2007-04-04, 15:27
Medlem
Paolo och Mange drog till Gävle och öppnade en TKD-klubb där. Detta var någon gång efter Stockholmsnatt när de var "stora". Ryktet säger att de åkte på stryk på folkparken av lokala fighters, det vet jag dock ej om det är sant.

Det jag vet är att de plötsligt drog och sket i att betala hyran för klubblokalen (som hyrdes hos en lokal karateklubb).
Citera
2007-08-04, 13:05
Medlem
Muhammed All-ins avatar
Sommarpratar idag:
http://www.sr.se/cgi-bin/P1/program/...rtikel=1422864
Citera
2007-08-04, 15:16
Medlem
Kanske inte tillhör själva ämnet men jag såg just i tidningen att han bodde i ett RADHUS på Södermalm...!!
Var ligger dom radhusen..??..
Citera
2007-08-04, 15:28
Medlem
Inga radhus direkt. Han bor väl i nån av dom gamla kåkarna på yttersta tvärgränd.
Citera
2007-08-04, 23:00
Medlem
Jag hörde Paolo sommarprata idag. Var väl hyfsat underhållande, men jävlar vad han överdrev om boxningen... han fick det att låta som att han nästan höll på vinna över Javier Castillejo i deras Vm-match, när han i själva verket fick dyngstryk. Och visst, Paolo blev till slut "mästare" men ingen världsmästare, utan en skum interkontinental-titel. Lite Kalle-Anka varning.
Citera
2007-08-04, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dymeta6
Jag hörde Paolo sommarprata idag. Var väl hyfsat underhållande, men jävlar vad han överdrev om boxningen... han fick det att låta som att han nästan höll på vinna över Javier Castillejo i deras Vm-match, när han i själva verket fick dyngstryk. Och visst, Paolo blev till slut "mästare" men ingen världsmästare, utan en skum interkontinental-titel. Lite Kalle-Anka varning.
http://www.flashback.org/showpost.p...postcount=2881
Citera
2007-08-04, 23:14
Avstängd
Paolo Roberto är en skitsnackare, har alltid varit och kommer alltid att vara, det var roligt när han fick på käften av Armand Kranjc.
Citera
2007-08-04, 23:27
Medlem
Golonkas avatar
Jag hörde brottstycken av Robertos sommarprat och jag måste säga att jag gillade det mesta jag hörde. Fan vad han svinade ner sossarnas äckel-politik och flumm-samhälle. Jag satt och småskrockade för mig själv bakom hörlurarna. Var inte han lite av ett "ansikte" för sossarna för några år sedan?

Hur som helst lät han förvånansvärt förnuftig!
Citera
2007-08-04, 23:27
Medlem
Citat:
Paolo Roberto är en skitsnackare, har alltid varit och kommer alltid att vara, det var roligt när han fick på käften av Armand Kranjc.

Haha, jo skitsnackare kan man nog lugnt kalla Paolo... men ibland är han smått underhållande, dock ganska pinsamt när han alltid ska framhäva hur tuff och hård han är. Sen köper jag inte allt snack om krigarmentalitet, att man måste hata för att vara en bra boxare osv. Snacka om att han förstärker bilden att kampsport är det bara missanpassade dårar som sysslar med...
Citera
2007-08-04, 23:32
Avstängd
Jo, han ger verkligen den "ointelligenta boxaren" ett ansikte, det enda som är positivt med honom är att han hatar politiskt korrekthet.
Citera
2007-08-04, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Jag hörde brottstycken av Robertos sommarprat och jag måste säga att jag gillade det mesta jag hörde. Fan vad han svinade ner sossarnas äckel-politik och flumm-samhälle. Jag satt och småskrockade för mig själv bakom hörlurarna. Var inte han lite av ett "ansikte" för sossarna för några år sedan?

Hur som helst lät han förvånansvärt förnuftig!
Troligen gav han upp socialdemokratin när han inte fick var med i riksdagen
Citera
2007-08-05, 03:50
Medlem
MILFMANs avatar
Patetiskt sommarprogram

Ojoj bland det sämsta jag hört Sällan har jag hört så mkt patetiskt tillrättalagt dravel på så kort tid. På bara några minuter hann han leverera följande (han läste innantill):

"Kan man inte bli fruktad så vill man bli hatad".

"Jag var beredd att offra mitt liv för mitt rykte".

"Innanför den hårda ytan fanns en rädd liten pojke".

"...så ställde jag mig och tittade mot himlen och sa: Om det finnns en gud så snälla hjälp mig".

Föreställ er honom när han suttit hemma och skrivit ned detta och nöjt läst upp delar för frugan...

Pinsamt. Paolo funkar klart bättre när han får ta saker på volley.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in