2006-06-05, 01:10
Medlem
KönsKlass avatar
Jag laddade hem reportage TV3 hade gjort om Ultimate Fighting, i vilket Paulo var programledare och träffade ett par svenska fighters som han intervjuade. En snubbe (tror de presenterade honom som den enda svensk som kunde försörja sig som fighter i den sporten, jag kommer inte ihåg namnet) som Paulo träffade i en träningshall fick koppla lite grepp och kicka lite "försiktigt" mot honom. detta var något av en upplevelse för Paulo som faktiskt inte skulle ha en suck mot den snubben. Det yrde sparkar och slag (även om killen tog det lugnt) mot honom, så hade det vart på riktigt så hade det ju bara smackats till rejält i golvet för Paulos del.

Jag har inget mot Paulo, det är inte därför jag skriver det här, men det var jävligt skoj att se. Sedan skulle snubben visa lite grepp och Paulo la sig ner och innan den fasansfulla upplevelsen började var Paulo tvungen att säga..."Ta det lugnt nu fan. Glr du illa mig så blir jag fan förbannad alltså."
Haha! Och ILLA gjorde det. Paulo blev helt sönderkopplad och skrek av smärta, men det gick så jävla fort att han hade ingen chans att ta sig ur allt. Han insåg nog att det var ingen idé att blir förbannad på den där snubben.
När de båda två slutligen stod upp så avslutade killen med en liten svag kick mor låret på Paulo så han fick en fet lårkaka att halta ut på. Det var ett jävligt skoj reportage.

Leta efter "TV3 Reportage Ultimate Fighting" på DC eller dyligt så borde ni nog hitta den.
Citera
2006-06-05, 01:32
Moderator
Oddballs avatar
Det gick ett program på tv som hette nåt i stil med "Kungen av Kungsan" där Paolo Roberto, Roger Ticoalu, Liam Norberg och stor neger (som sen åkte till främlingslegionen en runda) diskuterade om det fanns någon "kung" i Kungsträdgården på 80-talet och de kom fram till att det inte fanns det. En tanig liten skitkille hade tydligen kallat sig det men han togs ner på jorden rätt snabbt.
Citera
2006-06-05, 01:38
Bannlyst
Du tänker på...

Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Jag laddade hem reportage TV3 hade gjort om Ultimate Fighting, i vilket Paulo var programledare och träffade ett par svenska fighters som han intervjuade. En snubbe (tror de presenterade honom som den enda svensk som kunde försörja sig som fighter i den sporten, jag kommer inte ihåg namnet) som Paulo träffade i en träningshall fick koppla lite grepp och kicka lite "försiktigt" mot honom. detta var något av en upplevelse för Paulo som faktiskt inte skulle ha en suck mot den snubben. Det yrde sparkar och slag (även om killen tog det lugnt) mot honom, så hade det vart på riktigt så hade det ju bara smackats till rejält i golvet för Paulos del.

Jag har inget mot Paulo, det är inte därför jag skriver det här, men det var jävligt skoj att se. Sedan skulle snubben visa lite grepp och Paulo la sig ner och innan den fasansfulla upplevelsen började var Paulo tvungen att säga..."Ta det lugnt nu fan. Glr du illa mig så blir jag fan förbannad alltså."
Haha! Och ILLA gjorde det. Paulo blev helt sönderkopplad och skrek av smärta, men det gick så jävla fort att han hade ingen chans att ta sig ur allt. Han insåg nog att det var ingen idé att blir förbannad på den där snubben.
När de båda två slutligen stod upp så avslutade killen med en liten svag kick mor låret på Paulo så han fick en fet lårkaka att halta ut på. Det var ett jävligt skoj reportage.

Leta efter "TV3 Reportage Ultimate Fighting" på DC eller dyligt så borde ni nog hitta den.

Du tänker nog på Omar Bouiche som tränar Shootfighting på sitt egna gym
"Pancrase Gym"
För sju år sedan blev Omar rankad som tvåa i världen i pancraseorganisationen,
så att han slår Paolo med en arm bakbunden är ju inte konstigt att förstå Han är en av Skandinaviens bästa fighters.

http://www.pancrase.co.jp/data/prfl-e/img-e/bouiche.jpg

http://www.budo-fitness.se/news/repo...3/PICT0269.jpg
Citera
2006-06-05, 02:04
Bannlyst
Lite mera...

Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Jag får nog ta och kalla den här snubben som faktiskt är en barndomsvän till mig för en kändis. Har ingen kontakt i dagens läge så det kan vara skoj att höra vad ni har för skvaller om honom. Det jag själv vet är som följer :

* Paolo Roberto född 1969.
* Bor numera på Södermalm i Stockholm (för närmare adress får ni sända PM)
* Uppvuxen i Upplands Väsby. (Märsta ??)
* Han har en lillebror vid namn Ian.
* Lillebror Ian har en unge han med om inte två med en dalkulla och han har även en jycke vid namn "Primo".
* Roll i filmen Stockholmsnatt efter hans egen uppväxt, 9mm, Sökarna, Jarret
* Betraktades i sin ungdom av polisen som "mycket farlig"
* Arbetade i dörren på Cafe Opera där han fixa in brorsan som garderobiär.
* Började träna boxning och blev proffsboxare.
* Politisk karriär med frågan att legalisera proffsboxning i Sverige.
* Expertkommentator i TV.
* Programledare på TV.
* Blev stämd av Blondie efter att Paolo Roberto snedtänt och tyvärr blivit världens första slående programledare
* Finns på sista sidan i Sportbladet.
* Troende katolik
* Gift (fortfarande ??) med Lena Arrelöv och har en son.
* Slog på tre vakter och skallade en av dom ordentligt vid dörren på vad jag tror var Sophies Bar på Biblioteksgatan.

