Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-15, 23:47
Medlem
Börjar fundera på om Paolo är narcissist, eller har annan diagnos? Att han börjar skylla på sin barndom och inte skriver något alls ur den prostituerades perspektiv, ser inte bra ut i allmänhetens ögon och det borde han förstått!?
Citera
Medlem
Zippotheflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Natten mot fredag. Pch han erkände o gjorde ett inlägg i sin instagram.
Det mest bisarra är väl att han fått komma fram. Och att TV4 lånar sig till en intervju med den här sociopaten och narcissisten.

Jag menar på TV4. Nu sänker dom Paolo Roberto totalt för att rädda sitt eget ansikte och sina sponsorer. Men han dög förr.

Men vem som helst hade kunnat se att han är en riktig buse. Han gick från kriminell till att bli en kändis. Han kan ingenting annat än att slå folk på käften. Men dom har anställt en sån figur och låtit honom få massor av utrymme i decennier.

Samma sak med Martin Timell. Och nu helt plötsligt tar de avstånd. Varför gör dom ens en intervju med honom så han får göra avbön? TV4 borde stå till svars! SVT och Aktuellt tog ju inte ens upp denna "nyhet". Det hedrar dem.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Generellt inte, men bara bedöma ekonomiskt från att hon är från Rumänien blir ju lite fel också....
Man väger nog in att hon jobbar med detta också
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullans123
Står tydligt i tidningarna att han sagt i förhör att han betalat 1500kr för knullet.

Fattar ingen av er stela nobodys att detta sketna madrassligget kostade flera miljoner??
1.500:- ...

-pröjsade hora 1.500:-
-åkte dit och kommer med stor sannolikhet dömas till 50 dagsböter beroende på inkomst.
Högt bötesbelopp att vänta. HÖGT BELOPP!
-TV4 avslutar allt jobb per omgående. Samma med radiojobb.
Ca 1. Miljon Kronor/år minst (Farmen, Mitt kök, Paolos italienska kök mm)
-Alla restauranger och pizzerior som bär hans namn kommer försvinna. Han äger inte Något utan lånar ut namn och ansikte mot procent på vinst. Redan strypt även om det tar en tid att byta alla skyltar.
-Coop, ICA och Citygross slutar omgående sälja hans produkter.

Detta blir ”ingen framtid” och många miljoner kronor i straff.
Inte 1.500:-

Dyrt skitligg med en typ rumänska.

Hur går detta?
Paolo vet inte iaf.
Ekonomiskt inser alla.
Fullständigt åt helvete över många långa år.
Reser sig Paolo?

,
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Tjejer från öststaterna är sanslöst mycket snyggare än svenskor. Höga kindben, bättre ansiktsdrag. Svenskor behöver 3kg smink för att ens se presentabla ut. Vad som kan vara problem ibland med tjejer från öststaterna är tänderna, pga dålig tandhygien i uppväxten. De som inte har det problemet, vilket är fler och fler, utklassar svenska kvinnor med hästlängder.

Jag tänker på kroppen mest då. Så länge tjejen är blond och inte ser ut som ett slitet jävla luder, och har stora bröst så är jag väldigt nöjd. Packet från dom där äckliga skit länderna har inga pattar eller röv. Men det har dom här hemma.
Citera
2020-05-15, 23:48
Medlem
Linusida77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ryktet som du precis skapade?
Absolut inte ...finns text på Paolos sida på fb där en påstår åldern på kvinnan...jag undrar bara om fler har hört detta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Vilken polis station jobbar Martin han i Robinsson..han kanske var med vid razzian

Mellin är polis i yttre tjänst. Detta tillslag utfördes av sexbrottsroteln av utredare
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Varför berättar du om ditt sexliv i en tråd om Paolos sexköp?

Troligen för att de där unga tjejerna som 35-åringen berättar om, inte ligger med honom frivilligt. Han måste betala dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Synd bara att han pudlade som fan i TV4. Det visar bara svaghet och vinner honom inga poäng.

Tycker tvärtom att visa sig fysiskt på ultra-PK-fyran efter ett sexköp tyder på extrem ryggrad. Han växte för mig.
Citera
Medlem
brainpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Jag kan inte tänka mig att Paolo skulle ha speciellt svårt att ragga upp en random kändiskåt bimbo. Varför han skulle betala 1500 spänn för en hora är för mig obegripligt.
Har han några sjuka böjelser som ingen annan ställer upp på månntro?

Det är ju förnedringen han tänder på. Nu när han inte kunnat misshandla folk i Kungsan måste det ju få ett annat utlopp. Lär finnas en hel del smutsiga byk som kommer dyka upp nu när ridån har gått upp (eller ner beroende på hur man ser det).
Citera
Medlem
Jofandus avatar
Matbutiker och grossister bryter samarbete pga sexköp. Och sedan ”vi vill visa att vi inte står bakom sexhandel genom att inte sälja Paolos produkter”. Jäkla trams!

Finns det någon här som tolkar det som att din lokala ica handlare står bakom knullande av horor bara för att de säljer produkter från en sexköpare?
Citera
2020-05-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och kul att bli knullad? Jag kan knulla dig. Hårt och gratis. Idiot.

Vissa tycker det är kul. Om en man hade valt att bli böghora hade ingen gråtit om att han är ett stackars offer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in