2010-03-24, 15:27
Medlem
gizas avatar
I vanliga fall har jag väldigt svårt för Paolo, han verkar vara en hetsig och aggressiv typ.

Men i det här fallet förstår jag helt (även om det tar emot) att han lackar ur och sätter 16-åringen på plats, måste vara en obehaglig och förnedrande situation, där en fysiskt mycket större person ger sig på honom och sedan står kompisgänget runt omkring och verkar heja på.
Citera
2010-03-24, 15:30
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Så om någon hoppade på dig på gatan så skulle du först kolla iaf. de skojade?
Men hur smart är du egentligen? Klart som fan att paolo inte befarade för sitt liv? Tror du på allvar att han betraktade dem som seriösa? Klart han blev lack när grabben showade för sina vänner och behövde hävda sig. Rätt åt grabben ändå, var ju bara en öppen hand i bakhuvudet.

"jag harrr paolo!!!!!"
Citera
2010-03-24, 15:32
Medlem
He-Mans avatar
Han gjorde helt rätt. Ghettosnorungar i den åldern går inte att resonera med. Vill man ha deras respekt så är de att dominera dem fysiskt det enda som fungerar. I deras gangztafjortisvärld är det bara djungelns lag som gäller.Tragiskt men sant.

Dessutom så var det inte direkt så att han nitade ungen.
Citera
2010-03-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderrsss
Någon som vet vilken film de höll på med där? Mer än Fight Club 2 XD
Har hört att filmen bara ska sändas i Frankrike..
Citera
2010-03-24, 15:45
Bannlyst
filmen

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article6831662.ab
Citera
2010-03-24, 15:57
Medlem
Det var ju bara ett slag... Paulo borde ha möblera om killens ansikte enligt mig.
Citera
2010-03-24, 15:57
Medlem
Lyxkommunistens avatar
Pajasvarning på Paolo som inte kan ta lite skoj av några snorungar. Killen har liksom varit mästare i flera kampsporter men känner ändå att han måste visa sin manlighet och slå en liten försvarslös yngling. Fan väx upp och skärp dig gubbe!
Citera
2010-03-24, 16:00
Medlem
Paolo, vilken jävla pajas. Bölar åt aftonbladet: "aah, men det var han som började, så jag måste ju ge igen "
Citera
2010-03-24, 16:16
Medlem
Ni som säger att han är en pajas för att han har kort stubin vet inte hur det är.
Vissa kan hålla igen längre än andra.
Är oftast lugn och sansad, men ibland kan jag inte hålla tillbaka det. Har nästan klippt till gamla lärare som jag haft men har istället gått ut ur klassrummet och vandaliserat en bänk eller två
Citera
2010-03-24, 16:16
Medlem
NormalBurgers avatar
undrar om han gör samma sak med sina barn när de skojbråkar. "Ne nu gick du förlångt igen Elias, pappa tål inte sånt här, kom ska du få dig en snyting så du lär dig."
Senast redigerad av NormalBurger 2010-03-24 kl. 16:26.
Citera
2010-03-24, 16:18
Medlem
Situationen han hamnade i väckte förmodligen barn/ungdomsminnen då han förmodligen var en liten mobbad snorunge, att han blir nedbrottad och utskrattad är väl ingenting nytt för honom, skillnaden är att denna gången kunde han göra något åt situationen.
Citera
2010-03-24, 16:19
Medlem
Revoils avatar
Skytteholms IP i Solna..

Jag gick förbi där tidigare på kvällen och fick se denna stora folksamling på en av planerna. Fan hade jag vetat att Paolo var där hade jag gått fram och pratat lite om filmen Stockholmsnatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in