2020-05-16, 23:27
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det tror inte jag. Jag tror att det sker maktskiften, Paolo kanske spelat ut sin roll i något sammanhang, eller att någon psykopat han umgås med är avundsjuk på Paolos gloria.

Att politiker och näringsliv, organiserad brottslighet och kultur-Sverige har starka kopplingar är ju befäst.

Skitkul att han precis innan träffade Jörgen Kruth, en gång VBC, med all kriminalitet runt denna klubb. En slump?

Jag håller med dig, Paolo var nog vikt av någon, serverad åt Polisen.

Det är så det funkar till 75%, någon offras, polisen ska ha ett köttben och sedan så rullar allt på som vanligt.
Citera
2020-05-16, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag skulle nog påstå att de är åtminstone bisexualla.

Denna "bransch" var ny för mig. Vet du hur det fungerar rent praktiskt? Kan PR varit denna typ av prostituerad? Polisen grep ju många män samtidigt är det för att de alla varit hos samma tjej eller är dessa tjejer många tillsammans i samma lägenhet.

Ja det är högst troligt, sannolikt inte denna dam förstås men en annons typ denna var vad som satte igång det hela ja. De elva männen greps var för sig en och en under X antal timmars polisarbete (polisen sa ju själv i början att man inte hann äta lunch!). Alla villfarelser om magiska 11- manna gangbangs är tonåringsmissförstånd.
Citera
2020-05-16, 23:29
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nja, heterosexuella kvinnor verkar inte särskilt benägna att köpa. Så någon manlig heterosexuell attraktionskraft är inget kapital som verkar direkt säljbart. Homosexuell däremot.
Hej Gambia och hemlösa afghanpojkar som behöver mat och en säng för natten. Tyvärr kommer gamla Agda med på köpet.

Paolo skulle betalat med en matkasse och prylar istället så kanske det gått bättre.
Citera
2020-05-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pangpang1993
Läste att torken paolo kan bli dömd för våldtäkt, hur?

Han sa att hon förmodligen blivit tvingad in i situationen. Då är det våldtäkt.
Citera
2020-05-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nu har jag börjat titta på Kom i form-klipp med Paolo Roberto. De är ju jättebra.
Varför har jag inte följt hans träning förut. (Han är ju dock skitjobbig som person)

Hoppas tv 4 inte dammsuger youtube på hans klipp, och träning.

Hm, jag som sa att det var en glädje mitt i Coronatider, att helt plötsligt Paolo ska försvinna från tv-rutan.
Egentligen var det lite fult av mig att säga så (även om jag inte diggar honom).

Såhär är det, i Sverige har vi ett rättssystem, där folk lagförs för sina brott.

Och det är egentligen inte meningen att folkpöbeln ska utmäta straff. Om han tas bort från alla sina uppdrag och arbetsuppgifter, i och med att han begått ett brott,
har folkpöbeln kommit till Sverige .

Det är lite avskyvärt att Sverige amerikaniserats och totalt urartat då det gäller den här biten.

"Alla ska vara lika inför lagen..."

Men med folkpöbeln som härjar nu, så brukar de som är i offentlighetens ljus, straffas hårdare.
Tänk att någon åkt dit för det här på en vanlig arbetsplats. Hur hade dennes livssituation förändrats?
Inte ett skit.
Livet hade självfallet förändrats för Bosse Johansson från Karlstad om han blev påkommen och berättade om att han blivit påkomnen med att köpa sex. Bosse hade drabbats av det lokala skvallret i villaområdet den korta tid bor kvar innan huset säljs, kollegor på banken skulle inte gärna umgås på fritiden osv Nu råkar Paolo vara sitt eget varumärke och det verkar ju vara nollat
Citera
2020-05-16, 23:31
Medlem
Paolo? En kaxig liten skit.

Aldrig någonsin har väl ordspråket "punch drunk" varit mer passande. Han har gett det ett ansikte.

Vi som är lite äldre vet ju att han gick upp i ringen mot enormt mycket bättre motståndare. Men han tålde mycket stryk. Tog inåthelvete mycket mot huvudet.

Kolla de glasartade ögonen.

Hur det här jävla missfostret fått så många timmar på MSM är sanslöst.

Sitter o grinar för att han har knullat på en rumänsk hora. Fyfan, Paolo, du skämmer ut hela svenska manssläktet.
Citera
2020-05-16, 23:35
Medlem
dialektikers avatar
Vilken gata ligger den där bordellen på?
Citera
2020-05-16, 23:35
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Så här:

Citat:
Hovrätten fastställer: Våldtäkt vid sexköp
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...akt-vid-sexkop
Citera
2020-05-16, 23:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vilken gata ligger den där bordellen på?

Grevgatan 10, men jag tror att den är stängd nu.
Citera
2020-05-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Så här:

Först så lär nog dock någon bli dömd för trafficking av tjejen som han betalade för att ha sex med. Det var vad som hände i det andra fallet.
Citera
2020-05-16, 23:38
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Paolo? En kaxig liten skit.

Aldrig någonsin har väl ordspråket "punch drunk" varit mer passande. Han har gett det ett ansikte.

Vi som är lite äldre vet ju att han gick upp i ringen mot enormt mycket bättre motståndare. Men han tålde mycket stryk. Tog inåthelvete mycket mot huvudet.

Kolla de glasartade ögonen.

Hur det här jävla missfostret fått så många timmar på MSM är sanslöst.

Sitter o grinar för att han har knullat på en rumänsk hora. Fyfan, Paolo, du skämmer ut hela svenska manssläktet.

Paolo är en terrone, och kan alltså inte skämma ut svenska män.
Citera
2020-05-16, 23:38
Citat:

Feministfantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in