2011-04-04, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pethom
Vissa av trådens läsare önskar bilder på Redgirl. Hon vägrar ju att visa sig. Bloggen kroppsbilder, vilken var intressant att titta igenom, innehåller en tjej med små bröst som kanske är i samma storlek som Redgirl. Eftersom hon inte vill visa oss sina bröst så kan hon ju låta oss veta om hennes bröst har samma storlek som 'Tanja'. http://kroppsbild.wordpress.com/2010/03/31/tanja/. Att vi får veta mer exakt storlek på hennes bröst kanske inte är så viktigt, men det kan ju vara av intresse för dem som begär en referensbild.
Men Hallå här. Tanja hade alldeles för stora bröst för mitt tycke.
Citera
2011-04-04, 20:26
Medlem
sussistapeters avatar
Du kan ju alltid lägga ut bild här så vi får se
Citera
2011-04-04, 20:27
Medlem
Mitt allra första inlägg här på fb, so here goes!

Jag är själv en tjej med relativt små bröst som länge hoppats att de skulle växa mer än vad de gjort. Operation var helt uteslutet för mig så jag har arbetat på min självkänsla istället och nu älskar jag mina bröst! Men jag kan dela med mig av en hemsida som faktiskt fick mig att se mina bröst ur ett nytt perspektiv http://www.007b.com/

Visst är det trevligt om killar tycker om ens bröst men kom ihåg att du är mer än ett par bröst. + att det finns kläder för alla tuttar
Citera
2011-04-04, 20:31
Medlem
Jaespers avatar
Jag talar nog för en stor majoritet av killarna på detta forum. Fixa bröstförstoring!

Om du mår dåligt över det så är det ju ett självklart val, när möjligheten finns menar jag. Det tar 2-3 dagar att lösa hela biffen. Problemet är pengarna ( om det nu är ett problem för dig).

Tycker du ska satsa på en c-kupa för det känns mest naturligt och det är perfekt form. Är en rövkille så bröst betyder egentligen inte så mycket för mig, det är bara det att man får sällan chansen att övertala tjejer till bröstförstoring. Har många tjejkompisar som har gjort detta och alla är väldigt nöjda. PM:a för mer info.
Citera
2011-04-04, 20:38
Medlem
different_trips avatar
Tja, det är ju upp till dig. Trivs du inte så gör något åt det, vet vilket problem det kan vara då systern min har ganska små tuttar och därför får problem med kläder som man bär på "finare" tillställningar för att hon inte kan fylla ut bysten.

Bestämmer du dig för att göra ett par rattar artificiellt så gör för helvete inga bowlingklot som kompensation för att du inte har någon stor hylla i nuläget.

Sist men inte minst; Små bröst är vackra de också.
Citera
2011-04-04, 20:49
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaesper
Jag talar nog för en stor majoritet av killarna på detta forum.

Jag föreslår att du slutar med det.
Citera
2011-04-04, 20:51
Medlem
GrovSnus01s avatar
Har du en riktigt snygg häck är det ingen som kille som bryr sig!
Alla vet ju att häcken är viktigare än brösten!
Citera
2011-04-04, 20:52
Medlem
general1337s avatar
det är väl ändå ansikte och personlighet som spelar mest roll ? stora bröst är ju bara en bonus ;P
Citera
2011-04-04, 20:52
Medlem
Jag gillar små bröst. Hade nog blivit glad om du tagit av dig tröjan för mig.
Citera
2011-04-04, 20:53
Medlem
som kille säger jag följande: naturlig kropp is the shit. Tappa inte självförtroendet bara för att du har mindre bröst än andra, du är säkert mycket bättre än andra tjejer på mycket annat. Allt handlar inte utsidan
Citera
2011-04-04, 21:05
Medlem
anndreeaass avatar
Som jag ser det accepterar du eller inte,

pallar du inte av att acceptera så får du väl operara dig
Citera
2011-04-04, 21:07
Medlem
connyjonnyronnyochsonnys avatar
Som någon annan sa, jobba med självsynen så gott det går. Jag personligen föredrar små bröst framför normalstora och absolut inte stora. Kan förstå om det känns som att det fattas något men försök hitta en trevlig person du vågar visa upp vad du har för så kommer självkänslan att växa tror jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in