2023-04-17, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Han är ju bara halvitalienare, morsan hans är svensk. Så ful som Poalo är så förstår jag att han måste köpa sex för att få något.

Morsan hans är från Irland - hon talar med engelsk dialekt
Citera
2023-04-17, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones

Ok, fel av mig. Tack för infon.
Citera
2023-04-17, 21:32
Medlem
SmokeFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Problemet var ju hans betalning till henne inte att hon smetade in honom med bajs eller vad de nu gjorde efter att han gav henne slantarna
Men betala för förnedring är ju inte straffbart i Schweden. Hade Paolo vägrat betala böter och tagit det till rättegång. Där hävda att han betalade för förnedring så skulle han bli frikänd. För han greps ju av Torskpolisen i en bar i närheten. Och glädjetösen skulle ju aldrig dykt upp i rättegång och hävdat motsats. Fanns ingen DNA eller film från händelsen vad jag vet
Citera
2023-04-18, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeFree
Men betala för förnedring är ju inte straffbart i Schweden. Hade Paolo vägrat betala böter och tagit det till rättegång. Där hävda att han betalade för förnedring så skulle han bli frikänd. För han greps ju av Torskpolisen i en bar i närheten. Och glädjetösen skulle ju aldrig dykt upp i rättegång och hävdat motsats. Fanns ingen DNA eller film från händelsen vad jag vet

Det är därför jag garvade ovan åt Paolos beteende. Han borde ha suttit i tillräckligt med snutförhör för att veta att de jobbar på samma sätt som Jenny. De normaliserar och sen ger de dig ett papper att skriva på.

exempel: jag brukar ofta börja snacka om hundsex för att normalisera, om någon då visar intresse så vet jag att den personen är en potentiell hundknullare med vad det innebär i det sexualpatologiska beteendet så att säga. Det är en av de billigaste förhörsteknikerna ever.

I Paolos fall är det uppenbart att de shameat honom pga sexuellt och fult att köpa horor i Sverige och han ville gå loss. Sen uppmärksammade någon av alla de nyhetsbyråer som bevakar kändisar att han åkt dit och då gick han på pumpen igen.

Jenny är den där blonda som är helylle som Paolo är svag för och undergiven pga svartskalle så han bekände för mamma som en god sosse. Han drar f-n skam över alla svartskallar genom att vara så bögig över ett knull, men han är ändå Paolo så han är förlåten. Katolsk kille, lättspelad beträffande sex och skuld. Samtidigt har han svenska sexvärderingar så det blir inte bra. Han borde åka till Tyskland och knulla av sig, de har blonda horor som man kan leka doktor med.
Citera
2023-04-18, 13:19
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Han är väl ett skämt som kock och programledare…..? Grillad sparris med pinjenötter, vad är det för skämt?! Detta är ju dagis-tv för mindre begåvade och ett slag i ansiktet för alla som är matintresserade…

https://youtu.be/u3xpaHgJxL0

Är väl bara att inte se programmet då?
Citera
2023-04-18, 14:03
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones

Och farsans sida av släkten är från Tunisien. Det är därför Paolo inte ser det minsta arisk ut. Om han hade varit en korsning mellan en irländare och en helitalienare hade han i princip sett svensk ut.

Nu är det väldigt svartmuskigt trots de irländska generna. De tunisiska generna trollar man inte bort.
Citera
2023-04-19, 07:15
Avslutad
Helt fantastiskt att kvinnohandlaren Bindefeld försökt förnedra honom med sextrakasserier och att han tryckte upp bögtorsken mot en vägg.

Det som är intressant är maktrelationerna. Som torsk betraktat är Paolo bättre än Bindefeld. Varför? Därför att han förväxlar inte att köpa en sexuell tjänst av en person med att ha makt över den personen.

Nu säger Paolo att han inte är en hund, men han menar nog hora. Han är ingen hora. Han är precis som vilken tjej som helst i det, bara att han är kille så han blir fysisk men samma mekanismer.

Den här äldre bögen som köper en ung kvinnas livmoder för att kunna få barn, han får tala ut i Damernas värld.

Hur vore det om Paolo fick tala ut lite om att vara man i en sexuell ekonomi som kontrolleras av bögar som den i Sverige i typ Amelia? Jag menar som torsk betraktat är den ena ett psykopatiskt odjur den andra är mest en klantskalle.

Gissa vem som är vem utan att nån bög börjar skrika om bögofobi.
Citera
2023-04-19, 07:20
Medlem
Arne Bajses avatar
Inte för att jag gillar offerjuden Bindefeld, men i det här fallet tror jag mer på honom än på Paolos verison.

Att Paolo skulle ha attackerat Bindefeld och tryckt armbågen mot halsen på honom är antagligen sant.

Paolos förklaring med att han bara puttade bort Bindefeld tror jag inte på. Paolo är inte direkt känd för att bara putta på folk.

Att Bindefeld skulle ha sagt "snyggt arsle" och pussat efter Paolo, tror jag heller inte på.

https://www.expressen.se/noje/paolo-roberto-slar-tillbaka--mot-bindefelds-ord-pajas/
Citera
2023-04-19, 07:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Inte för att jag gillar offerjuden Bindefeld, men i det här fallet tror jag mer på honom än på Paolos verison.

Att Paolo skulle ha attackerat Bindefeld och tryckt armbågen mot halsen på honom är antagligen sant.

Paolos förklaring med att han bara puttade bort Bindefeld tror jag inte på. Paolo är inte direkt känd för att bara putta på folk.

https://www.expressen.se/noje/paolo-roberto-slar-tillbaka--mot-bindefelds-ord-pajas/

Det är klart att han mosade upp honom mot väggen. "Vi bah råkade gå in i varandra" är bra också.
Citera
2023-04-19, 07:28
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Att Bindefeld skulle ha sagt "snyggt arsle" och pussat efter Paolo, tror jag heller inte på.

-
Kungen av kungsan vann igen.
Fler män måste säga ifrån när offerjudar attackerar.
Citera
2023-04-19, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Katolsk kille, lättspelad beträffande sex och skuld.
Han är skild så katolsk, my ass.
Citera
2023-04-19, 07:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Han är skild så katolsk, my ass.

Ah han lever i otukt som så många andra. Gud är inte autist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in