Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Det var en spekulation i tråden och ett påstående att det inte skulle räcka länge

Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
När hade han 9 företag. Det enda han hade/har var Pucnhdrunk som omsätter lite drygt 3 miljoner med ett get kapital på drygt tv miljoner. I övrigt har han bara hyrt ut sitt namn mot ersättning

Troligen har han inte några tjugo miljoner han kan leva gott på. Nu får han inte hyra ut sitt namn längre så där försvinner den inkomsten.

Punschdrunk vet jag tyvärr inte riktigt vad det är. Kan någon förklara? Äger han det ensam och vilka inkomster har han per år därifrån?
Citera
2020-05-18, 12:19
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Jag tror att du är optimistisk Företaget har två miljoner i eget kapital och jag har för mig att exhustrun är delägare. Huset verkar inte allt för märkvärdigt så mitt tips är max hälften av ditt bud. Så det blir tungt att leva på under några decennier
Hans hus är nog svårsålt i det skick som det är i. Väldigt speciellt och anpassat med egen stil...
Behöver nog byggas om invändigt o uppdateras lite....
Vem vill ha en gymnastiksal som vardagsrum?
Senast redigerad av Lillamig72 2020-05-18 kl. 12:23.
Citera
2020-05-18, 12:19
Medlem
Äh, han bouncar tillbaka. Det här är ingen big deal för någon annan än den bajsnödiga pk-pöbeln, feminister och vänsterpack. Hugh Grant blev ju tagen på bar gärning när han fick en avsugning av en crackhora i LA. Not the end of the world.

Paolo kan flytta till Italien eller valfritt annat land där han slipper feminister och politiskt korrekta svennar och där köp av sex inte är en stor grej, ja rent av lagligt.

Det är inte Paolo som är problemet, det är Sverige och svenskarna som är problemet. Moralistkärringar som sitter på sina höga hästar och tror de är bäst i världen.
Citera
2020-05-18, 12:20
Medlem
Är inte detta patetiskt att dessa feminist krigare försöker hitta en insta bild på p.r som har en öppen kommentar fält och vräka ur sig sina aggressioner. Ta en titt ni för det ser inte friskt ut
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-05-18 kl. 12:22. Anledning: Instagram
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Alexander Pärleros podcast och intervju med Paolo Roberto är borta iallafall. Den försvann illa kvickt.
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Fjantigt värre om det stämmer. Visst, fullt förståeligt om folk inte vill anlita eller ha med PR att göra efter detta, men ska man börja frisera historien nu också? Kanske kan man anlita någon från det forna Sovjet som har erfarenhet av att retuschera bort tidigare kändisar som hamnat i onåd.
Frågan som uppkommer är hur långt bak i tiden man förväntas gå. Bör man exempelvis leta upp 15 år gammal media för att radera denna? Räcker fem år?

Som du skriver, löjligt. Vad som hänt är historia och vad som påverkas är nutid och framtid.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-18 kl. 12:25.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Han kan förstås öppna er restaurang och ett gym och kanske en bordell i Italien i alla fall.

Han ska nog inte öppna restaurang i Italien i vart fall inte om han själv ska laga maten. Inte heller ett gym eftersom ingen där har en aning om vem den lille tunnhåriga farbrorn är. Bordell kan bli jobbigt då dom tuffa grabbarna i Camorran nog vill ha ett ord med i laget. Och dom är tuffa på riktigt och inte posörer
Citera
2020-05-18, 12:24
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Troligen har han inte några tjugo miljoner han kan leva gott på. Nu får han inte hyra ut sitt namn längre så där försvinner den inkomsten.

Punschdrunk vet jag tyvärr inte riktigt vad det är. Kan någon förklara? Äger han det ensam och vilka inkomster har han per år därifrån?

Punchdrunk är hans företag där han samlar sina avtal. han äger det eventuellt med sitt ex eftersom det är hon som sköter hans affärer. inkomsterna därifrån är högst medelmåttiga och utdelningen är ca 400 000 per år eventuellt delat på två. I övrigt äger han inga företag
Citera
2020-05-18, 12:25
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Äh, han bouncar tillbaka. Det här är ingen big deal för någon annan än den bajsnödiga pk-pöbeln, feminister och vänsterpack. Hugh Grant blev ju tagen på bar gärning när han fick en avsugning av en crackhora i LA. Not the end of the world.

Paolo kan flytta till Italien eller valfritt annat land där han slipper feminister och politiskt korrekta svennar och där köp av sex inte är en stor grej, ja rent av lagligt.

Det är inte Paolo som är problemet, det är Sverige och svenskarna som är problemet. Moralistkärringar som sitter på sina höga hästar och tror de är bäst i världen.

Du tycker inte ens att Paolo är en DEL av problemet? Du kan ju tycka vad du vill om att köpa horor men håll med om att han verkar vara en jävligt oskön snubbe rent allmänt? En som man absolut inte vill dra några bärs med liksom..
Citera
2020-05-18, 12:25
Medlem
Rysk-Bots avatar
Jösses är detta en så het potatis ännu. En spagge fick sin penis avsugen mot ersättning. Finns större problem inom Svea rike idag....
Citera
2020-05-18, 12:26
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hans hus är nog svårsålt i det skick som det är i. Väldigt speciellt och anpassat med egen stil...
Behöver nog byggas om invändigt o uppdateras lite....
Vem vill ha en gymnastiksal som vardagsrum?

Jag stod efter honom i kön på Ica Maxi i Nacka för något år sedan och då skröt han för en liten kille på 10-12 år att han inte hade någon soffa utan en brottarmatta istället så antagligen är det mycket speciellt
Citera
2020-05-18, 12:26
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Tar han ut 666000 om året så räcker 20 mille i 30 år (55k skattat och klart) alltså tills han är 81 och då är ju inte ränta inräknad heller eller pension som han kommer att få. Han överlever detta.

Tar han mitt förslag har pengarna växt trots utdelning.

Men ja, vet inte vilken värld tråden lever i där 20 mille inte räcker till pensionen.
Citera
2020-05-18, 12:27
Medlem
Batikhaexans avatar
Ja du Paolo! Det här blev ju knas.
Ska hjälpa dig med en liten checklista till nästa gång:
1. Ligg ej med horor som ev kan vara trafficking offer.
2. Ligg ej med horor eller andra överhuvudtaget när du har flickvän.
3. Spring ej till media direkt.
4. Försök att vara mindre egoistisk. (Det går, du kan, jag tror på dig)
5. Vänta tills efter corona.

Men gratulerar till den snabba självinsikten! 🙄
Synd att du skulle råka ut för detta efter ett enda felsteg..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in