2020-05-15, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Vad jag menade var att om man ser det krasst så har han tillgång till en ung snygg kropp hemma.
Och Paulo är så långt bort från pk man kan komma. Han är ett anti-feministiskt gubbslem. Så den mallen stämmer inte på honom.

Instämmer!
Han har en mycket primitiv och banal syn på kön och könsroller. En riktig machoman.
Blir inte förvånad över att han anser att unga kvinnor kan köpas och säljas.
Citera
2020-05-15, 13:24
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Stockholmsnatt 3. Stockholmsnatt 2 finns redan, den kom 1992 och där förklarar han hur han har rättat upp sitt liv.

Kanske en porrfilm som heter ”Stockholmsfnask” i stället?
Citera
2020-05-15, 13:25
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myshufvud
Stockholmsnatt 3. Stockholmsnatt 2 finns redan, den kom 1992 och där förklarar han hur han har rättat upp sitt liv.

Jaha den har jag missat..
Men då väntar vi på trean där han berättar han hur allt rasade.
Stockholmsnatt 3 - Rise and fall
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banned88
Skönt att resurser läggs på rätt saker. Det är ju inte som så att vi har skottlossningar, drogförsäljning på öppna gator och våldtäkter att bränna krutet på.. Nej fan, nån gammal fis har pippat ett luder, fram med insatsstyrkan, då jävlar finns de stake!

Men här är ju en man med utländsk härkomst som rasister på flashback hatar, du är ju en sådan, som åkt fast, ska inte du hylla polisen i detta läge? Eller är det för att du är en torsk själv kanske..? Känner medlidande med Paolo
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
FB-legenden Xallo skrev det här 2010 i denna tråd: inlägg #866

"Ptjae, feminist lär han ju inte vara med tanke på att han är en av dem som håller traffickingen igång....."

2012 skrev han: inlägg #985

"Jag är förvånad över att det höll så länge, antingen är hon korkad och naiv eller så accepterade hon hans otroheter.

Paolo, om du läser detta så kan jag tala om för dig att du finns på en lista, jag har läst den listan, du och några andra pseudokändisar till borde sluta ligga med prostituerade.... Ditt nästa äktenskap skulle antagligen må bra av det."

Så han fick väl rätt till slut...

Dayuuum.
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Mycket möjligt. Det räcker att åka till Danmark eller Tyskland så är det helt riskfritt. I Danmark kan han väl bli igenkänd, men knappast någon fara på någon fin statlig bordell i Tyskland
Lite svårt att spontanresa till Danmark och Tyskland utan att sambon anar oråd, plus att Corona inte precis underlättar resor utomlands.
Citera
2020-05-15, 13:26
Medlem
tjallepetters avatar
Kungen i Kungsan är tillbaka.

SNITTA HAN DÅ PAULO
Citera
Medlem
Verkar som att det var på Grevgatan 10 polisen utförde tillslaget.
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-1-500-kronor

Aj aj 😂
Citera
Medlem
Är det någon som förtjänar ett drev så är det väl någon som gjort sig ett namn på att hata förlorare. Nu förlorar han allt! Vi som hellre förlorar lite grann då och då sitter och tittar på och äter popcorn!

Citera
2020-05-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Värsta straffet han kan få Elin har även avföljt Paolo Roberto på Instagram

Omoget av henne, varför inte uppskatta horeriet han gjorde. Hon kunde väl inte den dan inte hans fel heller...
Citera
2020-05-15, 13:28
Medlem
jocke51s avatar
Säga vad man vill men hans liv fick ju en ” Happy end” 😂😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in