2020-05-16, 09:39
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han har förlorat mycket för en liten bagatell.

Han har förlorat mycket pga. dåligt omdöme och otillräcklig konsekvensanalys.
Citera
2020-05-16, 09:41
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag tycker att han som straff skulle tvingas läsa hela den här tråden HÖGT.

Om min partner gjort något liknande så skulle jag bli så jävla ledsen så jag skulle gråta ihjäl mig och slå sönder mitt finporslin.
Om min partner skulle gå på bordell så betyder det att han ljuger för mig, ringaktar mig, ringaktar kvinnor, ringaktar kvinnor i utsatta lägen, ringaktar sig själv/eller förhöjer sig själv till att göra precis vad tusan som helst? Visar taskigt omdöme för sina barn och de kommer få lida för att de har en pappa som knullar på bordell, jag som partner kommer känna mig otillräcklig och ful och värdelös......

eller har ett sexmissbruk?
Citera
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Jävlar, han har verkligen fuckat upp hela sitt liv och sin karriär. Vad händer nu? Flytter ha hem till Italien? Tar han livet av sig?

Vågar man verkligen hoppas på suicid?
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tycker inte otrohet är en bagatell. Tycker så synd om hans fru. Hon valde inte att bli bedragen. Hon valde inte att behöva ta ställning nu. Fyfan otrogna svin är vidrigt. Hon kommer ju aldrig kunna lita på honom igen.

Och någon som inte kan vara trogen och hålla sitt äktenskapslöfte kan kanske inte heller hålla andra löften? Vem vill göra affärer med någon som är så svag i köttet?

Skall bli intressant att se, om hon stannar..

Är de gifta förresten ?
Citera
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tycker inte otrohet är en bagatell. Tycker så synd om hans fru. Hon valde inte att bli bedragen. Hon valde inte att behöva ta ställning nu. Fyfan otrogna svin är vidrigt. Hon kommer ju aldrig kunna lita på honom igen.

Och någon som inte kan vara trogen och hålla sitt äktenskapslöfte kan kanske inte heller hålla andra löften? Vem vill göra affärer med någon som är så svag i köttet?
Fru?

Ja, du tycks ha koll på fakta

Hela ditt inlägg andas trovärdighet
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Du är lite för trög för att förstå att lagen ser ut som den gör för att syftet är att skydda de som tvingas till att sälja sex? Herregud...

Tvingas? Det är väl ingen som tvingar någon att bli hora. En fattig rumänsk tjej får möjlighet att göra klassresa, en möjlighet. Horan ställer knappast upp och jobba gratis..
Citera
2020-05-16, 09:42
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou

Paolo har givetvis ADHD x40. Konsekvensanalys är inte deras starkaste sidor.
Citera
2020-05-16, 09:42
Hur är det ställt med medias opartiskhet i den här frågan egentligen?

https://www.gu.se/omuniversitetet/ak...ors.cid1213246
Citera
2020-05-16, 09:43
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback44
Fördömer självklart det Pablo gjort men saker måste sätta i perspektiv hur skevt det Svenska samhället har blivit.

Vad har gruppvåldtäkter med Paolos sexköp att göra - bortsett att båda handlingarna är ett brott och ena parten inte är svensk?
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han har förlorat mycket för en liten bagatell.

Det blev en dyr halvtimme det där, undra hur mycket, netto, dessa 30-minuter kostat om något år eller två. Spitta den summan på 1800 sekunder. Kan bli en del.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Sen ska vi inte glömma de svenska kvinnor/tjejer som åker till Gambia för att träffa en ung svart man med stora penis....

Det bara se i Sverige, hur batikhäxorna har utnyttjat skäggbarnen för sina luster.
Citera
2020-05-16, 09:44
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou

Visst är det så, frågan är dock vad man jämför med. Vad man får ta i beaktande är som sagt "fallhöjden". Eftersom PR är en kändis blir konsekvenserna av hans handlande större. Skulle en vanlig "anonym svensson" fastnat i en bordellrazzia så skulle det väl landa på dagsböter och inget mer. Nu faller hela karriären, allt anseende, säkert en hel del socialt kapital, osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in