sk. 'padded bra' som liksom har tygtuttar insydda hehe

det man kallar 'små' i sverige skulle i asien kallas 'big'

en bekant, 21år, kinesiska, är nästan helt platt, men hon passar i det, jättesöt faktisk
Citera
2011-04-05, 13:44
Medlem
Guitarsmokes avatar
Små bröst är sååå sexigt. Stora bröst är bara snygga så länge de hålls uppe av en BH, men så fort den ryker så är de inte heta längre. Sen att mäns ögon är designade för att fastna på stora byster är inget vi kan hjälpa och återspeglar absolut inte nödvändigtvis vår smak.

Skaffa en sån där bikiniöverdel med trianglar framför brösten till sommaren när du ska till stranden. Ju mindre bröst som putar ut under dem desto hetare. Och vad du än gör: never ever operera. Personligen tycker jag det är mer avtändande än att få veta att tjejen har sålt sex eller varit heroinist. Är beredd att påstå att ett träben, svamp på näsan eller en siamesisk tvilling är mindre avtändande.
Citera
2011-04-05, 13:55
Medlem
clezs avatar
Om du nu bryr dig så mycket.. varför gör du inte en bröstförstoring?
Citera
2011-04-05, 13:59
Medlem
Jag (kille) upplever att tjejer är betydligt mer besatta av bröst än vad män är.
Personligen tycker jag att kvinnobröst mest är spännande tills jag har fått sett dem första gången (som nån sorts bekräftelse på hennes intresse av mig ungefär), efter det är det nog mest hennes mentalitet som är intressant.
Extremt dåligt självförtroende t.ex. är osexigt, medans bröststorleken är av mindre betydelse anser jag.
Citera
2011-04-05, 14:16
Bannlyst
jag älskar småbröst det ska gärna se ut som en pojkkropp,

ta en kölapp och ställ dig i kö så kan jag ta mig an dig efter sommarenm
Citera
2011-04-05, 14:18
Medlem
P-piller som nämnts tidigare är ju trots allt inte till för att tas i hopp om större bröst, men visst finns där en liten chans att det fungerar. Men ha i åtanke att det faktiskt finns andra biverkningar som kommer på köpet.

Att dricka sojamjölk kan även resultera i något fylligare bröst.

(Är själv en tjej 20-23 år med mindre byst, små för min kroppsbyggnad. 174 cm lång, 67 kg och vältränad. Framför allt axlar/överarmar/bröstmuskler, vilket jag tycker resulterar i att bysten ser ännu mindre ut)
Senast redigerad av dunlejon 2011-04-05 kl. 14:21.
Citera
2011-04-05, 14:35
Medlem
Om jag var du skulle jag lätt operera dom, finns hur många som helst som gör det. Dessutom kan du ju själv bestämma hur stora dom ska bli då.

Jag kan säga att det finns ingen eller mycket få killar som skulle klaga på att du har sillisar...
Citera
2011-04-05, 14:38
Bannlyst
Det är inget ovanligt och det kan vara väldigt sexigt.
Lär dig älska dig själv , lovar att du inte kommer få en dålig reaktion från en kille om han bryr sig om dig. Du kommer bli dissad för dina små bröst, lika lite som du skulle dissa en snubbe för att han har brösthår. Det är oviktigt och en mogen kille kommer vilja ha dig, oavsett storleken på din kupa.

Annars lär de växa en del när du skaffar barn, plus att du slipper hängtuttar som alla dina vänner kommer ha 35 år och uppåt
Citera
2011-04-05, 15:14
Medlem
Kan inte alla killar som undrar varför hon har bh på sig om hon inte har några bröst bara sluta kommentera. Hon har på sig bh för att brösten ska se större ut.

Jag är iofs tjej, men jag ääälskar små bröst. Jag var supernöjd med mina bröst (små a-kupor) och så helt plötsligt exploderade de av p-piller och annat. Nu hatar jag dem, men har lärt mig leva med dem. Var glad för dina bröst. Titta p alla supermodeller tex som har supersmå bröst oc får alla de goaste killarna. Ta dig samman o skaffa lite självförtroende så löser det sig.

Måste bara tillägga att jag avskyr opererade plastbröst oavsett om de är små eller stora. Äckligt, plastigt och onaturligt. Har en del kompisar som har gjort det och har totalt förlorat respekten för dem och de är lika olyckliga som alltid.
Citera
2011-04-05, 15:42
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepressbyran
Jag gillar att du verkar vara riktigt dum i huvudet

Kul att det roade dig, så istället för att bidra på något sätt till tråden eller frågeställningen snackar du skit om andra användare?

bidra eller strunta i att ens komentera.

onT: operation är det bästa alternativet sålänge man inte tar det till överdrift.
Citera
2011-04-05, 15:52
Medlem
2Binarys avatar
Som så många andra killar (och förmodligen tjejer) redan har sagt, så spelar det ingen roll. Det är finns alla olika smaker bland folk, vissa gillar stora och vissa små - men det är ändå inte brösten man faller för (förhoppningsvis, om inte något extremfall), utan det är väl personen i fråga.

Så detta handlar om din syn på dig själv/hur du tror andra ser dig, som du snarare borde "göra" något med, i så fall.
Citera
2011-04-05, 16:05
Medlem
jonnizs avatar
Små bröst kan vara väldigt vackert faktiskt! Jag och många fler har inget emot det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in