2020-05-15, 10:03
Medlem
Detta ska bli spännande att följa. Jag måste erkänna att jag gillar Paolo till viss del. Däremot brukar människor med turbulenta och våldsamma bakgrunder sällan ha långt till aggression och "skumrask" även om de hållt sig i skinnet i många år, utåt sätt iaf. Det är bevisligen väldigt svårt att få gamla ränder att gå ur helt. Med det sagt ska jag inte gå händelseförloppen i förväg. Det är mänskligt att fela och det händer oss alla.
Citera
2020-05-15, 10:06
Medlem
Då man knte läst något om detta i media så Kanske hans och tjejens instagram är kapade?
Citera
2020-05-15, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Då man knte läst något om detta i media så Kanske hans och tjejens instagram är kapade?

Det är inte heller en otänkbar teori.
Citera
2020-05-15, 10:08
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnisDomEmina
I hans STORY på IG
Okej 👍
Citera
2020-05-15, 10:09
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Minderårig tjej gissar jag på, svårt att förlora tvkontrakt och sådant bara för en misshandel eller otrohet.
Eller prostituerad? Fast det kanske man inte förlorar ett företag på?
Citera
2020-05-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YesBaows
Det är inte heller en otänkbar teori.
Och hans twitter är också kapat? Han skriver samma där
Citera
2020-05-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Det känns långsökt, men för tillfället kan vi inte avskriva någonting egentligen.
Citera
2020-05-15, 10:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette

Citat:
När jag är som lyckligast i livet så lyckas jag alltid spaka undan benen på mig själv. Nu är jag tyvärr här igen och den här gången finns det ingen förlåtelse... För att krossa sig själv är en lång process. Som kräver total hängivenhet. Det betyder att du behöver.

Citat:
varit lojal mot. Det betyder att du är ingen och mycket mindre än så. Jag är helt enkelt en parasit som ska utrotas! Inatt har jag fattat ett riktigt dumt beslut som kommer ta ifrån mig min kärlek

Citat:
min barns respekt mina företag, tv-kontrakt och allt vad jag kämpat för under alla dessa år. Och vet ni vad? Det är rätt åt mig! Nu är det dags att en gång för alla söka hjälp för att reparera hålet i mina själ

https://twitter.com/paolorobertocom

Han verkar skriva på fyllan, så dramatisk...
Citera
2020-05-15, 10:13
Medlem
Hirvis avatar
Han skrev det förvisso 6 på morgonen. Han kanske bara varit otrogen?
Eftersom han på något sätt jobbar med sin partner så kommer ju det spricka där.
Citera
2020-05-15, 10:16
Medlem
"Nu är jag tyvärr här igen" och "nu finns ingen förlåtelse" är två intressanta utlåtanden. I vanliga fall hade jag tänkt otrohet men va fan skulle han tappa företag, tvkontrakt och sina barns respekt för det? Känns osannolikt. Eller så läser jag in för mycket i det. Han kanske bara menar att han återigen gjort ett misstag vad det nu kan vara
Citera
2020-05-15, 10:18
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Detta ska bli spännande att följa. Jag måste erkänna att jag gillar Paolo till viss del. Däremot brukar människor med turbulenta och våldsamma bakgrunder sällan ha långt till aggression och "skumrask" även om de hållt sig i skinnet i många år, utåt sätt iaf. Det är bevisligen väldigt svårt att få gamla ränder att gå ur helt. Med det sagt ska jag inte gå händelseförloppen i förväg. Det är mänskligt att fela och det händer oss alla.

Om Elin skriver att hon känner sig tom, så har Paolo gjort något bakom ryggen på henne. Får uppfattningen om att sveket har pågått ett längre tag och att det inte är nåt plötsligt psykbryt.

En alfahanne som Paolo, jobbar mycket och har stort kontaktnät. Paolo är dessutom impulsiv. Kanske har han gängat nån servitris på restaurangen?
Citera
2020-05-15, 10:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
"Nu är jag tyvärr här igen" och "nu finns ingen förlåtelse" är två intressanta utlåtanden. I vanliga fall hade jag tänkt otrohet men va fan skulle han tappa företag, tvkontrakt och sina barns respekt för det? Känns osannolikt. Eller så läser jag in för mycket i det. Han kanske bara menar att han återigen gjort ett misstag vad det nu kan vara
Ertappad på krogen, med snoken doppad i koks? Kanske inte första gången och att han fått varning från sina uppdragsgivare...

Tänkte först smuggel -- Italien- Sverige -- men då skulle han varit anhållen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in