Citat:
Ursprungligen postat av Redgirl
Hej! Jag har ett pinsamt problem som jag inte längre vet hur jag ska hantera och tänkte fråga här om nån varit i samma situation och vad du isåfall gjort åt saken.
Jag är 20 år och mitt problem är att jag har inga bröst. Jag fyller knappt ut en A-kupa. Det finns alltså knappt BHar jag kan ha, och detta medför att jag inte heller bär upp kläder som jag ska. Det ser liksom, konstigt ut. Jag har aldrig visat mina bröst för en kille, aldrig någonsin. Mår fruktansvärt dåligt över detta. Det känns som att jag saknar en kvinnlig del. Ungefär som att jag saknar en näsa, typ. (Hoppas ni fattar). Jag undviker mig själv i spegeln, jag bär ofta stora tröjor som inte ska avslöja mina bröst osv. Under hela tonåren har jag hoppats att de ska växa till sig men nu då jag är 20 så känns det hopplöst. Har varit till en läkare för jag tycker inte detta verkar normalt, men han sa bara att vissa tjejer får såhär små bröst, men stämmer det verkligen? Jag är inte jättesmal eller så, så det beror inte heller på det.
Nu funderar jag verkligen på bröstförstoring men vill gärna höra om någon annan tjej är/varit i min sits? Har terapi hjälpt eller är det bara bortkastat? Är det något fel på mig eller får verkligen vissa tjejer såhär små bröst? Tacksam för alla (seriösa) svar!
Jag har själv "icke existerande bröst", dvs jag har små bröst om man jämför med min övriga kropp.(har en bred röv men är smal upptill, som ett päron är jag.

)
Och visst jag hade själv önskat att jag hade större bröst flera gånger, men jag accepterade tillslut att dom blir nog inte större.
Men vet du vad, killar älskar mina bröst, dom är runda och fasta.(ja jag kanske t o m lägger upp en bild på dom, men inte nu

)
Jag tror dock att det är din självkänsla som spökar snarare än dina bröst.
Och ja det stämmer att vissa tjejer får små bröst, jag är själv bara en 85 a, och jag är 25 år snart.
Vad sa läkaren som du undersökte dig hos? Sa du att du mådde dåligt angående dina bröst?
Jag tycker dock att operera sig låter onödigt, lär dig gilla dina bröst.

Och om du är riktigt wilde and crazy så tycker jag fasiken att du skall pynta dina bröst, pierca dig eller nått.