2011-04-05, 04:47
Medlem
Zhongdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Inbilla mig inte att du gått igenom dessa 200 sidor din lögnare.

Det har jag inte, och det påstår jag inte. Du har inte lyckats påvisa någon lögn, och då kan du inte kalla mig för lögnare.

Citat:
Vem? Var? När? Hur?

I din älskare Leuchterrapport exempelvis.
2011-04-05, 05:01
Medlem
Zhongdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KDP1919
Min huvudsakliga poäng var att besvara den citerades underförstådda påstående om att bildbevisen från förintelsen enbart visar ihjälgasade kroppar.

Det förstår jag. Önskade bara förtydliga.

Citat:
Helt otroligt att du har mage att ljuga som du gör. Inte en enda av de undersökta kropparna befanns ha blivit ihjälgasade. Inte en enda.

Källan som uppgifterna om dr Larson kommer ifrån är boken Crime Doctor. Låt mig citera en passage ur Crime Doctor, s 61:"The victims were then ordered to strip and take a 'shower.' Outside the building, guards dropped in cyanide pellets. Then they'd blow the cyanide gas out and remove the bodies next door to the crematorium ovens. I think this is what happened to most of the truly psychotic prisoners and those they considered unruly and unmanageable and who, in the Gestapo's opinion, were incorrigibles. But, in my opinion, only relatively few of the inmates I personally examined at Dachau were murdered in this manner."

Jag ljög inte. Du hade fel.

Citat:
Så vitt jag vet hade ingen mördats genom att ha stängts in i baracker som tänts på heller. Ge läsarna källor till dina påståenden, tack.

Det gjorde jag. Samma källa som du fick uppgifterna om dr Larson ifrån, boken Crime Doctor.

På sidan 57f: "86 bodies were so severely burned that the burns themselves were
undoubtably the cause of death. Sworn statements of witnesses indicate
that these individuals were locked in the barracks at the compound and
that these buildings were deliberately set on fire with the attempt to
destroy all these bodies by the Germans shortly before the American troops
liberated this camp."

Citat:
Det har jag gjort men du är uppenbarligen blind för vetenskaplig fakta. Man kan hitta cyanidrester på väldigt många ställen där man inte förväntar sig det.

Nej, du har påstått att det bildas när vätecyaniden kommer i kontakt med järn i tegelstenar. Jag har visat att det inte är så enkelt, utan att det koncentration, pH, och fuktighet påverkar.

Poängen med cyanidresterna är att man har funnit cyanidrester som överstiger alla andra områden på lägret förutom avlusningskammaren. Detta resultat är precis vad gaskammarteorin förutsäger.

Citat:
Det är rättegångarna som ligger till grund för hela lögnen om sex miljoner judiska martyrer.

Nej, det är bevisningen som ligger grund för påståendet att sex miljoner judar mördats.

Citat:
På vilket sätt är forskningsläget intressant?

Ja, på vilket sätt är det historiska forskningsläget intressant när man diskuterar historiska händelser. Jag undrar jag.

Citat:
Det spelar ju ingen roll hur du åmar och kråmar dig, du har ju totalfel i sakfrågan. Finns det inga tekniska bevis så existerar de inte.

Se inlägget ovan. Där länkar jag till källorna för bevisningen. Du ljuger igen. Du går visst på automatik "Inga tekniska bevis existerar!" "Här är de." "Inga tekniska bevis existerar!" "Men jag länkade just till dem?" "INGA TEKNISKA BEVIS EXISTERAR! DU ÄR EN ZIONISTJUDISK FANATIKER! AAAAH! OVERLOAD!"

Citat:
Icke. Jag har bett dig komma till Nürnbergtråden och debattera men uppenbarligen vågar du inte det.

Jag kan inte Nürnberg. Jag är inte intresserad av Nürnberg.

Citat:
Där redovisas med god källhänvisning vilken fars och teaterföreställning det var, liksom de efterföljande skåderättegångarna. Läs på för helvete och sitt inte här och spela besserwisser.

Jag diskuterar inte Nürnberg. Det gör inte du heller. Det du försöker göra är dock det mest retarderade. Du försöker motbevisa förintelsen, genom att bevisa att en rättegång som hölls för över 60 år sedan inte gick korrekt till. Det är så vrickat att jag blir helt.. ja, speechless.

Citat:
Det har jag gjort hela tiden men du totalvägrar att ta till dig fakta:
Det har aldrig redovisats några kriminaltekniska bevis som bevisar förekomsten av homocidala gaskammare i något av de påstådda förintelselägren. Capisce?

Jo. Flera gånger. Flera gånger. Flera gånger.

Här kommer det igen, 'cause I have the amazing ability to google it - I'm just that good: http://www.nizkor.org/features/denia...sic-notes.html
Senast redigerad av Zhongda 2011-04-05 kl. 05:19.
2011-04-05, 05:05
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhongda
Och jag till en granskning av Rudolfrapporten, och dessutom har jag tagit upp uppgifter som finns i Rudolfrapporten som direkt motsäger Rudolfs resultat.
Du har inte på något sätt motsagt Rudolfrapporten, du bara stavar lite fel, hela tiden.
Citat:
Det här förstår jag inte ens.
Jag förstår det.
2011-04-05, 05:17
Medlem
Zhongdas avatar
Citat:
Du har inte på något sätt motsagt Rudolfrapporten, du bara stavar lite fel, hela tiden.

