2020-05-16, 23:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Grevgatan 10, men jag tror att den är stängd nu.

Ha, ha, ledsensmiley på det
Alla persienner nere på google maps. Ja, då fattar man att det är fuffens just i den lägenheten.

Undrar om syateljen Shamoon som ligger bredvid har hört mycket stön?
Senast redigerad av dialektiker 2020-05-16 kl. 23:42.
Citera
2020-05-16, 23:41
Medlem
Alex Schulman skriver på Expressen: "Vilken oflax, Paolo, första gången du köper sex gör polisen razzia"

Tänkte exakt samma sak

Han börjar krönikan med "Jag följer Paolo Roberto på Instagram, har gjort sedan tidernas begynnelse."

Nu har han avföljt honom såg jag

https://www.expressen.se/kronikorer/...olisen-razzia/
Senast redigerad av Virgo1 2020-05-16 kl. 23:49.
Citera
2020-05-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Då verkar det inte så glamoröst med att vara "eskort" (Eller vara med en eskort) om så många män är där samma kväll. De måste turas om med ganska lite tid vardera.

Nej jag tycker inte heller om tjejer som har "hög trafik". Tyvärr förekommer det lite för ofta bland utländska eskorter. Mycket trevligare att träffa en trevlig, charmig och självsäker ung dam på hotell för en längre, stressfri träff.

Men jag respekterar Paolos val!
Citera
2020-05-16, 23:42
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Först så lär nog dock någon bli dömd för trafficking av tjejen som han betalade för att ha sex med. Det var vad som hände i det andra fallet.
Jo om inte Paolo hade varit så trög att han sa i TV4 att tjejen nog inte ville detta.
Citera
2020-05-16, 23:43
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Antar att det inte kommer källor. Så ser det som fake news.

Det kan givetvis handla om en stackars utsatt fröken från den fattigaste hålan i Rumänien som tvingats. Men det kan även handla om en relativt välmående kvinna som valt att sälja sig till Paolo.

Lyssna från 4:50
https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...mpati-12758262

https://www.liberaldebatt.se/2013/03...Qo-85MjF-VKBuE

- och läs gärna prostituerades egna ord om sin livssituation och "arbete" tex "En horas vardag":
https://www.instagram.com/en_horas_v...=14hh8ojjhw94h
Citera
2020-05-16, 23:43
Medlem
Uberfuhrers avatar
Jag har inte läst hela tråden, så frågan kanske har dykt upp innan, men varför sa han inte att jag var packad, det var mörkt, jag visste inte var jag var!

Hur kan man erkänna ett sexköp? det var väl bara en hora och Paolo inne i rummet där själva transaktionen skedde?

Paolo är en idiot. Nu får han betala ett högt pris för att han inte orkar åka till Hamburg och göra det lagligt istället.
Citera
2020-05-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Alex Schulman skriver på Expressen: "Vilken oflax, Paolo, första gången du köper sex gör polisen razzia"

Tänkte exakt samma sak

Han börjar krönikan med "Jag följer Paolo Roberto på Instagram, har gjort sedan tidernas begynnelse."

Det sägs ju att Alex Schulman var också på plats men skulle ha tagit sig därifrån så fort polisen kom enligt ett rykte som figurerade tidigare i tråden. Men har svårt att se att ryktet stämmer då Paolo hade kunnat ta en enkel hämnd genom att säga att han var där också men det håller inte ihop. Varför skulle Alex vara så kaxig i krönikan om han nu var där
Citera
2020-05-16, 23:45
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1

Tänkte exakt samma sak

Ja, komiskt såklart det inte är första gången
Citera
2020-05-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Det handlar om att utsätta andra för skit och att utnyttja den som redan ligger - där står sexsäljaren ut. Sexsäljaren skadar ingen annan än sig själv och orsaken till att sexsäljaren säljer sex beror i regel på att de är trasiga. Hoppas du förstår skillnaden, tänker inte ta det ett varv till.

Det är den feministiska "sanningen".

Verklogheten ser ut så att kvinnor(inte sällan med personlighetsstörningar) kapitaliserar på manlig sexualitet, i Sverige just nu finns det en enorm marknad pga svensk feministisk sexualregression(tänk på amerikanska maffians framgång med bootlegging under spritförbudet).

Tänk en man som lider av sexmissbruk, vem utnyttjar vem? Det är kvinnorna som söker annonserar efter kunder, inte tvärtom. I alla andra rättsliga sammanhang ses den kapitaliserande distributören som kriminell, inte konsumenten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Skriker folk över att horan var någon sån här typ zigenare som blivit tvingad till att knulla av en pimp? Eller har folk här problem med prostitution rent generellt, även om det blivit lagligt och det funnits mer säkerhet för kvinnor som väljer att göra det?

Igen, hade aldrig i hela mitt liv köpt sex, men dom här incels och så, som aldrig får till det, hade väl gett dom något att sluta gråta över, och tjejerna hade blivit betalda, låter som en win win. Kan bara inte riktigt förstå alla som skriver våldtäkt. Är det något jag har missat angående det här specifika scenariot? är inte direkt påläst.

Folk verkar inte diskutera utifrån samma premisser. Vissa har målat upp en bild av att all prostitution är sexslaveri, andra har förstått det som att Paolo besökte en traffickerad tjej (på grund av något han sagt halvdant endast timmar efter sitt gripande) trots att inga belägg för detta finns men tycker att "vanlig prostitution" är okej. Just nu härjar medelåldersfeministerna med saharafittor i tråden och klagar på alla horkarlar som besöker vanliga lyxeskorter för att de tröttnat på kärringen därhemma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vilken gata ligger den där bordellen på?

Grevgatan.
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Det sägs ju att Alex Schulman var också på plats men skulle ha tagit sig därifrån så fort polisen kom enligt ett rykte som figurerade tidigare i tråden. Men har svårt att se att ryktet stämmer då Paolo hade kunnat ta en enkel hämnd genom att säga att han var där också men det håller inte ihop. Varför skulle Alex vara så kaxig i krönikan om han nu var där

Det var nog bara nån mytoman som svamla. Säga vad man vill om Alex, men besöka lägenhetsbordeller känns väldigt avlägset..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in