2020-05-20, 21:58
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Vad tycker fastrarna om att han vanhedrat och dragit skam över sin familj?
Inte så säker på att han mottas med öppna armar hos tjocka släkten.
Det tycker ingenting om det. I Italien blir man man på bordell typ så de fattar ingenting om hysterin här uppe lika lite som du inte skulle fatta något om någon nordkorean förolämpade sin ledare och fick utstå skampåle.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Tittade lite på denna - https://youtu.be/ccqEpz_Ej9U

Ganska grandiosa planer dem hade tillsammans. Bygga utekök, han får det att låta väldigt enkelt att tillverka vin. Får nästan lite ont i hjärtat av att se det där och veta hur han måste känna nu. Får dock en lite olustig känsla när jag ser Paolo och Elin bredvid varandra, nästan som att hon inte beter sig naturligt ihop med honom. Svårt att beskriva. Vet inte om någon annan känner samma sak? Hon känns lite tillgjord på något vis, men det kanske bara är så hon är som person.

Ångestframkallande inte minst för honom själv om han skulle titta på denna video och minnas forna tider när allt var som vanligt. Tragiskt.

Ja reagerade lite på hennes beteende också, tänkte att hon kanske ser att det här aldrig kommer att bli en fungerande vingård där Paolo skördar druvor och säljer sitt eget vin. Jag menar den där stenhögen utan tak? Han såg ut som om drömmen var sann, men någonstans i henne verkade det ha funnits tvivel. Men jag kan ha fel.
Citera
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Nej förmodligen inte, han kan säkert vara bra far ändå men de barnen är nog grymt besvikna på honom som alla andra men det är en annan femma.

Precis. Det har de rätt att vara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussyreviewer
Sexköpsbrott är en bagatell, ur juridisk straffsynpunkt, och det är ur detta perspektiv jag misstänker att GW pratar utifrån.

Snacka aldrig skit om GW igen.

Denna vingård Paolo har i Italien... vad kan den vara värd?
Haha Lol...ok flåt! Tycker dock att GW är lite ”gubbig” & sexistisk ibland. Men struntsamma.

Det är bara en liten plätt och mest för syns skull. Det är ett samarbete med en vinproducent. En plätt i södra Italien kostar inte mycket alls. Kanske 10000€? Max. De ger ju bort hus gratis ju.
Skulle gissa att han fick den gratis genom att han lockade vinproducenten med den svenska marknaden.
Citera
2020-05-20, 21:59
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Passagerarna kan han underhålla med...."En gång i tiden var jag kändis och proffsboxare...spelade in filmer mm....jag hade pengarna, kvinnorna...jag hade allt..."

"...allt förutom hjärna till att behålla min status."

Citera
2020-05-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
På sikt sälja villan i Nacka. Blir sedan en tvåa i Vårby Gård och jobb från 7-17 som taxichaffis...

Passagerarna kan han underhålla med...."En gång i tiden var jag kändis och proffsboxare...spelade in filmer mm....jag hade pengarna, kvinnorna...jag hade allt..."

Paolo the cabdriver....

”Jag började från botten.. slog ner folk på stan.. redan då visste jag att jag va en vinnare...”
Citera
2020-05-20, 22:00
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokstavochsiffra1
Han kan sälja kåken.

Han kan sälja kuken också... och prova på horeriet själv
Citera
2020-05-20, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Leif Gw ska ge åsikter om allting. Han är den heliga härskaren över Aftonbladet och styr allt med ett järngrepp. Det kommer krävas en rejäl jävla pacemaker för att lugna ner den gubben.
Verkligen, folk verkar ju älska honom. Jag har dock svårt för honom. Klarar inte av gamla gubbar som pratar långsamt och slösar min tid
Citera
2020-05-20, 22:01
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Det tycker ingenting om det. I Italien blir man man på bordell typ så de fattar ingenting om hysterin här uppe lika lite som du inte skulle fatta något om någon nordkorean förolämpade sin ledare och fick utstå skampåle.
Det har inget med huruvida horköp är lagligt i Italien eller inte, utan skammen och det lidande man drar över sina närmaste. För att inte tala om den kapitalförstörelse han ställt till med.
Citera
2020-05-20, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlickKakao
"Tänkte inte på det"!

Men tror inte hon släpper honom över tröskeln, han kanske gråter ut i barnens lekstuga och funderar på vilket bilmärke han gärna skulle villa ratta om han får bli taxi-chaufför.?
Han har ju två barn med henne och tror att det är hon som egentligen känner honom bäst. Jag tror nog att hon tar honom under sina vingar, för att Paolo möjligtvis kanske är en smula självmordsbenägen nu. Såna tankar kan ju dyka upp om man får hela Sverige emot sig och raserat allt man byggt upp under sin livstid, för 30 minuters knull med en hora från Polen, men vad vet jag.
Senast redigerad av -modestyblaise- 2020-05-20 kl. 22:10.
Citera
2020-05-20, 22:05
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Det har inget med huruvida horköp är lagligt i Italien eller inte, utan skammen och det lidande man drar över sina närmaste. För att inte tala om den kapitalförstörelse han ställt till med.

Som inte hade hänt i Italien...
Citera
2020-05-20, 22:05
Medlem
Citat:
Har svårt att se ekonomiska faktorer ska gå över känslosamma i just familjen men visst. Blir väl sura blickar, tror dock inte på total utfrysning. Vi får inte glömma att dom dricker mycket vin där. Då blir man go och glad i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in