Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-02, 18:28
  #1
Medlem
Hej!

Jag har bara en undran, dumt kanske så här när det egentligen inte alls är sommar men en sommar närmar ju sig och frågan jag har är att min sambo tyckte jag var lösaktig och lite korkad som ibland när när sommarsolen sken på brukade ta på mig jeanshsorts och utan underkläder. Han menade på att det är inte bra.
Min fråga blir är jag lösaktig och knäpp eller är det helt okej att använda jeansshorts utan något under dom på sommaren? Hur gör ni? är det jag som är knäpp? har min sambo rätt?

Kramar Mia
Citera
2011-04-02, 18:30
  #2
Medlem
Pluppies avatar
Skaver det inte?

Är det skönt så får du väl göra som du vill, han borde ju vara glad!
Citera
2011-04-02, 18:31
  #3
Medlem
1TBs avatar
Gör som du vill men...
Varför inte underkläder liksom
Citera
2011-04-02, 18:35
  #4
Medlem
Alltså du blir ju inte lösaktig för att du klär dej si och så men kan uppfattas som det men vem kommer veta det förutom din sambo liksom? Sen beror det ju på hur korta shortsen är med såklart är de sådana som visar halva skinkorna och visar halva härligheten kan jag nog hålla med honom .
Citera
2011-04-02, 21:21
  #5
Medlem
Hej igen!

Nej dom är inte korta utan går till låren ungefär så ingen kan ju se in. Men är jag verkligen ensam om detta då?
Citera
2011-04-02, 21:30
  #6
Medlem
Roxanas avatar
Låter ... skavigt?

Skulle hellre köra på minimala stringtrosor under än gå kommando.
Citera
2011-04-02, 22:50
  #7
Medlem
Jo jag har ju trosor under ibland men när det är ganska varmt ute tycker jag om att köra jeansshortsen utan underkläder. Fast kanske inte är så vanligt
Citera
2011-04-02, 23:06
  #8
Medlem
BeverlyHills.s avatar
Kör på det du tycker känns bäst! bara inte folk kan se musen så tycker jag det är okej
Citera
2011-04-02, 23:43
  #9
Medlem
Jo jag kör som jag själv vill ha det. Men om jag ställer om frågan lite och frågar är det någon mer som brukar använda sina jeansshorts utan underkläder ibland då?
Citera
2011-04-03, 11:35
  #10
Medlem
1TBs avatar
Man har väl underkläder för att det är bekvämare och ev slippa att tvätta byxorna, shortsen varje dag?
Citera
2011-04-03, 14:22
  #11
Medlem
Jo klart man kan ha underkläder under och visst det är bekvämare ibland men jag tycker är man ledig och är hemma och ska va ute i trädgården så funkar jeansshortsen utan underkläder också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback