2020-05-15, 13:28
Medlem
Hur stor sannolikhet är det att Paolo Puttanesca sitter hos ’Malou efter tio’ på måndag och pratar ut om sitt sexberoende som han ska ”reparera”...? Det som går ”100% emot vad han står för”
Citera
2020-05-15, 13:28
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
MEN...nu förutsätter vi att tjejen (horan) var vuxen...han lät ju helt förstörd på Instagram och Fejan Paolo...TÄNK OM...hon var minderårig...typ Paolo pedofil...då är han ju rökt på riktigt...
Om det hade varit en 14-åring han köpt sex av så skulle han suttit häktad nu.

Men även om det är en 20-åring kvinna kan han vara relativt rökt (i anseende) om det visar sig vara ett traffickingoffer från typ Moldavien eller Rumänien, av rapporteringen låter det lite så. De 1500 kr han ska ha betalat låter inte heller som något en mer självständig prostituerad skulle ha tagit i taxa sex, det borde ha varit mer pengar då.
Citera
2020-05-15, 13:29
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Mycket möjligt. Det räcker att åka till Danmark eller Tyskland så är det helt riskfritt. I Danmark kan han väl bli igenkänd, men knappast någon fara på någon fin statlig bordell i Tyskland

Och i Italien! Finns ju hur mycket billigt och patriarkalt som helst i vissa delar, med massor av mafia slavar från Albanien, Rumänien, Moldavien...
Om de granskar hans utlandsvistelser och det visar sig att det finns tjugo år av regelbundet sexköp, så kan det nog bli intressanta nya löpsedlar.
Paolo om sin nya bok: "Den första dagen i mitt nya liv med Jesus i Sävsjö".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
FB-legenden Xallo skrev det här 2010 i denna tråd: inlägg #866

"Ptjae, feminist lär han ju inte vara med tanke på att han är en av dem som håller traffickingen igång....."

2012 skrev han: inlägg #985

"Jag är förvånad över att det höll så länge, antingen är hon korkad och naiv eller så accepterade hon hans otroheter.

Paolo, om du läser detta så kan jag tala om för dig att du finns på en lista, jag har läst den listan, du och några andra pseudokändisar till borde sluta ligga med prostituerade.... Ditt nästa äktenskap skulle antagligen må bra av det."

Så han fick väl rätt till slut...
Intressant, synd att han inte namnger de andra pseudokändisarna.
Citera
Medlem
Att han drar kola också är väl ingen högoddsare.
Citera
Medlem
Vet man att det är Paolo eller har det bara dragit iväg som vanligt?
Citera
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
FB-legenden Xallo skrev det här 2010 i denna tråd: inlägg #866

"Ptjae, feminist lär han ju inte vara med tanke på att han är en av dem som håller traffickingen igång....."

2012 skrev han: inlägg #985

"Jag är förvånad över att det höll så länge, antingen är hon korkad och naiv eller så accepterade hon hans otroheter.

Paolo, om du läser detta så kan jag tala om för dig att du finns på en lista, jag har läst den listan, du och några andra pseudokändisar till borde sluta ligga med prostituerade.... Ditt nästa äktenskap skulle antagligen må bra av det."

Så han fick väl rätt till slut...
Va en legend du med och langa listan eller sluta lek

Sorry! @Xallo, langa nurå! Hehe
Citera
2020-05-15, 13:30
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Lite svårt att spontanresa till Danmark och Tyskland utan att sambon anar oråd, plus att Corona inte precis underlättar resor utomlands.

OK. Italien då. Dit åker han nog ofta på affärsresor etc. Prostitution är lagligt även där.

Men som sagt. Reserestriktionerna nu har kanske gjort att han inte kunnat hålla sig utan tog risken i Sverige?
Citera
Medlem
'Hålet i min själ'. Vilken jävla fjant. Stå för vad du gjort i stället. Utnyttjat en stackars tjej. Hoppas allt är över för den där pajasen nu.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Jaha den har jag missat..
Men då väntar vi på trean där han berättar han hur allt rasade.
Stockholmsnatt 3 - Rise and fall

Torskpizza kan den heta.

Torskpizza - filmen om mitt fängslande liv.
Citera
2020-05-15, 13:31
Medlem
Han har köpt sex

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-1-500-kronor
Citera
2020-05-15, 13:31
Medlem
Mythknaeckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honeybadger
Dagsböter, han släpptes antagligen direkt. Straffet i hans fall är väl mest nedsvärtat varumärke..

Ja det står ju t om i artikeln att han greps på plats och sedan släpptes, antagligen erkände han direkt - inte många som vill ta det till tinget. Särskilt inte offentliga personer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in