Jo, det har jag. Jag har citerat en rapport som används som grund för Rudolfrapporten. Detta citat motsäger Rudolfs resultat. Detta är verkligen inte särskilt svårt ens för oss icke-kemister att greppa.
2011-04-05, 05:24
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
0
Du har inte gjort något mer än att sabotera debatten. Du har rätt alla andra har fel hur de än beter sig.
2011-04-05, 05:26
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Det har jag inte, och det påstår jag inte. Du har inte lyckats påvisa någon lögn, och då kan du inte kalla mig för lögnare.
Det kan jag visst, lögnare.
Citat:
I din älskare Leuchterrapport exempelvis.
Leuchter är inte min älskare.
2011-04-05, 05:31
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Jag diskuterar inte Nürnberg. Det gör inte du heller. Det du försöker göra är dock det mest retarderade. Du försöker motbevisa förintelsen, genom att bevisa att en rättegång som hölls för över 60 år sedan inte gick korrekt till. Det är så vrickat att jag blir helt.. ja, speechless.
Du borde intressera dig för Nürnberg eftersom det var där hela myten klubbades igenom.

Du försöker bevisa Förintelsen genom ordbajseri och trams. Jag är på Flashback för att diskutera seriöst.

Skriv inte om du är speechless, du kan vricka både tunga och tunga.
2011-04-05, 05:32
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:

Du borde intressera dig för Nürnberg eftersom det var där hela myten klubbades igenom. Jag har bett dig diskutera Nürnberg i därför avsedd tråd. Den här tråden har du förstört genom sabotage.

Du försöker bevisa Förintelsen genom bullbajseri och trams. Jag är på Flashback för att diskutera seriöst.

Skriv inte om du är speechless, du kan vricka både tunga och tunga.
2011-04-05, 08:00
Medlem
Lignetos avatar
Jag förstår inte riktigt logiken... Det fanns ju ganska mycket överlevare från koncentrationslägren... Hur kan alla (som jag hört iaf) ha så liknande uppfattningar även fast de satt på olika koncentrationsläger? Fick dom ringa till varandra då och då eller körde dom med telepati?

Har folk här samma uppfattning som de på Tv-programmet (Revisionisterna) att bilderna är äkta men att det inte skulle varit så att "policyn" skulle vara att systematiskt döda judar? Tycker det låter lite märkligt... Som de säger i programmet så var det ju faktiskt en nazist som gav Sverige massa dokument där det framgick hur cyklon-b (eller hur det stavas) skulle användas på judar... Jag förstår liksom inte vilka "bevis" ni menar finns för att förintelsen skulle ha förekommit... det verkar snarare vara så som de säger i programmet att det inte handlar om revisionism utan om att helt enkelt förneka bevisen...
2011-04-05, 11:03
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevisionistChannel
Revisionisterna Mark Weber och David Cole inbjudna till det amerikanska tv-programmet The Montel Williams Show krossar fullständigt myten om den så kallade ''Förintelsen''.

http://www.youtube.com/watch?v=t9Rkpdv0lu0

http://www.youtube.com/watch?v=M0T3A...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=s5z8h...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=R9S4G...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=8bNyZ...eature=related

Revisionisterna framför flertalet sakliga argument och historiska fakta, medan ''Förintelsehistorikerns'' och ''överlevarnas'' argument endast innehåller samma gamla smörja, helt utan faktabaserad utgång.
Först så klassar du detta TV-framträdande från 1992 som ''nytt''. (Mod har nu ändrat trådnamnet.)
Sen vittnar personer om vad de har upplevt - vilket de två sk revisionisterna i programmet naturligtvis inte har någon argumentation mot.
När Thaler sedan upplyser om att tyska historiker har visat att organisationen för utrotningslägren hade sin grund i T4-programmet, så har revisionisterna inte heller några argument mot detta.
Slutligen, sex år senare så gör en av revisionisterna avbön från sin verksamhet och erkänner att det hade sin grund i självhat och att han förde cirkelresonemang etc.

Vad var det som blev ''krossat'' egentligen?
Senast redigerad av FritzDaCat 2011-04-05 kl. 11:06.
2011-04-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Först så klassar du detta TV-framträdande från 1992 som ''nytt''. (Mod har nu ändrat trådnamnet.)
Sen vittnar personer om vad de har upplevt - vilket de två sk revisionisterna i programmet naturligtvis inte har någon argumentation emot.

Ja, vittnesmål är ju något som måste styrkas också. Eller hur?

De gör ju överhuvudtaget inte avbön på att något inte hände överhuvudtaget, de vill bara komma till rätta med de falsifierade sakerna. Oavsett hur det är så ligger det en död grävling begravd.

Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Slutligen så gör sex år senare en av revisionisterna avbön från sin verksamhet och erkänner att det hade sin grund i självhat och att han förde cirkelresonemang etc.

Vad var det som blev ''krossat'' egentligen?

Han blev hotad av JDL?
Senast redigerad av Urgrund 2011-04-05 kl. 11:07.
2011-04-05, 11:13
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Ja, vittnesmål är ju något som måste styrkas också. Eller hur?
Min poäng var att revisionisterna inte på något sätt kunde ''krossa'' deras vittnesmål.
Citat:
Han blev hotad av JDL?
Han blev ju fysiskt attackerad av dessa innan denna TV-sändning, så uppenbarligen tog detta inte honom så hårt.
Citat:
De gör ju överhuvudtaget inte avbön på att något inte hände överhuvudtaget, de vill bara komma till rätta med de falsifierade sakerna.
Jag syftade på Cole's avbön 1998.
De har ju inga argument får någon ''falsifiering''.

Om man hävdar någonting mot en etablerad företeelse så får man ju ta och visa hur denna påstådda myt skapades, och inte bara sitta och säga att den inte har hänt.

Citat:
Oavsett hur det är så ligger det en död grävling begravd.
Om det hade varit på detta vis så hade historiker grävt upp den vid det här laget.
Senast redigerad av FritzDaCat 2011-04-05 kl. 11:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in