2008-11-17, 19:22
Medlem
Blüchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Sluta ljuga nu... Har du några bevis för att han någonsin varit våldsam eller stökig? Det är ju inte som att de gjort en film om hans liv som bråkstake eller liknande...
Hahahaha så jävla bra =D
Citera
2008-11-22, 18:20
Medlem
gugglianos avatar
det är jävligt synd att han får vara kommentator i UFC-sändningar,eftersom han är efterbliven och skriker saker som"jag är kär" ossåvidare, han låter ju som en jävla neanderthalare när han ska spela smart och kunnig. och när han kuskar runt i sitt fädernesland med sin jävla kroknäsa och spelar allan.PAJAS
Citera
2008-11-22, 18:31
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Han var klockren ju, han krossade henne fullständigt! Gud vad härligt med en person som vågar stå för sina åsikter och som vågar avvika från det vanligai detta janteland, mycket uppfriskande! Jag kan säga att även jag har upplevt honom som en jävligt jobbig skrytmåns men har börjat omvärdera honom.

Det tycker du? Så du anser INTE att han använder härskarteknik. Du fattar väl kanske att det är hans ända möjlighet att göra sig hörd då han saknar vettiga argument. Dessutom är han tydligen inte påläst om feminism, som jag sa i en annan tråd om detta så är feminismen inte någon "vänstergrej"

Nåväl. Kvasiitalienaren är fejk på alla sätt, jag hatar honom innerligt och skulle lätt kunna gå en match mot apan och vinna, driven av ren ilska mot idiotin som han utstrålar och symboliserar!
Citera
2008-11-22, 19:05
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
det är jävligt synd att han får vara kommentator i UFC-sändningar,eftersom han är efterbliven och skriker saker som"jag är kär" ossåvidare, han låter ju som en jävla neanderthalare när han ska spela smart och kunnig. och när han kuskar runt i sitt fädernesland med sin jävla kroknäsa och spelar allan.PAJAS
Kroknäsa! Nu har du nog blandat ihop honom med någon annan lille vän.

Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nitro
Nåväl. Kvasiitalienaren är fejk på alla sätt, jag hatar honom innerligt och skulle lätt kunna gå en match mot apan och vinna, driven av ren ilska mot idiotin som han utstrålar och symboliserar!
Hahaha, eller hur!
Senast redigerad av Dr.Kati 2008-11-22 kl. 19:10.
Citera
2008-11-22, 19:11
Medlem
Nick Nitros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hahaha, eller hur!
Tja, troligtvis hade han dödat mig på ett slag. Men, men...
Citera
2008-11-22, 20:55
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nick Nitro
Det tycker du? Så du anser INTE att han använder härskarteknik. Du fattar väl kanske att det är hans ända möjlighet att göra sig hörd då han saknar vettiga argument. Dessutom är han tydligen inte påläst om feminism, som jag sa i en annan tråd om detta så är feminismen inte någon "vänstergrej"

Härskarteknik, hur tänker du då? Jag tycker att han hade starka argument och hon visste om det och det fick henne att hålla tyst. Jag håller med honom att feminism har blivit något så abstrakt att det är svårt att relatera till det.

Framför allt håller jag med honom om att dessa så kallade "feminister" håller sig till alldeles för små rum med syrebrist, de sitter i sina källarlokaler i sina lusekoftor och knaprar palsternacker och beundrar varandra för deras genomtänkte argument men innerst inne tänker alla, "oj, jag håller verkligen inte med om det här men jag vågar inte ifrågasätta det för då kommer jag att framstå som korkad".
Citera
2008-11-22, 21:45
Medlem
StigAllans avatar
Kass kokbok har han gjort, bara härmaperi.
Sen hans svammel när han kommenterar fighter är kanske roliga första gångerna.
Sedan bara urtrist.
En obildad syditalienare som var och är närmast okunnig i den högre boxningsskolan.
Dyngstryk fick han mot en som kunde boxa och inte var någon från gatan.
Misstänker att han inte ens har fullföljt grundskolan.
Citera
2008-11-22, 23:11
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Kass kokbok har han gjort, bara härmaperi.
Sen hans svammel när han kommenterar fighter är kanske roliga första gångerna.
Sedan bara urtrist.
En obildad syditalienare som var och är närmast okunnig i den högre boxningsskolan.
Dyngstryk fick han mot en som kunde boxa och inte var någon från gatan.
Misstänker att han inte ens har fullföljt grundskolan.

