Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-02, 20:18
  #17257
Medlem
dialektikers avatar
Han pratar tydligen om intervjun med Jenny Strömstedts i avsnittet med Navid Modiri såg jag något om.
Citera
2022-12-02, 20:25
  #17258
Medlem
zatars avatar
Inget direkt smaskigt skvaller, men något jag mindes nu i stunden när Paolo-tråden trendade här på forumet igen...Stod bakom P i kön på ICA för någon månad sedan. Han betalade köpet, ca 1000kr, i kontanter. Inget fel i det, men något jag reflekterade över då de flesta betalar med kort i dagens icke-analoga samhälle.

Diggade f.ö. intervjun med Aron i senaste Dekonstruktiv Kritik, om än "flamsigt"/ostrukturerat på sina håll.
__________________
Senast redigerad av zatar 2022-12-02 kl. 20:28.
Citera
2022-12-08, 11:07
  #17259
Medlem
zxcvb45s avatar
Vad sysslar Paolo med idag, har han hämtat sig efter mediadrevet?
Citera
2022-12-08, 14:32
  #17260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Vad sysslar Paolo med idag, har han hämtat sig efter mediadrevet?

Han ska fronta varumärket för Frionors nya satsning på panerad torsk.
Citera
2022-12-08, 19:57
  #17261
Medlem
dialektikers avatar
Nu har jag lyssnat på avsnittet med Navid Modiri.
Jag har ju aldrig följt Paolo Roberto, och bara tyckt att han är lite för kaxig som programledare, men nu blev jag impad över vilket driv han har, den där italienaren.
Han är en sån som gräver där han står.
Och han reser sig.

Hans podd mäktar jag inte med. Han är för självgod och har ingen skarp analysförmåga.
Men han är produktiv.
Det känns som jante-lagen ihop med att feministerna hatade honom, att han skulle krossas. De grupperingarna slog sig samman i pöbel-straffet?
Citera
2022-12-08, 20:05
  #17262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Inget direkt smaskigt skvaller, men något jag mindes nu i stunden när Paolo-tråden trendade här på forumet igen...Stod bakom P i kön på ICA för någon månad sedan. Han betalade köpet, ca 1000kr, i kontanter. Inget fel i det, men något jag reflekterade över då de flesta betalar med kort i dagens icke-analoga samhälle.

Diggade f.ö. intervjun med Aron i senaste Dekonstruktiv Kritik, om än "flamsigt"/ostrukturerat på sina håll.

Rollerna kanske är ombytta? Nu är det han som fnaskar.
Citera
2022-12-30, 16:47
  #17263
Medlem
Lala.s avatar
Han checkar in alla boxar på hur en narcissist är. Stackars hans barn.
Citera
2023-01-17, 18:22
  #17264
Medlem
mr-mystics avatar
Nån som vet om han blivit ovän o dyl med Liam Norberg på gamla dar? Känns nästan skumt att han uteblivit från podden väl. Tramsigt om han lackade ur pga av sexköpet med tanke på sin egen historia osv.
Citera
2023-01-18, 09:39
  #17265
Avstängd
Sportlabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatar
Inget direkt smaskigt skvaller, men något jag mindes nu i stunden när Paolo-tråden trendade här på forumet igen...Stod bakom P i kön på ICA för någon månad sedan. Han betalade köpet, ca 1000kr, i kontanter. Inget fel i det, men något jag reflekterade över då de flesta betalar med kort i dagens icke-analoga samhälle.

Diggade f.ö. intervjun med Aron i senaste Dekonstruktiv Kritik, om än "flamsigt"/ostrukturerat på sina håll.

De flesta av oss är dumma, obildade och framförallt lata. Därför betalar vi aningslöst med kort. Bra jobbat av Paolo Roberto!
Citera
2023-01-18, 09:44
  #17266
Medlem
prizs avatar
Paolo och den nya C ledaren Demirok är båda med i klubben över folk som har världens otur.

Paolo köpte bara sex EN enda gång och åkte fast.

Demirok har bara varit våldsam TVÅ gånger i sitt liv och åkte fast båda gångerna.
Citera
2023-01-24, 15:35
  #17267
Medlem
lunarluddes avatar
Tyckte paolo passade perfekt som programledare för robinson för ett par år sen, han verkar vara en bra person som inte ger upp första taget, jävligt synd att det ska bli sånt mediadrev pga sexköpet, brukar handla från hans matshop och se matlagningen på youtube. Önskar han all lycka
Citera
2023-02-03, 07:25
  #17268
Medlem
Arne Bajses avatar
Grattis till Paolo Roberto som fyller 54 år idag den 3/2.

Hur ska han fira födelsedagen ? Tar han sig in till Kungsträdgården och spöar nån som han tycker tittar snett på honom ?

Eller blir det lugnt firande hemma i villan med exfrun och tonårsbarnen ?

Kanske tittar Elin Härkönen & Anthony Yigit förbi ?

När blir fighten mellan Paolo och Anthony, kanske ikväll hemma i Paolos källare ?

Vem skulle vinna ? Paolo är ju ingen ungdom längre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback