Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Paolo är född -69. Så i början av 80-talet var han 11år. I mitten 16år.

Citat:
Ursprungligen postat av P944
Ingen aning. Räkna tillbaka själv.

Ett barn, var han då enligt din tidpunkt du nämner...
Citera
2020-05-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
https://www.youtube.com/watch?v=o3NprpbKQoc

Han hade en frågestund för ca 1år sen och första frågan är ju intressant väldigt passande idag

Citat:
Jag har byggt mina företag på 15 år. Jag kan göra om det igen: 3 gånger! Jag är inte ett dugg rädd för att misslyckas..

Dåså!

Varje dag tänker han alltså som så att OM allt skulle gå åt helvete - hur skulle han göra då.

Uppenbarligen gick allt åt helvete - och han hade ingen bra idé om vad han borde ha gjort.

Sen gick allt åt helvete ännu mer - och fortfarande var han helt handlingsförlamad..

Jag måste säga att meditation i Paolos fall har inte givit önskad resultat.
Citera
2020-05-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Paolo gjorde fel, han gjorde ett lagbrott förlorade. Case closed.
Men i hans fall så blev det rama skri, oschysst enligt mig.

En annan kändis torskar med droger, lite skriverier i tidningen, Case closed.
Åter i t.ex tv rutan.

Droger lär ta mer liv än vad prostitution gör, samt det är ju i väldigt många fall även kopplat till prostitution,trafficking osv.

Så hur i h..vete kan det vara så jävla accepterat, i mina ögon är det mycket värre i stora hela

Bidra till köp av droger alt bidra till köp av en prostituerad, vad är värst i det stora?

(Vet skillnaden mellan en frivilligt prostituerad och en som är utsatt för trafficking, men ni fattar vad jag menar.)

Du har inte tänkt på att han säkert har gjort sig ovän med en massa människor inklusive journalister?
Poliser, mediamänniskor, folk som har fått på nosen..

Det finns säkert en massa människor som är lättade för att slippa se honom i tv.
Citera
2020-05-20, 20:51
Medlem
JaffarByn163s avatar
Tror ni han tar sig igenom det här? Kan inte vara lätt. Jag tror på Paolo.
Citera
2020-05-20, 20:52
Citat:
Ett barn, var han då enligt din tidpunkt du nämner...
Som sagt, ingen aning, Min vän är död nu. Lite svårt att få korrekta uppgifter.
Men PR var det visst.
Citera
2020-05-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Du har inte tänkt på att han säkert har gjort sig ovän med en massa människor inklusive journalister?
Poliser, mediamänniskor, folk som har fått på nosen..

Det finns säkert en massa människor som är lättade för att slippa se honom i tv.

Om så är fallet, så är det ju ännu mer snett..att han ska Behöva gå på tåna för att han gör ett snesteg, men Person B kan göra snesteg men fortfarande bli accepterad.
Visar ju bara hur oärliga och falska människor är.
Citera
2020-05-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Det är lite roligt dock hur många som ska påtala om Paolos ej nordiska ursprung samt han ska ha varit en posterchild för tidig invandringsbrottslighet medans i samma fall uppmärksamma hur smutsigt det är med prostitution och att det var synd om tjejen. Många av er hade inte dock inte suttit på första platsen i feminist föreläsningarna iallafall för där vet vi hur illa det är att tala om "icke nordiskt ursprung".

Att han är halvitalienare räknas ju som något "charmigt". Man tar inte upp frågan för att förnedra honom utan för att snarare tvärtom påpeka att han inte är marockan eller jugoslav utan just en italienare som de flesta kopplar ihop med pasta, pizza, vino rosso, musica..
Citera
2020-05-20, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Åh herregud! Det fanns ju ingenting där. Han säger att det finns vinrankor men han filmar dem inte.

Undrar hur han har finansierat det där? Hans tanke måste ju ha varit att sälja vinet i Sverige, för att slå sig in på den italienska marknaden utan att vara känd blir nog svårt. Har svårt att tro att något alls kommer att hända med den marken. Finns inget hus där så han kan inte ens bo där medan han väntar på att tiden ska gå.
Vingården är ett samarbete med en vinproducent. Det är nog av hans mark de styckat av en liten plätt. Förmodligen bara för syns skull. Garanterat så fanns det färdigt vin som bara väntade på en etikett med Paolos nylle på.
Citera
2020-05-20, 21:02
Medlem
johan.sthlms avatar
vad tror ni händer med honom framöver, har han miljoner på banken, vingårdar i Italien + andra investeringar där han är livegen, eller kommer han hanka sig fram på en vanlig Svensson lön?

om han bara lånar ut sitt namn här och där, gästspelar överallt borde han ligga sömnlös om nätterna nu.
Citera
2020-05-20, 21:03
Medlem
Citat:
Om så är fallet, så är det ju ännu mer snett..att han ska Behöva gå på tåna för att han gör ett snesteg, men Person B kan göra snesteg men fortfarande bli accepterad.
Visar ju bara hur oärliga och falska människor är.

Jag vet inte om du är svensk.. för det verkar inte som så.

I Sverige kan man bli förlåten som kriminell. Men inte för vilka brott som helt.

Rånar du en bank - kan du fortfarande sitta i tv-soffan och vara med.

Använder du droger och åker fast - no problem. Det är synd om dig istället. Säkert en olycklig barndom..

Men misshandlar du din kvinna eller betalar en hora - då är du rökt.

Det borde inte vara svårt för Paolo att fatta. Han som är uppvuxen i Sverige och vet spelreglerna.
Citera
2020-05-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Tror ni han tar sig igenom det här? Kan inte vara lätt. Jag tror på Paolo.
Han kommer nog inte synas lika mycket längre. Vem vill synas med en torsk? Kanske kommer han vara med i nån debatt likt Virtanen. Men smutset går aldrig bort och ingen gillar dem innerst inne längre
Citera
2020-05-20, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Vingården är ett samarbete med en vinproducent. Det är nog av hans mark de styckat av en liten plätt. Förmodligen bara för syns skull. Garanterat så fanns det färdigt vin som bara väntade på en etikett med Paolos nylle på.

Absolut lika lögnaktigt som att har 20 företag och över 200 anställda som han har påstått. Hela han är uppbyggd på hittepå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in