2006-09-15, 13:00
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)

Var väll tvillingarna Thorén som var kungarna av Kungsan
Citera
2006-09-15, 18:36
Medlem
Oneliners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract

Nä, så vitt jag vet så var det Rolle som var det!
Citera
2006-09-15, 23:14
Medlem
Citat:

Neger Rolle fick namnet av expressen, men kung var han inte

det fanns ingen kung, men det var många vassa fighters,
paulo var en av dem, många snackar skit om honom för att de är avundsjuka
eller tål honom inte, så är det ibland, men ingen ska säga att han inte har
pungkulor i en streetfight utan vapen, han är tuff, och det har jag sett
själv ett flertal gånger. och jag är ingen som direkt avgudar honom
men det kan jag inte ta ifrån honom.

lätt att sitta hemma i soffan och döma honom, eller hur ?!?!!!!!!
Citera
2006-09-16, 10:58
Medlem
En liten historia

Paolo var i Umeå för ett par år sedan för att marknadsföra klädesmärket Ingo Boxer. Det skulle göras på ishallen i pausen under en Björklöven match, några A-junnisar skulle åka om kring på isen i bara Ingo Boxer kallingar och Paolo skulle "jaga" dom på isen.
I omklädningsrummet sitter 7-8 A-juniorer och byter om, en av dom är en polare som är från Colombia.
Han skakar han med 2 st killar innan han ser min polare och utbrister "VAA !!? EN NEGER SOM SPELAR HOCKEY !! "

Inger skvaller direkt, men ganska kul ändå
Citera
2006-09-16, 11:17
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
lätt att sitta hemma i soffan och döma honom, eller hur ?!?!!!!!!

Jag har inte dömt honom, och jag ligger heller inte i en soffa.
Citera
2006-09-17, 14:25
Medlem
Fortis et libers avatar
Citat:
Eller hur! De startade sina Tae Kwondokarriärer efter den tiden. Då var de bara fjortisar från Barkarby som klottrade dåligt och vill knulla brudarna i klassen. Typ.

Fast det låter likt åtminstone Markus att efterkonstruera epoken så. Gillar de kaxiga tvillingarna ändå, de är sötnosar.

Visst var det Rolle som var kungen, ingen kan säga annat. Var där, var med.
Citera
2006-09-18, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortis et liber
Eller hur! De startade sina Tae Kwondokarriärer efter den tiden. Då var de bara fjortisar från Barkarby som klottrade dåligt och vill knulla brudarna i klassen. Typ.

Fast det låter likt åtminstone Markus att efterkonstruera epoken så. Gillar de kaxiga tvillingarna ändå, de är sötnosar.

Visst var det Rolle som var kungen, ingen kan säga annat. Var där, var med.

Men på vilket sätt var dessa herrar kända i sthlm? det enda jag vet var att en av dom hotade sin tjej med en ak4 när hon hade gjort slut...sen kom piketen o hämtade honom
Citera
2006-09-18, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Jag minns när Paolo mötte spanjoren Javier Castilleijo (stavningen?) i en VM-match och fick så in i helvete med stryk. Han vann, vill jag minnas, ingen hel rond.

Utslagen tand, sönderslagen näsa, sönderslagen allt. Men karln vägrade att gå ner.

Domaren stoppade matchen och när Åke Unger efteråt stack mikrofonen under näsan bad Paolo Roberto svenska folket om ursäkt för den dåligt genomförda matchen.

Det var nästan rörande. Även om Roberto var chanslös hade han verkligen ingen anledning att be om ursäkt. Maken till tapper insats får man leta efter. (Om allt detta stryk var så nyttigt för hjärnan får däremot vara osagt.)

såg också den matchen, när Paolo fick den första riktigt på hakan som så bara flinade han, såg han gjorde det flera gånger.
Håller med dig där med att maken till tapper insats får man leta efter.

Jag tror inte det är allt för lätt att få Paolo då han verkar ha vara en "riktig fighter" som inte viker sig i första taget, så länge det är nävarna det handlar om.
Citera
2006-09-18, 19:56
Bannlyst
vill inte säga för mycket...
MEN... enligt säkra källor som var med i vissa "gäng" mellan 86-98, insatta i nöjesbranschen, scenarbetare mm osv etc.. så kan jag ändå , utan att säga för mycket: Paulo Roberto gillar "ingång bakvägen" om man säger så. Ja, inte på härliga töser då, utan själv. Han vill, kort och gott "ta den i prutten".
Sägs att han och Staffan Hildebrandt hade ett ganska intimt förhållande under inspelningen av "Stockholmsnatt", och att Paulo Roberto var närmast en "toyboy" åt Staffan Hildebrandt. Ett sällsamt par i kärlekens trädgård: den maskuline Paulo och den lille, glasögonprydde och lite "gällt bögige" Hildebrandt. Källor säger dock att paret - erotiskt - var som "ler och långhalm" - och att de kompletterade varandra utmärkt. Källor säger även att Hildebrandt är begåvad med en av kulturstockholms längsta och mest långsmala penisar
Citera
2006-09-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
MEN... enligt säkra källor som var med i vissa "gäng" mellan 86-98, insatta i nöjesbranschen, scenarbetare mm osv etc.. så kan jag ändå , utan att säga för mycket: Paulo Roberto gillar "ingång bakvägen" om man säger så. Ja, inte på härliga töser då, utan själv. Han vill, kort och gott "ta den i prutten".
Sägs att han och Staffan Hildebrandt hade ett ganska intimt förhållande under inspelningen av "Stockholmsnatt", och att Paulo Roberto var närmast en "toyboy" åt Staffan Hildebrandt. Ett sällsamt par i kärlekens trädgård: den maskuline Paulo och den lille, glasögonprydde och lite "gällt bögige" Hildebrandt. Källor säger dock att paret - erotiskt - var som "ler och långhalm" - och att de kompletterade varandra utmärkt. Källor säger även att Hildebrandt är begåvad med en av kulturstockholms längsta och mest långsmala penisar

hehe...först blev jag så jäkla trött på ditt uppenbara skitsnackande, men nu ser jag att du har i princip en skvallerhistoria som handlar om rövknullande, som du klistrar in i varenda skvallertråd om kändisar.

Fyfaaan vad jag garvade!!! när jag läste att du "inte vill berätta förmycket, MEN..." Sanna bråding, birgitta ohlsson, carro gynning, renata chlumska och paolo roberto gillar att ta köttpinne i fjärten enligt dig

Helt genial humor
Citera
2006-09-18, 20:36
Medlem
Citat:

Såja. Staffan hade en uppassare som bodde hemma hos honom under inspelningen. Snubben serverade oss te när var där. Har för mig att han var i 20-års åldern.
Citera
2006-09-18, 22:07
Medlem
Citat:

så kan jag ändå , utan att säga för mycket: Paulo Roberto gillar "ingång bakvägen" om man säger så. Han vill, kort och gott "ta den i prutten".

Hildebrandt är begåvad med en av kulturstockholms längsta och mest långsmala penisar

Känns som om man hört dig komma med liknande korkade inlägg förr....

EDIT. Mr Unique var före.....sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in