2011-04-03, 15:55
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag vill se bilder för att kunna bedöma... men en fråga: varför ska du ha BH om du inte har pattar??? BH = brösthållare, du vet..
Citera
2011-04-03, 16:53
Medlem
länka inte en bild på dig själv, men länka en bild på ett par bröst som är ungefär som dina så man får en ungefärlig bild.

Ska man göra bröstoperation gäller det att verkligen sätta sig in dels i de olika metoder som finns samt var någonstans det kan vara vettigt. Det största skälet till att opererade bröst kan se dåliga ut är att man går större än hud och övrig fettvävnad klarar av = badbollar. Ska man operera brösten ska man bara göra en mindre förändring för optimalt resultat.

Sen finns det som sagt många som gillar små bröst. Jag själv bryr mig varken från eller till så länge det inte är HELT platt, det är ju inte så gött.
Citera
2011-04-03, 17:26
Medlem
http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=s afari&q=small%20breasts#i=98

Så likt jag kunde hitta. Dethär med att få operationen utan att behöva betala har jag hört om. Vad ska man behöva säga?
Citera
2011-04-03, 17:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jag vill se bilder för att kunna bedöma... men en fråga: varför ska du ha BH om du inte har pattar??? BH = brösthållare, du vet..
Nä,men bysthållare,du vet,,,
Citera
2011-04-03, 17:41
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redgirl
http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=s afari&q=small%20breasts#i=98

Så likt jag kunde hitta. Dethär med att få operationen utan att behöva betala har jag hört om. Vad ska man behöva säga?
Om dina ser ut så där, så bör du inte skämmas - finns gott om män som inte vill att kvinnor ska ha juver som Klarabella. Inget fel med små bröst om det vägs upp av en sexig rumpa...
Citera
2011-04-03, 17:50
Medlem
Citat:
Om dina ser ut så där, så bör du inte skämmas - finns gott om män som inte vill att kvinnor ska ha juver som Klarabella. Inget fel med små bröst om det vägs upp av en sexig rumpa...

Jag antar att du har rätt men jag rår ändå inte för hur jag känner.. Och min rumpa, nja den är väl hyffsad men ingen pangröv kanske. Saken är den att jag ser inte ner på andra tjejer med minibröst och tycker inte det är viktigt hos andra. Men på mig är det så jävla fult. Samma sak som att jag inte bryr mig särskilt hårt om killars utseende/ kukstorlek etc men på mig själv är sånna saker så otroligt viktiga.. Skevt jag vet
Citera
2011-04-03, 18:25
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Jag antar att du har rätt men jag rår ändå inte för hur jag känner.. Och min rumpa, nja den är väl hyffsad men ingen pangröv kanske. Saken är den att jag ser inte ner på andra tjejer med minibröst och tycker inte det är viktigt hos andra. Men på mig är det så jävla fult. Samma sak som att jag inte bryr mig särskilt hårt om killars utseende/ kukstorlek etc men på mig själv är sånna saker så otroligt viktiga.. Skevt jag vet
https://www.flashback.org/t182015
Citera
2011-04-03, 19:06
Medlem
Jag tror att du ska göra såhär:

Nu ska du lägga hela idén med operation på is ett tag och fokusera på ditt psyke istället. Om du fortfarande vill operera dig om säg ett år så fine gör det, det är inte hela världen verkligen inte. Men som sagt lägg det hela på is nu och testa att se om det kanske är psyket som det största problemet ligger hos. Man vet inte sånt själv, därav det lite kluriga. Jag säger inte att det måste vara så, men öppna upp för möjligheten att det är psyket som är det större problemet här.
Citera
2011-04-03, 21:15
Medlem
Inget fel alls med små bröst
Size doesnt matter
Du kanske är för påverkad av media och filmer o sånt skit
Har aldrig sett en tjej med "fula" bröst
Citera
2011-04-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
Jag tror att du ska göra såhär:

Nu ska du lägga hela idén med operation på is ett tag och fokusera på ditt psyke istället. Om du fortfarande vill operera dig om säg ett år så fine gör det, det är inte hela världen verkligen inte. Men som sagt lägg det hela på is nu och testa att se om det kanske är psyket som det största problemet ligger hos. Man vet inte sånt själv, därav det lite kluriga. Jag säger inte att det måste vara så, men öppna upp för möjligheten att det är psyket som är det större problemet här.

Eftersom att jag mått såhär under hela tonåren så känns ett år som onödig tid.. Funderar verkligen starkt på operation..
Citera
2011-04-03, 22:00
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Hej! Jag har ett pinsamt problem som jag inte längre vet hur jag ska hantera och tänkte fråga här om nån varit i samma situation och vad du isåfall gjort åt saken.

Jag är 20 år och mitt problem är att jag har inga bröst. Jag fyller knappt ut en A-kupa. Det finns alltså knappt BHar jag kan ha, och detta medför att jag inte heller bär upp kläder som jag ska. Det ser liksom, konstigt ut. Jag har aldrig visat mina bröst för en kille, aldrig någonsin. Mår fruktansvärt dåligt över detta. Det känns som att jag saknar en kvinnlig del. Ungefär som att jag saknar en näsa, typ. (Hoppas ni fattar). Jag undviker mig själv i spegeln, jag bär ofta stora tröjor som inte ska avslöja mina bröst osv. Under hela tonåren har jag hoppats att de ska växa till sig men nu då jag är 20 så känns det hopplöst. Har varit till en läkare för jag tycker inte detta verkar normalt, men han sa bara att vissa tjejer får såhär små bröst, men stämmer det verkligen? Jag är inte jättesmal eller så, så det beror inte heller på det.

Nu funderar jag verkligen på bröstförstoring men vill gärna höra om någon annan tjej är/varit i min sits? Har terapi hjälpt eller är det bara bortkastat? Är det något fel på mig eller får verkligen vissa tjejer såhär små bröst? Tacksam för alla (seriösa) svar!

Jag har själv "icke existerande bröst", dvs jag har små bröst om man jämför med min övriga kropp.(har en bred röv men är smal upptill, som ett päron är jag. )

Och visst jag hade själv önskat att jag hade större bröst flera gånger, men jag accepterade tillslut att dom blir nog inte större.

Men vet du vad, killar älskar mina bröst, dom är runda och fasta.(ja jag kanske t o m lägger upp en bild på dom, men inte nu )

Jag tror dock att det är din självkänsla som spökar snarare än dina bröst.
Och ja det stämmer att vissa tjejer får små bröst, jag är själv bara en 85 a, och jag är 25 år snart.

Vad sa läkaren som du undersökte dig hos? Sa du att du mådde dåligt angående dina bröst?
Jag tycker dock att operera sig låter onödigt, lär dig gilla dina bröst.
Och om du är riktigt wilde and crazy så tycker jag fasiken att du skall pynta dina bröst, pierca dig eller nått.
Citera
2011-04-03, 22:02
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/t182015

Ja jag antar att det hjälpte lite att läsa dedär men, ändå på nåt sätt. Bara för att en kille gillar dom så gillar jag dom inte särskilt mkt mer för det (lite kanske men ytterst lite). Och ska jag måsta leta rätt på dessa killar då eller då det garanterat är lättare att hitta nån som gillar C-D kupa bättre än A ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in