2010-03-24, 11:28
Medlem
Paolo ska vara en förebild för förortsligister, det är han säkert men inte på det sättet som det var tänkt.
Men han tycker att man inte ska dra upp hans tidigare liv, för nu betalar han minsann skatt och har gjort rätt för sig.
Jag är lika förtjust i honom som Mona, dvs inte så värst.
Citera
2010-03-24, 11:35
Medlem
VVeeDs avatar
Paolo Roberto gjorde ju nödvärn
Citera
2010-03-24, 11:36
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ehh ... det kunde han ju bevisligen inte. Han gick på nerköp, tappade koncepterna, gav sig på den ena, och betedde sig som en idiot som hämnd för sin förnedring.

Inte oväntat för att komma från den mannen .... men olämpligt från en vuxen

Notera den lagomt ironiska undertonen i mitt inlägg
Citera
2010-03-24, 11:37
Medlem
nedboys avatar
Han är ju bara en liten fitta och har alltid varit. Den där jäveln har misshandlat rätt så många och sett till att de laggts in på sjukan.

Nu så skojbråkar folk och han klarar inte av det och tänder till som nån jävla pittbull. Alla andra verkar klara av att skojbråka, men inte Paolo inte, han skall dundra på en 16 åring och ge honom stryk.

Ja, jag stör mig på honom och det har väl till strörsta del med alla han har misshandlat. Några som fortfarande än idag lider psykiskt av det.
Får jag se den jäveln i en mörk gränd en dag så får jag nog sona brottet, allt blod kommer inte att gå å dölja... fittblod
Citera
2010-03-24, 11:38
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Det är klart, han är ju italienare.
Inte så jävla klart då han var riksdagsledamot för sossarna en period.
Han har ju även sysslas med en del antivåldprojekt också....
Citera
2010-03-24, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Får jag se den jäveln i en mörk gränd en dag så får jag nog sona brottet, allt blod kommer inte att gå å dölja... fittblod
Vilka erfarenheter av kampsport har du som skulle ge dig ett sådant övertag mot Roberto? Visst har han en ganska sned mentalitet, men att kalla honom fitta och på ett internetforum påstå att man skulle dänga skiten ur honom känns inte så imponerande. Han är fortfarande gammal proffsboxare och utövare av kampsport, fitta eller inte så krävs det nog lite mer än en internethjälte för att dänga skiten ur honom...
Citera
2010-03-24, 11:47
Medlem
bangalters avatar
Jag finner det störande att Paulo har byggt sin karriär på att ha varit en simpel ligist och misshandlat folk på stan.

Han säger själv att han numera tar avstånd från allt våld men händelser som denna bevisar att Paulo fortfarande har lätt att ta till våld.

Jag har sett till Paulo på krogen några ggr och han ser inte direkt avspänd ut heller för den delen.
Citera
2010-03-24, 11:52
Medlem
soloniks avatar
Herregud. Jag trodde att han mognat med åren, jag har till och med hört några radiointervjuer med honom där han låter vettig. Men nu sjönk han på min lista..
Citera
2010-03-24, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Han är ju bara en liten fitta och har alltid varit. Den där jäveln har misshandlat rätt så många och sett till att de laggts in på sjukan.

Nu så skojbråkar folk och han klarar inte av det och tänder till som nån jävla pittbull. Alla andra verkar klara av att skojbråka, men inte Paolo inte, han skall dundra på en 16 åring och ge honom stryk.

Ja, jag stör mig på honom och det har väl till strörsta del med alla han har misshandlat. Några som fortfarande än idag lider psykiskt av det.

T.o.m jag som inte har Paolos fighteregenskaper inser att du inte är något att vara rädd för !! Mycket snack och lite verkstad.
Citera
2010-03-24, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bangalter
Jag finner det störande att Paulo har byggt sin karriär på att ha varit en simpel ligist och misshandlat folk på stan.

Han säger själv att han numera tar avstånd från allt våld men händelser som denna bevisar att Paulo fortfarande har lätt att ta till våld.

Jag har sett till Paulo på krogen några ggr och han ser inte direkt avspänd ut heller för den delen.

Skulel väl snarare säga att några snorungar trodde att dom var något.
Citera
2010-03-24, 11:59
Medlem
NuffeVonVettets avatar
Den militanta feministmotståndaren herr P har ju ballat ur lite... rätt pinsamt när han slår i mattan och ger sig och han sitter kvar och pillar på de stackars pojkebarnet! Vilken film är det som spelades in och vilken förort?

är det bara jag som blev lite sugen när jag såg några cheerleaders i bakrunden?
Citera
2010-03-24, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Uppenbarligen hade ju en chans mot "riktiga" Paolo eftersom denne hamnade i underläge, och dessutom blev förbannad när han inte hade situationen under kontroll längre.

Hade Paolo kunnat kontrollera situationen så hade han inte tappat behärskningen -- det gör man när man hamnar just i underläge och förlorar kontrollen.

Så "riktige" Paolo åkte på däng av en 16-åring

Uppenabarligen så slogs inte Paolo på riktigt först, eller hur, men när det väl gäller så har ingen snorunge på 16 bast någon chans ens emot mig som inte har några titlar eller har gått tävlingsfighter, ännu mindre chans mot Paolo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in