Så vad har ni mera för skvaller om denna "kung av kungsan" Allt negativt och smaskigt är givetvis roligast att höra

(Tror för övrigt till och med att det var en annan snubbe som var kung av kungsan)

Lite mera info..

* Knivskadad 4 gånger i magen, ryggen, benet
* Skjuten 2 gånger i benet
* Kompis med Liam Norberg
* Springer varje söndag i Vitabergsparken och tränar skuggboxning uppe i parken, jävligt skoj att titta på
* Går i katolska kyrkan på medborgarplatsen
* Tränar på sitt gym på Högbergsgatan på söder
* Har Italiensk bakgrund från Neapel.
* Spenderade ett dygn själv med Victoria Silverstedt i en stor villa
Citera
2006-06-05, 02:34
Medlem
Mr Coffees avatar
*Han poserade på porträttbild tillsammans med frugan Lena i skylten till en fotografstudio i Lenas hemstad Eskilstuna.

*Han är jobbig

*Han intervjuades i tv om filmen "9mm" och tyckte han fick fightas för lite. Samma vecka pratade han om antivåld i våran gymnasieskola.
Citera
2006-06-05, 02:45
Bannlyst
Varför ?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
*Han poserade på porträttbild tillsammans med frugan Lena i skylten till en fotografstudio i Lenas hemstad Eskilstuna.

*Han är jobbig

*Han intervjuades i tv om filmen "9mm" och tyckte han fick fightas för lite. Samma vecka pratade han om antivåld i våran gymnasieskola.

Varför är han jobbig ?
Även om man tycker om att "fightas" som sport så behöver man inte tycka om våld eller att misshandla folk på gatan.
Citera
2006-06-05, 02:58
Moderator
Oddballs avatar
Paolo har ruggigt dåligt ölsinne, därför har han mer eller mindre lagt av med att dricka alkohol.
Citera
2006-06-05, 03:10
Medlem
Marulks avatar
Ägnade sig åt skulptur i Stockholmsnatt 2. Hans kreation var nog det det värsta jag sett, inga proportioner rätt(en hand som slog igenom tegel). Skrattade så jag fick ont i magen när jag såg det klippet.
Rekommenderas ! Det var även en hel del andra klipp där man fick se vilken fin och känslig människa han egentligen är.
Citera
2006-06-05, 03:12
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Varför är han jobbig ?
Även om man tycker om att "fightas" som sport så behöver man inte tycka om våld eller att misshandla folk på gatan.

Han är jobbig för att han är en mediahora som i princip tillför något. *läs: "Paolo och lena ser på tv", "hon och han" med äckel Hjulström, "9 mm" m.m.

Han är också jobbig för att han ska vara med i alla antivåldssammanhang som finns fast han har slagits mer än de flesta.

Han är kul när han proffsboxas för han får stryk så ordentligt.

Han är jobbig när han bortföklarar sina proffsboxningsförluster.
Citera
2006-06-05, 07:49
Medlem
GodSaysNos avatar
* Detta hände under hans "kungsantid". Paolos brorsa Ian och några polare hade spöat på en grek i en förort norr om Sthlm. Greken samlade helgen efter ihop en rätt stor mobb (20-30 stycken) som satte sig på pendeln för att åka ut till Upplands Väsby och ta hämnd. Paolo får ett tips om vad som är på gång och möter upp tåget vid någon station. Han (vad jag hört så var det han och en polare till honom. Alltså två stycken) kliver in i vagnen där alla sitter - Är det ni som ska spöa min brorsa???. Ingen säger ett ljud. Sen går han runt i vagnen och samlar ihop alla slagträn, fjäderbatonger m m. Några örfilar han upp. När han var klar tvingade han ut dem vid nån station och dom fick ta tåget tillbaka.

* Som boxare går han knappast till historien. Hans titel är ett skämt. De få gånger han mötte bra boxare fick han dyngstryk. Han saknade knockoutslag och den enda positiva egenskap han hade var att han tålde en jävla massa stryk - livsfarlig egenskap för boxare som vill leva ett liv efter karriären. Han verkar dock ha slutat i tid samtidigt som han inte mött tillräckligt många bra motståndare.
Citera
2006-06-05, 08:14
Bannlyst
Ok..

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Han är jobbig för att han är en mediahora som i princip tillför något. *läs: "Paolo och lena ser på tv", "hon och han" med äckel Hjulström, "9 mm" m.m.

Han är också jobbig för att han ska vara med i alla antivåldssammanhang som finns fast han har slagits mer än de flesta.

Han är kul när han proffsboxas för han får stryk så ordentligt.

Han är jobbig när han bortföklarar sina proffsboxningsförluster.

Ok, jag kan hålla med dig
Citera
2006-06-05, 11:02
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Du tänker nog på Omar Bouiche som tränar Shootfighting på sitt egna gym
"Pancrase Gym"
För sju år sedan blev Omar rankad som tvåa i världen i pancraseorganisationen,
så att han slår Paolo med en arm bakbunden är ju inte konstigt att förstå Han är en av Skandinaviens bästa fighters.

http://www.pancrase.co.jp/data/prfl-e/img-e/bouiche.jpg

http://www.budo-fitness.se/news/repo...3/PICT0269.jpg

Så var det ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in