Citat:
Ursprungligen postat av KDP1919
Min huvudsakliga poäng var att besvara den citerades underförstådda påstående om att bildbevisen från förintelsen enbart visar ihjälgasade kroppar.
Det förstår jag. Önskade bara förtydliga.
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Helt otroligt att du har mage att ljuga som du gör. Inte en enda av de undersökta kropparna befanns ha blivit ihjälgasade. Inte en enda.
Källan som uppgifterna om dr Larson kommer ifrån är boken Crime Doctor. Låt mig citera en passage ur Crime Doctor, s 61:"The victims were then ordered to strip and take a 'shower.' Outside the building, guards dropped in cyanide pellets. Then they'd blow the cyanide gas out and remove the bodies next door to the crematorium ovens. I think this is what happened to most of the truly psychotic prisoners and those they considered unruly and unmanageable and who, in the Gestapo's opinion, were incorrigibles. But, in my opinion,
only relatively few of the inmates I personally examined at Dachau were murdered in this manner."
Jag ljög inte. Du hade fel.
Citat:
Så vitt jag vet hade ingen mördats genom att ha stängts in i baracker som tänts på heller. Ge läsarna källor till dina påståenden, tack.
Det gjorde jag. Samma källa som du fick uppgifterna om dr Larson ifrån, boken Crime Doctor.
På sidan 57f: "86 bodies were so severely burned that the burns themselves were
undoubtably the cause of death. Sworn statements of witnesses indicate
that these individuals were locked in the barracks at the compound and
that these buildings were deliberately set on fire with the attempt to
destroy all these bodies by the Germans shortly before the American troops
liberated this camp."
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Det har jag gjort men du är uppenbarligen blind för vetenskaplig fakta. Man kan hitta cyanidrester på väldigt många ställen där man inte förväntar sig det.
Nej, du har påstått att det bildas när vätecyaniden kommer i kontakt med järn i tegelstenar. Jag har visat att det inte är så enkelt, utan att det koncentration, pH, och fuktighet påverkar.
Poängen med cyanidresterna är att man har funnit cyanidrester som överstiger alla andra områden på lägret förutom avlusningskammaren. Detta resultat är precis vad gaskammarteorin förutsäger.
Citat:
Det är rättegångarna som ligger till grund för hela lögnen om sex miljoner judiska martyrer.
Nej, det är bevisningen som ligger grund för påståendet att sex miljoner judar mördats.
Citat:
På vilket sätt är forskningsläget intressant?
Ja, på vilket sätt är det historiska forskningsläget intressant när man diskuterar historiska händelser. Jag undrar jag.
Citat:
Det spelar ju ingen roll hur du åmar och kråmar dig, du har ju totalfel i sakfrågan. Finns det inga tekniska bevis så existerar de inte.
Se inlägget ovan. Där länkar jag till källorna för bevisningen. Du ljuger igen. Du går visst på automatik "Inga tekniska bevis existerar!" "Här är de." "Inga tekniska bevis existerar!" "Men jag länkade just till dem?" "INGA TEKNISKA BEVIS EXISTERAR! DU ÄR EN ZIONISTJUDISK FANATIKER! AAAAH! OVERLOAD!"
Citat:
Icke. Jag har bett dig komma till Nürnbergtråden och debattera men uppenbarligen vågar du inte det.
Jag kan inte Nürnberg. Jag är inte intresserad av Nürnberg.
Citat:
Där redovisas med god källhänvisning vilken fars och teaterföreställning det var, liksom de efterföljande skåderättegångarna. Läs på för helvete och sitt inte här och spela besserwisser.
Jag diskuterar inte Nürnberg. Det gör inte du heller. Det du försöker göra är dock det mest retarderade. Du försöker motbevisa förintelsen, genom att bevisa att en rättegång som hölls för över 60 år sedan inte gick korrekt till. Det är så vrickat att jag blir helt.. ja, speechless.
Citat:
Det har jag gjort hela tiden men du totalvägrar att ta till dig fakta:
Det har aldrig redovisats några kriminaltekniska bevis som bevisar förekomsten av homocidala gaskammare i något av de påstådda förintelselägren. Capisce?
Jo. Flera gånger. Flera gånger. Flera gånger.
Här kommer det igen, 'cause I have the amazing ability to google it - I'm just that good:
http://www.nizkor.org/features/denia...sic-notes.html