2020-05-16, 00:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Vilket moment i detta var människohandel.

Så alla tjejer som hoppar i säng efter att ha blivit bjudna på olika saker av killen är tvingad?

Jag skrev att det inte behöver röra sig om människohandel i detta fallet, men att din ståndpunkt är märklig. Detta eftersom att du hävdat att om någon tar emot pengar så är det frivilligt. Jag säger att så behöver det inte vara.
Citera
2020-05-16, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Hur vet du att det är hon? Ser ut som en lyxhora.
Det är en klient som skrivit på sex-tjejer.com att han träffat henne dagtid i den porten.
Och nu är hon i Jönköping dem fick lämna lägenheten och bytte stad.

Så här skrev han:

OK. I'll write in english then. Saw the entrance at one of the news providers and it's obviously Grevgatan 10 in Stockholm. Just check google street view. Payed a visit there on Wednesday and met Guilia daytime, read my review.
Citera
2020-05-16, 00:41
Medlem
Nu ger jag inget som helst försvar till Paulo Roberto i denna frågan, han är en idiot för de han gjort.

Men i en allmän fråga, är prostituion ett defnitivt delat maktförhållande.
Jag tror de flest kan expandera det sista ordet och förstå vad jag menar.
Men jag utvecklar,
Det är rätt så sällan kvinnor tvingas utan egen vilja till att sälja sin kropp.
De har en vara och är fullt medvetna om den, det är deras commodity.
De har ett val, definitivt. Sätt in dig i det som man, det är samma sak där.
Du har ett val, du kan välja. Ingen piska, ekonomi duger inte.
Kroppen är makt, kroppen är en maktfaktor inför andras svagheter.
En människa väljer att sälja sin kropp mot pengar, kom inte med något annat.
Du kan välja att dö, förhållandena är inte bättre än en pojke som samlar skräp i indien.
Det är ett dubbeslidigt förhållande, särskilt i sverige, om det skall lagföras skall två sidor stå till svars.
Jag är inte säker alls på att det borde lagföras alls.
Det borde snarare inriktas på saker som handlar om kontroll av andra männikor, såsom
ägande och handel, inget annat.
Sverige befinner sig helt åt helvete i sin lagföring.

Paulo är fortfarande ett as.
Citera
2020-05-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Jag tror knappast Paolo gick till en prostituerad för ett in-ut knull.

Skit samma, han har ju förklarat allting i TV studion idag, så nu kör vi hans pasta som vanligt igen...

Men varför går män som har flickvänner och fruar och köper horor?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutGreger
Tänka sig, vilken osis.. Den enda gången stackars Paolo går till bordell... Så råkar han bli påkommen. just denna Enda gång

Det är ju för jävligt.

Kanske någon som gillrade en fälla åt honom, han har säkert en del ovänner.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horby-kvinnan
Rossana Dinamarca (V, tidigare riksdagsledamot) om Paolo Roberto:https://www.facebook.com/rossana.dinamarca

Linda Snecker (V) menar att Paolo Roberto borde få skaka galler:

Så VPK vill alltså flytta våldtäktsbegreppet till de som frivilligt säljer sex?

Intressant.
Citera
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Kvinnan satt på en adress i Norrmalm samtidigt som hon kommer från ett fattigt land i Europa. Du tror hon köpte lägenheten själv? Det är är ingen svensk medelålders kåt kvinna som sålt sina tjänster, utan ett tjej som utnyttjats pga fattigdom.

Sa hon det till dig?
Blir man automatiskt våldtagen om man är fattig eller inte köpt lägenheten?

Kanske är det så att hon utnyttjar Sverige och bara jobbar med att sälja sex, kan det inte vara så enkelt?

Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vad heter hon? Har du länk till bild eller något? Trodde han fortfarande var gift med Lena eller vad hon hette, men det verkar som att de är skilda.

Och jag vet inte vem hans nya är.

Vet inte faktiskt, hittade henne via hans insta.
Citera
2020-05-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Och Bill Gates och Steve Jobs skapade förstås heller inga arbeten för folk kan ju bara köpa telefoner och datorer av andra märken istället. En avundsjuk cuckoldad kommunist som du borde se över om du inte kan investera i ett par testeronsprutor istället.

Hahaha!

Hur kom du fram till att det är relevant att jämföra en kriminell gängledare som lallat runt i teve och som inte har någon annan kompetens än att träna och slåss med Bill Gates och Steve Jobs?

Jag menar både de och deras skapelser må ha sina brister - men skapelser är de i alla fall.

Sedan begriper jag inte hur det kan vara manligt att man ser upp till en kriminell invandrare bara för att denne hutar åt feminister i teve.

Birro är också en impulsiv idiot men har var åtminstone så pass ärlig att han inte får vara med i teve längre.

Sedan borde det ingå implicit av mitt språkbruk att jag inte är kommunist. Om du har någon hjärna kvar efter alla testosteronkurer vill säga...

/Johan
Citera
Medlem
DontWantWars avatar
Någon som tror Paolo riskerar att begå självmord efter allt detta? Man verkar ju ha brutit kontakten på alla fronter när det kommer till hans ekonomi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runningonempty
Ja men för i h-vete han gick ju till en eskort! Vad är det för fel i huvudet på er???
Exakt! Ett riktigt lyx-luder.
Citera
Medlem
Hur tror ni knullet gick till då? Romantiskt med tända ljus eller gick han hårt åt?
Inte så smart av Roberto med sitt kändisskap och allt. Jävla otur att det skulle vara just hans natt dom skulle komma och inspektera.

I mina ögon är han fortfarande Paolo. Tycker inte att det är så mycket att tjafsa om. Sker ju dagligen och med alla typer av folk. Skulle gärna krypa i säng med en skinny rumänska för ynka 1500kr och knulla röven på henne tills den pekade rakt ut. Sen trycka ner kukjäveln i halsen och tömma både urinblåsa och pung.

Skit händer och fattar inte varför människor inte ska få knulla hur fan dom vill. En feministisk konstruktion för att män inte ska kunna ha sex på samma villkor.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför är hon med all sannolikhet inte fattig?
Informationen som kommit om kvinnan är att hon kommer från en av de fattigare länderna i Europa.

Nej gatuprostitution och lägenhetsbordeller ligger på ungefär samma nivå vad jag gäller torskens stördhetsgrad. Sjuka jävlar

För att hon enkelt kan tjäna 1500 kr på en kvart? Sist jag kollade hamnar inte det under nivån för EU:s fattigdomsgräns. Dessutom finns det inga fattiga länder i Europa.

Sjukt att vilja ha sex? Ok, då vet jag. Tur man inte lyder under dina lagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in