2020-05-16, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Stod på Aftonbladet.

Fast det förvånar mig dock inte. 11 är väl ingenting för en inkört luder?

Nope, det stod att elva var gripna.
Citera
2020-05-16, 01:27
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashigaback
Samma dag som deras kärleksfulla hemrepotage också...
https://www.amelia.se/reportage/intervju/paolo-roberto-om-nya-karleken-elin-ar-ett-perfekt-team/

Han doppade och sedan åkte fast ca. 12 timmar efter artikeln publicerades.

Undrar om han ens hann läsa artikeln om sig själv och hans kärlek innan han satte på horan?
Citera
2020-05-16, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Antar att tjejen ligger illa till då eftersom hon utnyttjade Paulos självskadebeteende?
Har lite svårt att förstå var i självskadebeteendet ligger, han betalar för njutning.
skära sig i armarna, svälta sig själv och så vidare är självskadebeteende. snömos
Citera
2020-05-16, 01:28
Medlem
kato85s avatar
Minns så väl på 90-talet när Paolo var Sveriges sexigaste man, och han skröt om hur han hur enkelt som helst kunde få hem två tjejer från en klubb och ha sex med båda samtidigt.
Det verkade som att han kunde få vad han ville i sängen.

Därför är det lite tragiskt när det visar sig att gubben måste betala för att få ligga, funkar det inte längre att gå på krogen, är han för gammal och skral eller har han helt enkelt för mycket pengar att han inte orkar ragga utan hellre låter pengarna göra jobbet?

Det är tydligt att han är sexmissbrukare, troligtvis har det att göra med hans tidigare popularitet och möjlighet för erövring, och i takt med att hans status sjunkigt med åldern så är han så illa tvungen att betala för sig.

Sorligt, faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja det är rätt ensamt på toppen faktiskt. Men inte helt, ser en del vettiga röster även i den här tråden.

Jadu, om det fanns unga kvinnor som var villiga att betala tusentals kronor för att ha sex med mig så skulle jag säkert göra slag i saken. Nu fungerar inte världen riktigt så varför det vore rätt mycket slöseri med tid att lägga ut en annons.

Nä, men dom köper toyoboys så manliga eskorter finns också. Tror dock inte den branschen styrs av människohandel utan görs nog mer frivilligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Porr är moraliskt fel. Bara för att industrin har deg och kan normalisera beteendet så gör det inte hela grejen till något ok. Porr fuckar upp i stort sett alla unga snubbar. Känner ett dussintal som inte ens kan få upp kuken med en brud för att de glott på gangbangs sen de var 12. Sen att du är en beta utan testo som behöver skiten för att få nåt är en annan femma.

Va fan har jag med saken att göra? Jag kollar knappt på porr. Men det du säger är skevt, du säger att 90% av svenska män är moraliskt efterblivna i princip. Finns ingen som riktar in sig på sex och samlevnad som skulle hålla med dig, det finns inget inom sex och samlevnad som man skulle benämna som onormalt eller fel så länge som det inte är något som sker mot någon vilja. Att du påstår något annan äcklar mig så in i helvete.
Citera
2020-05-16, 01:29
Medlem
Yinool0401s avatar
Om han erkände och betalar boten och sen håller käften, hade det här behövt komma ut?

Såvida inte någon polis 🚨 snackar det vill säga?

Eller skulle åklagarmyndigheten gått ut med en presskonferens?

Sjöng han i onödan?
Citera
2020-05-16, 01:29
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vart står det att medarbetaren hade sex med elva män samma kväll? Det tror jag är bullshit eftersom de max köper en timme var och ingen orkar ha sex elva timmar i sträck.

Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Vad får du elva män ifrån? Att de grep 11 män betyder inte att all besökte henne, det var ju flera horor i byggnaden.

Citat:
"Han tänker minsann inte förknippas med nån kvinna från ett av Europas fattigaste länder, i en sjavig lägenhet där 10 andra män betalat för samma kropp denna kväll.

Vem var hon?

Kommer hon från Albanien där tusentals kvinnor årligen utsätts för ren slavhandel och tvingas betala av oändliga skulder till hallickar som aldrig tänker nöja sig?"

Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/Joa92J/paolo-roberto-filar-sakert-redan-pa-sjalvhjalpsboken

Kan vara skitsnack, vad vet jag. Men så står det i alla fall.
Citera
2020-05-16, 01:30
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Har du någon länk till negern som mördade och våldtog?

(FB) Svensk nationalist mördad av afrikan i Härnösand
Citera
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Okej. Har du något exempel på när en känd person blir fälld för någon av de exemplen och har fått sitt samarbete avslutat med allt och alla? Eftersom du vet att coop, ica, tv4 hade gjort samma sak.

K. Svensson blev väl av med typ allt efter att han snackade om Åsa Linderborg för några år sedan. Om vi ska ta det efter straffskalan. Något oklädsamt länkar jag till ett av mina egna (sarkastiska) inlägg då det begav sig:

(FB) Alla Mina Kamrater - podcast
Senast redigerad av snillet_1 2020-05-16 kl. 01:33.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Om han erkände och betalar boten och sen håller käften, hade det här behövt komma ut?

Sjöng han i onödan?

Domar är ju offentlig handling och även ett erkännande blir väl offentlig handling så aftonbladet skulle ju få nys om det ändå. De har säkert ständig kontakt med polisen med. tror inte han skulle kunna mörka det mer än någon vecka faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401

Sjöng han i onödan?

Något jag funderat på...

min gissning är att någon (Simon Häggström) skulle kontakta valfri kvällstidning ändå med informationen och detta var nog paolo medveten om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in