2020-05-15, 16:11
Medlem
Smegmas avatar
Lite avis blir man ändå på Pålle med tanke på all medial uppmärksamhet. Jag blev snutad i mitten på nittiotalet efter att ha myst till mig nöje för pengar. Jag fick böter och en tillrättavisning.

Jag hamnade INTE på löpet!
Citera
2020-05-15, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det dumma beslutet består i sexköpet. Varför skulle inte det gå ihop med att han greps?

Därför att jag tvivlar på att det är första gången han köper sex.
Och hade han inte åkt fast hade han garanterat inte tyckt det var ett dumt beslut.

Utan enbart konsekvensen gjorde att han tyckte beslutet var dumt.
Citera
2020-05-15, 16:12
Medlem
BATTs avatar
Var det en snygg sexig sexarbeterska? Ålder och bild på henne, lägg upp om det finns?
Citera
Medlem
CyberIngmars avatar
Linda Snecker (v) är nu för hårdare straff.

https://mobile.twitter.com/lindasnec...ll-fangelse%2F

Räcker med en googling för att se vad hon annars anser om straff.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STARO
Ärlig? Han är så långt ifrån ärlig du kan komma. Påstår att detta var första gången...

Om det nu är så han vet exakt varför han har gjort detta, dvs det självskadebeteende som han refererar till, varför har han då inte agerat proaktivt och fått hjälp med att hantera detta tidigare?

Han har pengar att lägga på den bäste av psykologer. Istället väljer han alltså att gå omkring med detta laddade vapen i fickan trots att han riskerar att förlora precis allt?

Nej du, detta är en mycket erfaren sexköpare som helt enkelt till slut åkte dit. Inget annat.

Fast, det gör väl inte honom till mindre king för det.
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelNybbe
Vet inte vad som är sorgligast. Att han faktiskt köpte sex eller hur alla på sociala medier verkar fira att han åkte dit? Hur kan man bli så taggad på att någon människa man inte känner får sitt liv förstört, och hans barn o familjs liv med. Människor älskar verkligen att se folk falla haha
Det kanske han skulle ha tänkt på lite tidigare. Han skiter uppenbarligen både i barn och familj.
Citera
Medlem
Sparkad från farmen ajdå paolo!
Citera
Medlem
Konfucius2s avatar
Nu har jag ej läst hela strängen...

Vet man om han genomförde samlaget, eller storma polisen in i lägenhet innan han fick av sig byxorna?
Citera
2020-05-15, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Så han har en brud, företag som går skitbra och så väljer han att köpa sex av en zigge?

Konstig prioritering.

Han gör god tomtatsås dock så jag bryr mig inte.

Vilken normal människa köper någon vara/tjänst från det svinet?
Citera
Medlem
Intervjun måste väl ändå vara ett sätt att försöka rädda sina företag? Som tidigare nämnt, inte fan har han så jävla otur att han åker dit första gången som han köper sex. Å andra sidan så handlar det väl även om att försöka rädda sin privata relationer.

Tycker synd om honom.

Att han säger att hon kan ha varit ”dittvingad” öppnar upp möjligheten att döma honom för våldtäkt, inte så jävla smart.

Han borde ha hållit käften och hoppats på att inte blivit exponerad i media, rykten här på FB och twitter har inte så stor påverkan.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Han är väl tillbaks inom kort,, som Öz Nüjen som var"emot svartarbete", och åkte fast för att ha anlitat terror Akilov av alla dessutom

Nu leker Öz med i massa familjeprogram igen som ingenting hänt

Sexbrott är värre än terrorbrott.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
Längre version i "efter fem" på TV4. TV4 vill väl mjölka det men sen åker han nog ut genom dörren som Timell.

Intervjun avklarad. Där är dörren. Ut!
Men efter sexköpet står det klart att Paolo Roberto inte längre kommer att vara programledare för programmet.

”Vad gäller frågan om han kommer fortsätta leda Farmen så är svaret: ’Nej”, skriver TV4:s kommunikationschef Charlie Forsberg i ett sms.
Paolo Roberto har också synts återkommande i TV4:s matlagningsprogram ”Mitt kök” som sänds i anslutning till ”Nyhetsmorgon” och enligt uppgifter till Aftonbladet ska TV4 ha avslutat samtliga Paolo Robertos uppdrag för kanalen. TV4 väljer att inte uttala sig om Aftonbladets uppgifter.

”Vi har inga kommentarer”, skriver Charlie Forsberg i ett sms angående det.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...as-fran-farmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in