Ja, precis. Han tycker att sexköp och prostitution ska vara lagligt, han förespråkar en mer konservativ bild av kvinnor, precis som "i typ Saudiarabien".
Dessutom är ett inlägg i hennes gästbok inget bevis att det är hon, man ser direkt att det är en flashbackare som skrivit det efter att ha läst tråden.
Och kvinnan i fråga ska vara i 30 års åldern (dvs 30-39) och den tjejen på profilen är inte mer än 20-25, både som angiven info och till utseendet.
Det är en trådsanning att Debora är kvinnan som Paolo träffat, förmodligen en ren lögn.
Personen som ursprungligen påstod i tråden att Debora är kvinnan tog sedan tillbaka påståendet. Men då hade trådsanningen redan etablerats.
Hade de använt hjärnan så hade de insett att hårdare straff ej är lösningen. Paolo köpte ju sex trots den enorma bestraffning han bevisligen riskerade.
Haha, vilken episk rundgång. Samma etablissemang som konstant påstår att skärpta straff INTE leder till minskad brottslighet.
Personen som ursprungligen påstod i tråden att Debora är kvinnan tog sedan tillbaka påståendet. Men då hade trådsanningen redan etablerats.
ja precis, det var EN person som länkade till hennes profil och lite skämtsamt antydde att det var hon, typ. Sedan var det igång. Nu är det en trådsanning.
För att han köpte kvalitet enligt hans preferenser. Den typen av tjej som han ville knulla, inget tjafs som slukar tid utan någon som levererar direkt.
Ni svenska tjejer har svårt för maskulina drag. Även om han är nu en kortväxt italiensk strandraggare så ser han väldigt maskulin ut, kanske grov med andra ord, no homo. Ni svenska tjejer föredrar killar som ser mer eller mindre ut feminina, ni vill hitta eran manliga version så där har du nog svaret. Alla har olika smaker.
Vad vet du om vad jag gillar. När jag var yngre gillade jag utseenden som Dolph Lundgren och Arnold S. Tycker fortfarande om väldigt manliga drag men personligheten överväger helt. Absolut inte feminina män. Men Roberto är verkligen inte attraktiv, har aldrig hört någon tycka det.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!