2020-05-15, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Om han har fattat ett dåligt beslut inatt är det väl inte prostituerade han har ertappats med.Det har han isåfall gjort ofta, inget man bestämmer sig att göra mitt under corona på en torsdagskväll. Han gav förmodligen sin nya brud en smäll och blev polisanmäld av henne.
Något akut våldsamt tror jag också på, bråk, slagsmål eller misshandel av flickvännen.
Citera
2020-05-15, 09:50
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Knappast köpesex i coronatider. Att ha tjejer vid sidan om leder inte till att han förlorar sina företag.

Troligtvis har Paolo gjort nån kreativ bokföring för att rädda sina restauranger.
Mitt i natten?
Citera
2020-05-15, 09:52
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyshelby
Om han har fattat ett dåligt beslut inatt är det väl inte prostituerade han har ertappats med.Det har han isåfall gjort ofta, inget man bestämmer sig att göra mitt under corona på en torsdagskväll. Han gav förmodligen sin nya brud en smäll och blev polisanmäld av henne.
Han kan ju fattat ett beslut att gå till en prostituerad i natt. Men det lutar mot att han klappat på sin brud eller torskat på narkotikabrott
Citera
2020-05-15, 09:54
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Knappast köpesex i coronatider. Att ha tjejer vid sidan om leder inte till att han förlorar sina företag.

Troligtvis har Paolo gjort nån kreativ bokföring för att rädda sina restauranger.

”Inatt har jag fattat ett riktigt dumt beslut som kommer ta ifrån mig min kärlek...”

Paolo fattade alltså det dumma beslutet att ägna sig åt kreativ bokföring inatt? Och kan några timmar senare konstatera att han kommer att förlora sin kärlek? En kärlek som på Instagram menar att hon aldrig känt sig så tom?

Någon djupare insikter i psykologi uppvisar du inte.
Citera
2020-05-15, 09:54
Medlem
FTWftws avatar
Well, han var ute och drack igår enligt hans story på Insta.
Citera
2020-05-15, 09:55
Medlem
Gissar på misshandel eller någon form av ekobrott
Citera
2020-05-15, 09:56
Medlem
RagGAnoFs avatar
Minderårig tjej gissar jag på, svårt att förlora tvkontrakt och sådant bara för en misshandel eller otrohet.
Citera
Medlem
Betting kanske! Satsat alla tillgångar, privata och i företag och satsat på roulette (Svart eller vitt) för att han behövde pengarna pga av coronakrisen och så förlorade allt!
Citera
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTWftw
Var står det? Det står inget om det i hans biktbrev.
Citera
2020-05-15, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FTWftw

Menar du att han var ute och drack när han var hos barberaren?
Den dolde barberaren, men visst han kanske fick sett ett järn och fick feeling att raka någon med rakkniven.

Tror helt ärligt han våldtagit någon inatt.
Citera
2020-05-15, 09:59
Medlem
AnisDomEminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Var står det? Det står inget om det i hans biktbrev.

I hans STORY på IG
Citera
2020-05-15, 10:01
Nåt allvarligt måste det vart. Men hade han pucklat på nån random på stan så hade det redan varit löpsedlar. Vart man påpucklade av Paolo utan egen förskyllan så hade man väl tagit dit pressen just för att sänka honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in