2018-10-29, 19:05
Medlem
Ollonets avatar
[quote=PingPongZong|65676284]Att han inte sticker ut i mängden säger ju allt. Vafan har hänt med folk? Jag är 183cm lång. Inte sett mig som lång förr. Min lillebror är 10cm längre än mig. Jag är i 9 av 10 fall längre än folk jag möter. Har vart med om att 2meter grabbar tyckt jag vart stor. Vilket jag vart men på annat sätt en på höjden. Brukade säga när jag vägde nästan 140kg. "Men jag är ju lång"

Paolo är som en liten hund. Brukar vara så med kamsportare. Därför dom sysslar med kampsport. Jag tränade själv judo, TKD och senare boxning. Men sen tog mitt intresse över för bygga BODY !!

Stryk är vad dom ska ha.

Minns ni Fredrik Alvarez? Det var/är en skön kille det. Född i samma stad som mig. Ett års skillnad. Sveriges Tyson kallades han. Han var kort som Paolo. Men var en bra muskelbyggare. För bra. Ett tag var han bra över mellanviktklassen. Mkt pga MIG!! Jag är bäst.

Så något har bra har kommit från KÖPING !! Inte bara Federley och Filip typer. Men jag hatar Köping iaf.

Slutsatsen blir. Paolo är en dvärg.[/QUOTE

Allt du häver ur dig verkar så motsägelsefullt.
Citera
2018-12-11, 12:51
Medlem
Kikade lite på Pane Fresco, som är hans restauranger, på allabolag.se. Hittar dock inte honom i styrelsen i ett enda bolag. Har jag missat något eller finns det nån anledning till detta?
Citera
2018-12-11, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl_X
Kikade lite på Pane Fresco, som är hans restauranger, på allabolag.se. Hittar dock inte honom i styrelsen i ett enda bolag. Har jag missat något eller finns det nån anledning till detta?

Han kanske är VD men ej styrelsemedlem?
Citera
2018-12-11, 13:24
Bannlyst
Det är ju trots allt skvallertråden om honom...

Är paolo så extremt välhängd som det sägs?
Citera
2018-12-11, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Det är ju trots allt skvallertråden om honom...

Är paolo så extremt välhängd som det sägs?
ABSOLUT INTE !!! Men han har stor käft. Aldrig sett någon som pratar så mkt strunt !
Citera
2018-12-11, 14:35
Bannlyst
Hur är hans lassagner som dom säljer i butiker?
Citera
2018-12-12, 23:00
Medlem
Douche-chills avatar
Vad som är skumt med Paolo är att ha inte verkar ha några som helst vänner. Under alla år man har sett honom på stan har han gått omkring själv. I sällsynta fall har han har han hängt med sin bror, men oftast själv. Lite oväntad vinkling i den här tråden kanske, men jag tycker att han verkar vara en lite ensam person.
Citera
2018-12-13, 13:00
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Vad som är skumt med Paolo är att ha inte verkar ha några som helst vänner. Under alla år man har sett honom på stan har han gått omkring själv. I sällsynta fall har han har han hängt med sin bror, men oftast själv. Lite oväntad vinkling i den här tråden kanske, men jag tycker att han verkar vara en lite ensam person.

Det beror nog mest på att han knallar till/från jobb och inte driver omkring som andra gör med sina vänner.
Citera
2018-12-13, 13:03
Medlem
Vem är nya flickvännen?
Citera
2018-12-13, 13:18
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det beror nog mest på att han knallar till/från jobb och inte driver omkring som andra gör med sina vänner.
Alla har vi ju ett jobb att gå till, men att han är lite av en ensamvarg är något jag baserar på att ha sett honom då och då på stan sedan slutet av åttiotalet – alltid själv eller i sällsynta fall med bror sin.

Jag kan naturligtvis ha fel men tycker ändå att jag har tillräckligt underlag för att anta det.
Citera
2018-12-13, 13:22
Medlem
panterpupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Vem är nya flickvännen?
Kan inte tänka mig att det är någon annan än den här.
Övertränad, okvinnlig, men säkert en tjej i hans smak.

https://www.instagram.com/breakitand...lmakeit/?hl=sv
Citera
2018-12-14, 02:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panterpupp
Kan inte tänka mig att det är någon annan än den här.
Övertränad, okvinnlig, men säkert en tjej i hans smak.

https://www.instagram.com/breakitand...lmakeit/?hl=sv

Vältränad och snygg menar du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in