Denna berättelse utspelade sig på den tiden när Ankora ännu var en bit rått ungt lammkött...
Hursomhelst hände sig detta i Sunny Beach för x år sedan...
Vi hade precis kommit ner,jag och mina 3kompisar...Vi hade bestämt oss för att ta det lugnt första kvällen och bara gå runt och kika lite på den "fantastiska" omgivningen...
Hursomhelst när vi så äntligen satt där på hotellet klockan 3 på dagen,insåg vi att vi behövde lite mjöd för att pigga upp tillvaron...
Sagt och gjort en timma senare satt vi på nån sjaskig sylta där bartendern såg ut som han skulle knivhugga oss vilken sekund som helst...
Efter den första syltan,avhandlades snabbt nästa hak och efter några timmar var vi så förfriskade att vi knappt kunde pissa liggandes...
När vi så satt där på en uteservering råkade jag se en söt och rar liten flicka,brunett...Jag började givetvis göra närmanden såsom alla kåta små gossar skulle göra och efter en stund rör vi oss så sakta mot stranden...Där blir det hångel tills mina vänner helt plötsligt kommer och säger att de ska gå...Som den kåtbock jag är följer jag självklart inte med utan fortsätter mysa med denna rara lilla flicka.
Olyckligtvis hann jag knappt till första basen förrän hennes kära vänninor kom och påpekade att de skulle gå,och som den kåta flicka hon var,gav hon mig självklart rådissen och lämnade mig åt mitt öde...
Efter att flickorna försvann gick jag runt själv,full och glad som jag var tittade jag knappt när de stora testoseronstinna gossarna i läderjackor började samlas runt mig som gamar kring kadavret...
Lyckligtvis uppmärksammade jag detta en stund senare och begav mig genast in på en bar för att få lite förfriskningar och rädda mig undan eventuella knivhugg i ryggen...
Väl där inne sätter jag mig ner och börjar efter några ögonblick diskutera med 4 norskor...
Efter en lång stunds babblande fram och tillbaka mellan allt och himmel o jord,börjar självklart jag och en av de söta flickebarnen att dansa,vilket sedan slutar i någon sorts avklädning blandat med hångel...
Här efter har jag en minneslucka...
Nästa gång jag minns något står jag i hotellreceptionen till ett för mig okänt hotell med norskan jag hånglade med,och en av hennes kompisar...
Äntligen är det så dags,nyckeln lämnas över och jag ber en kort bön om att jag ska slippa några eventuella erektionssvårigheter,med tanke på den mängd alkohol som vid det tillfället skvalpar omkring i mig...
Vi rör oss uppåt och kommer in till tjejernas rum..Både jag,den mycket vackra norskan jag hånglade med,och hennes kompis som jag vid detta tillfälle knappt uppmärksammar..
In i rummet vi oss beger,och efter några sekunders hånglande börjar vi klä av oss.jag lägger mig i sängen naken och...
Här har jag en minneslucka....
När jag vaknar upp nästa morgon med rödsprängda ögon och stinkande andedräkt undrar jag var jag är,och vilka jag sover jämte...
jag tittar upp och ser en styck kondom ligga på golvet,och känner genast att jag iaf hade gjort en god gärning dagen till ära...
När jag tittar till höger om mig ser jag på den vackra norskan jag raggade upp, ler och tänker att nu jävlar ska polarna få höra vem som kungen är,medans mina fingrar lite diskret rör vid hennes nakna kropp,sedan vänder jag mig och vad skådar mitt öga...
Ett stycke kvinna så bastant och stort att hon ser ut som en jävla valross som förirrat sig in på land...
Olyckligtvis uppmärksammar mitt öga att även hon är naken...200 kg späck precis framför ögonen på en,det var fan så man hade kunnat skära loss en bit på henne och börjat steka till fläsket..
båda flickorna nakna,en är oerhört vacker,och den andra ser ut som en misslyckad korsning mellan en gris och en babian...
Jag börjar sakta smyga upp ur sängen så jag slipper konfronteras med vem av dem jag nu än haft sex med,jag lever fortfarande i förhoppningen att jag bara idkade samlag med den bättre genpoolen av de två möjliga...Jag ställer mig upp och ser då,att det inte bara ligger en kondom på golvet,utan två jävla kondomer...
Nu börjar minnena så snabbt komma tillbaka,och kväljningarna börjar sprida sin smak hos mig...Jag letar snabbt upp mina kläder och sticker iväg utan att ha sagt hej till flickorna och springer ut från hotellet och ut på gatan mot friheten långt bort från dessa flickor...
Jag minns sedan i efterhand hur jag först lägrade 10poängaren för att sedan efter diverse upptåg, lyssna på när denna norska frågade om jag inte kunde ta oskulden på hennes kompis,hon berättade hur kompisen behövde bli av med den.. och med den alkoholmängd jag hade i mig tyckte jag självklart att det lät som en underbar idé för vilken pojke tackar nej till lite kvinna....Sagt och gjort utspelar sig efter denna dialog något som närmast kan räknas som sodomi från min sida...
Jag blir än idag äcklad av att min" lilla" kompis har lägrat denna gigantiska jabba the hutt i valken...