Visst är han ett svin i grund och botten. Då det begav sig sparkade han, med anhang, bl.a. ned ett par fredliga civilister i Nybroviken.

Dyngstryk fick han, men han tog det. Han hade väl förtittat sig på Rocky, Paavo. Någon som vet om han skrek "Adrian, Aiiidriaan, Aaaiidreeaaaan" efter matchen?
Citera
2008-11-23, 01:03
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Visst är han ett svin i grund och botten. Då det begav sig sparkade han, med anhang, bl.a. ned ett par fredliga civilister i Nybroviken.

Dyngstryk fick han, men han tog det. Han hade väl förtittat sig på Rocky, Paavo. Någon som vet om han skrek "Adrian, Aiiidriaan, Aaaiidreeaaaan" efter matchen?

Nej, men jag vill minnas att han skyller sin första förlust på att han studsade tillbaka upp på fötter efter ha blivit golvat första gången i stället för att vila de där extrasekundrarna eftersom att det "sitter i ryggmärgen att inte ligga ner" för en streetfighter...
Citera
2008-11-23, 03:21
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Nej, men jag vill minnas att han skyller sin första förlust på att han studsade tillbaka upp på fötter efter ha blivit golvat första gången i stället för att vila de där extrasekundrarna eftersom att det "sitter i ryggmärgen att inte ligga ner" för en streetfighter...

Tack för påminnelsen; han skyller alltid sina tillkortakommanden på sina streetfighterreflexer. I kvalitetskalkonen Club Goa på TV3 så skulle han undervisa Jan "Blondie" Hammarlöf i kampsport. Blondie var måttligt intresserad, men stor och stark (svensk normalväxt). Han bara brottade ned Berto på bondmaner. Berto svarade med att bokstavligen bita sig ur dilemmat, han bet Hammarlöf så att denne tvangs släppa järngreppet som han höll den lille i.

Blondie: halvfet, halvalkis, ointresserad, plockar i en handvändning ned Roberto: stridslysten, tävlingsinriktad och "topptränad".

Edit: Jo, han skyllde självklart fegheten på de där "reflexerna".
Citera
2008-11-23, 03:55
Medlem
Fan vad ställd hon blev, hyfsat tydligt att hon saknade erfarenhet/förmåga (svårt att bedöma vilket) att DISKUTERA ämnet med en oliktänkande.

Värmer min själ när sådana som hon blir satta på pottkanten. Då menar jag inte feminister utan personer som är så övertygade i en fråga att de blir provocerade av en motsatt åsikt och inte ens kan komma med ett vettigt motargument.
Citera
2009-01-05, 20:11
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Från radioprogrammet:
Citat:
- Varför då? Varför kan inte du prata med din kille? Då kanske du ska byta kille i såna fall.

- Mmmja, men nu pratar jag inte om mig personligen....

- Nä, men vem pratar du om då?! Det är intressant med feminismen som alltid pratar åt andra. Nu får du väl prata för dig själv!

Det där är det bästa exemplet på att han svamlar mycket. Hon finner det obehagligt att han går ner till ett personligt plan. Att hon inte syftar på sig själv personligt får han till att hon försöker lägga ord i andras munnar. Sen avslutar han med att "tvinga" henne att prata om sig själv på ett personligt plan ("Nu får du väl prata för dig själv"!), något som inte går att göra i den diskussionen de har. De pratar ju om hur samhället ska ställa sig till jämställdhet.

Anledningen till att han framstår som en skarpsinnt hjälte är flerfaldig:

1. Han sågar något de flesta innerst inne hatar, nämligen jämlikhetsfeminism. Det är ju lite av ett öppet mål att såga något så idiotiskt.

2. Han är en bra retoriker (dock inte bra på att argumentera logiskt).

3. Han är invandrare, så tjejen blir helt ställd när han inte ställer sig på "toleransens" sida. Dessutom kan hon inte använda mansgriskortet, för då spelar han invandrarkortet.

4. Ja, han är en kändis som vågar gå mot strömmen.

Det är väl modigt och rättframt av honom, men det gör honom inte intelligent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in