2018-08-28, 10:22
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Trams.
Han var ju aldrig någon råbarkad kriminell, utan endast en dampunge som sprang omkring och muckade gräl i Kungsträdgården.
Ja han har blivit vuxen, åker Alfa modell bättre och driver massor av företag, dessutom bor han i någon form av Italien inspirerad villa som han byggt. Han är nog ganska driven skulle jag tro, och har nog en hel del komplex för sin litenhet som han kompenserar med att träna stenhårt.
Citera
2018-09-23, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja han har blivit vuxen, åker Alfa modell bättre och driver massor av företag, dessutom bor han i någon form av Italien inspirerad villa som han byggt. Han är nog ganska driven skulle jag tro, och har nog en hel del komplex för sin litenhet som han kompenserar med att träna stenhårt.

Så himla kort är han inte? Tycker inte han sticker ut i mängden som så kort att det innebär komplex?
Citera
2018-09-23, 16:11
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Så himla kort är han inte? Tycker inte han sticker ut i mängden som så kort att det innebär komplex?
Har du mött honom på gatan någon gång? Armarna rakt ut som om han vore värsta kroppsbyggaren.
Ser lite lustigt ut faktiskt, jo han är liten, Max 1.73
Citera
2018-09-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har du mött honom på gatan någon gång? Armarna rakt ut som om han vore värsta kroppsbyggaren.
Ser lite lustigt ut faktiskt, jo han är liten, Max 1.73

Jag har pratat med honom och tyckte inte han hade armarna rakt ut

1.73 är inte ”komplexlängd” i min värld, men alla har ju olika referensramar!
Citera
2018-10-29, 12:20
Medlem
Leipreachans avatar
Han verkar förrakta allt som har med Sverige och svenskhet att göra. Italien, italien, italien!
Citera
2018-10-29, 13:23
Medlem
När jag gick i 9:an fick alla på skolan se Stockholmsnatt där Pablo Roberto är med. De trodde att detta skulle få oss tonåringar att inse hur farligt det är att slåss osv. Men det omedelbara resultatet var att killarna direkt efter började träna kiksparkar för det såg ju så häftigt ut på filmen. 😒
Citera
2018-10-29, 15:19
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Han verkar förrakta allt som har med Sverige och svenskhet att göra. Italien, italien, italien!

Ja, om han föraktar Sverige vet jag inte, men han är jävligt tjatig och inte särskilt kritisk i sin yra kärlek till södra Italien. Gärna då Napoli.
Hela den där italiengrejen är onyanserad och "gjord" många tusen gånger nu kan man tycka....

Citera
2018-10-29, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
När jag gick i 9:an fick alla på skolan se Stockholmsnatt där Pablo Roberto är med. De trodde att detta skulle få oss tonåringar att inse hur farligt det är att slåss osv. Men det omedelbara resultatet var att killarna direkt efter började träna kiksparkar för det såg ju så häftigt ut på filmen. 😒
Jag var i mellanstadieåldern när den kom och såg aldrig den. Men magin och myterna var högst närvarande och motiverade till timslånga sejourer av sparkande och viftande mot bröder och diverse döda ting. Lyckligtvis var både filmen och beteendet passé lagom till högstadieåldern för mig.

De få som på riktigt anammade ”videovåldet” var både före och efter nämnda fenomen väldigt rubbade individer.
Citera
2018-10-29, 16:59
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja, om han föraktar Sverige vet jag inte, men han är jävligt tjatig och inte särskilt kritisk i sin yra kärlek till södra Italien. Gärna då Napoli.
Hela den där italiengrejen är onyanserad och "gjord" många tusen gånger nu kan man tycka....

Ta en titt på när han lagar mat i Köket. All mat som inte är italienskt är skräp.
Citera
2018-10-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Ta en titt på när han lagar mat i Köket. All mat som inte är italienskt är skräp.

Senast jag såg honom i Köket så hade han ett plåster på fingret och klämde ut några salsiccia i pannan. Hoppas ingen åt maten sen. Borde väl vara ett antal miljarder bassilusker i korven efter hans handpåläggning.
Citera
2018-10-29, 18:09
Medlem
Leipreachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Senast jag såg honom i Köket så hade han ett plåster på fingret och klämde ut några salsiccia i pannan. Hoppas ingen åt maten sen. Borde väl vara ett antal miljarder bassilusker i korven efter hans handpåläggning.

Samma tanke. Tycker dom andra kockarna håller högre kvalite.
Citera
2018-10-29, 18:42
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Citat:
Jag har pratat med honom och tyckte inte han hade armarna rakt ut

1.73 är inte ”komplexlängd” i min värld, men alla har ju olika referensramar!

Att han inte sticker ut i mängden säger ju allt. Vafan har hänt med folk? Jag är 183cm lång. Inte sett mig som lång förr. Min lillebror är 10cm längre än mig. Jag är i 9 av 10 fall längre än folk jag möter. Har vart med om att 2meter grabbar tyckt jag vart stor. Vilket jag vart men på annat sätt en på höjden. Brukade säga när jag vägde nästan 140kg. "Men jag är ju lång"

Paolo är som en liten hund. Brukar vara så med kamsportare. Därför dom sysslar med kampsport. Jag tränade själv judo, TKD och senare boxning. Men sen tog mitt intresse över för bygga BODY !!

Stryk är vad dom ska ha.

Minns ni Fredrik Alvarez? Det var/är en skön kille det. Född i samma stad som mig. Ett års skillnad. Sveriges Tyson kallades han. Han var kort som Paolo. Men var en bra muskelbyggare. För bra. Ett tag var han bra över mellanviktklassen. Mkt pga MIG!! Jag är bäst.

Så något har bra har kommit från KÖPING !! Inte bara Federley och Filip typer. Men jag hatar Köping iaf.

Slutsatsen blir. Paolo är en dvärg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in