2009-06-18, 00:57
Medlem
Har inte deranged några fler historier på lager att berätta?
Citera
2009-06-18, 02:12
Medlem
Kan vi inte få lite historier från det feminina perspektivet?
Citera
2009-06-18, 02:43
Medlem
Mr.Kongos avatar
Deranged om du har några fler historier så får du gärna dela med dig.
Har inte skrattat så mycket på länge

Citera
2009-06-18, 16:13
Medlem
Lollo_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MupparnasKung
Kan vi inte få lite historier från det feminina perspektivet?

Dom håller vi på för oss själva
Citera
2009-06-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollo_
Dom håller vi på för oss själva

Gör ni det generellt eller skryter ni lika mycket i ert tjejgäng som vi gör i vårt grabbgäng?
Citera
2009-06-18, 17:35
Medlem
Gubbskems avatar
Lite konstigt att det i dagens moderna samhälle med allt genus-tjaffs och "starka" tjejer inte finns en enda berättelse från ett sliddjur här ännu. Inte ens på ett anonymt internetforum vågar de dela med sig av vad de pysslar med under sina charterresor. Borde ju rimligtvis vara någon här som går igenom hela fotbollslag utan att tvätta muttan mellan ronderna om man ska gå efter empiriska studier. Men nej, är man i Sverige så lever man i förnekelse även för sig själv. Vad som händer på charter stannar bokstavligen på charter.
Citera
2009-06-18, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Lite konstigt att det i dagens moderna samhälle med allt genus-tjaffs och "starka" tjejer inte finns en enda berättelse från ett sliddjur här ännu. Inte ens på ett anonymt internetforum vågar de dela med sig av vad de pysslar med under sina charterresor. Borde ju rimligtvis vara någon här som går igenom hela fotbollslag utan att tvätta muttan mellan ronderna om man ska gå efter empiriska studier. Men nej, är man i Sverige så lever man i förnekelse även för sig själv. Vad som händer på charter stannar bokstavligen på charter.
Om man läser historierna så verkar det ju onekligen som att slynorna knullar runt bra mycket mer än killar, någon brud blev ju knullad av 3olika killar i samma gäng på typ 1h..!
Citera
2009-06-18, 20:57
Medlem
Thebabblarns avatar
vad mer kan man begära?

jag och min kompis träffade 2 härliga brasilanskor i rio på ett vanlig nattklubb , bjöd på en drink och babblade . dom följde med till hotellrummet. jag och "min"tjej gick in i duschen och "lekte". medan min kompis fick ligga i sängen med den andra skönheten. sen på natten skulle dom ska gå. säger dom helt plötsligt: "give us money or we call police and say you rape us"......
Senast redigerad av Thebabblarn 2009-06-18 kl. 21:04.
Citera
2009-06-18, 23:46
Medlem
Lollo_s avatar
Klart det finns historier att berätta. Men eftersom jag inte besitter deranged talang så blir det nog inte så kul
Citera
2009-06-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollo_
Klart det finns historier att berätta. Men eftersom jag inte besitter deranged talang så blir det nog inte så kul

Eftersom du är tjej så kommer du undan med hälften av hans begåvning.
Citera
2009-06-19, 02:33
Medlem
Charonssöners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffepojken
Eftersom du är tjej så kommer du undan med hälften av hans begåvning.

word!
Citera
2009-06-20, 19:21
Medlem
Ni som gillar den här tråden kommer att älska den här snarlika: https://www.flashback.org/showthread.php?t=549558
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in