2020-05-18, 12:28
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Angående Paolo Roberto, i en sund värld hade ingen brytt sig om att han betalade för fitta

Det är bara ett antagande du gör. Jag och flera andra hoppas att det handlade om våningen över.

Citat:
Paolo Roberto är en skön snubbe och att han köpte sex gör honom bara mänsklig. Folk måste lära sig slappna av. Chilla liksom, Paolo Roberto gillar fitta som alla andra normala och sunda män, och han gillar fitta så mycket att han är villig att betala för fitta, vad är problemet?

Återigen bara antaganden! Hela historien skulle kunna handla om att han måste besöka tvåan då och då. Sluta vara så fördomsfull.
Citera
2020-05-18, 12:28
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Frågan som uppkommer är hur långt bak i tiden man förväntas gå. Bör man exempelvis leta upp 15 år gammal media för att radera denna? Räcker fem år?

Som du säger, fjantigt. Vad som hänt är historia och vad som påverkas är nutid och framtid.

För att vara på den säkra sidan skulle jag säga att allt material från och med 1969-02-03 bör raderas omgående!
Citera
2020-05-18, 12:29
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rysk-Bot
Jösses är detta en så het potatis ännu. En spagge fick sin penis avsugen mot ersättning. Finns större problem inom Svea rike idag....

Och bara för att det finns stora problem ska men strunta i de små? Om det finns problem som är lätta att lösa ska man låta bli att göra det bara för att det finns mer svårlösta?

Problemet med PR löste sig enkelt genom att han devalverade sig själv till skräpnivå vilket ledde till att alla sa upp samarbetet. Problemet löste sig.

Vad är problemet med det
Citera
2020-05-18, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Äh, han bouncar tillbaka. Det här är ingen big deal för någon annan än den bajsnödiga pk-pöbeln, feminister och vänsterpack. Hugh Grant blev ju tagen på bar gärning när han fick en avsugning av en crackhora i LA. Not the end of the world.

Paolo kan flytta till Italien eller valfritt annat land där han slipper feminister och politiskt korrekta svennar och där köp av sex inte är en stor grej, ja rent av lagligt.

Det är inte Paolo som är problemet, det är Sverige och svenskarna som är problemet. Moralistkärringar som sitter på sina höga hästar och tror de är bäst i världen.
Grant blev påkommen i USA och långt före Me too. PR i Sverige, efter både Me too och Sveriges skärpta lagstiftning kring sexhandel.

Tror att PR:s uppförsbacke blir brantare än Grant's.
Citera
2020-05-18, 12:31
Medlem
Jon.Holmss avatar
Besökte Ica idag och Paolos pastasås fanns fortfarande på hyllorna.

Skandal!
Citera
2020-05-18, 12:34
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Äh, han bouncar tillbaka. Det här är ingen big deal för någon annan än den bajsnödiga pk-pöbeln, feminister och vänsterpack. Hugh Grant blev ju tagen på bar gärning när han fick en avsugning av en crackhora i LA. Not the end of the world.

Paolo kan flytta till Italien eller valfritt annat land där han slipper feminister och politiskt korrekta svennar och där köp av sex inte är en stor grej, ja rent av lagligt.

Det är inte Paolo som är problemet, det är Sverige och svenskarna som är problemet. Moralistkärringar som sitter på sina höga hästar och tror de är bäst i världen.
Det du säger är givetvis 100% sanning, däremot är det fel i skallen på Hugh Grant. Han såg själv hyfsat bra ut i hans yngre år, och var gift med Elizabeth Hurley när hon var som vackrast, och sedan gick han och betalade för någon ful, hypermaskulin, SVART crackhora som såg ut som en man:

https://en.wikipedia.org/wiki/Estella_Marie_Thompson

Med Paolo Roberto vet vi inte hur snygg eller ful den prostituerade horan han valde att förstöra sin karriär över är (så här i efterhand kan man tycka att hon borde ha varit världens snyggaste hora, för att vara värt det Paolo Roberto får gå igenom över henne), men visst har du en poäng i att folk tog det betydligt softare i Hugh Grant's fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du tycker inte ens att Paolo är en DEL av problemet? Du kan ju tycka vad du vill om att köpa horor men håll med om att han verkar vara en jävligt oskön snubbe rent allmänt? En som man absolut inte vill dra några bärs med liksom..

Det enda jag kan tänka mig att Paolo skulle kunna göra i Sverige är en remake på The Expendables.
Paolo, Torsten, Micke, Sauk, Liam, Jan-Emanuel, Kjelle, Örjan och Dragomir i rollerna.

Därefter ridå.
Citera
Medlem
Var det klarlagt att det var Jan Emanuel som bjöd PR på Koks hos barberaren i Torsdags eftermiddag strax innan sexköpet?
Citera
2020-05-18, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Eller "Bängen Trålar".

"Men bara om min älskade väntar" annars, men blir nog inget mer sånt nu med Elin.
Kanske horan ställer upp en gång till.

"Barn av vår tid" beskriver annars hans ungdom:

vårat tidsfördriv
är att slå pensionärer på käften
eller hur
lilla mamma...?
Citera
Medlem
dumboears avatar
Inte för att jag gillar Paolo, men detta är ju löjligt. Präktiga PK-sverige ger honom ett värre straff än om han mördat.

Men det är bara att hålla låg profil nåt år och sen jobba sig tillbaka in i rampljuset. Vänsterpacket inom media är aldrig långsinta mot sina egna.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Om man inte ser hur sjukt landet är när detta får så stor uppståndelse med allt jävla kaos så har man problem.

Den är storyn är en icke-story. Det är exakt samma som en vanlig otrohetshistoria.

Uppenbarligen så tyckte varken PR eller hans samarbetspartners det. Och i det här fallet så väger nog deras åsikter mer än dina
Citera
2020-05-18, 12:36
Medlem
DoggingDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur ska han kunna släppa någon bok inget förlag kommer att ta i ett manuskript, självutgivna böcker får inte direkt någon spridning eller omtalas någonstans så att många köper dessa böcker

För att sådant här blåser över. Folk glömmer, förlåter eller tycker att händelsen inte var så farlig. Det Paolo genomgår nu är bara en lätt bris mot drevet som var mot Hugh Grant på 90-talet när han köpte en hora i USA och han blev världskändis tack vare uppmärksamheten.

Ska jag var helt ärlig så bryr jag mig inte särskilt mycket om vad som händer, om Paolo kommer tillbaka eller inte och jag kan naturligtvis inte veta vad som kommer att hända men jag TROR att Leif GW Persson eller Jan Guillou eller TV4-Malou kommer att hjälpa honom tillbaka.

Vi får vänta och se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in