Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-20, 19:58
Medlem
Innominatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Ja, om han överhuvudtaget har läst det där.
Han här väl nån självhjälpbok han tar citat ifrån som han tycker verkar kloka.
Citera
2020-05-20, 20:00
Medlem
Det största felet var inte köpet av sex. Det var att göra det bakom ryggen på gravida sambon OCH riskera att dra hem både Covid-19 och annan skit..
Sexköpet var en överenskommelse mellan två myndiga visserligen olagligt men klart mildare brott än mycket annat som händer i vårt land, sett till straffet det ger.
Skammen borde mest handla om sveket mot de nära och kära.
Då kommer feminister som skriker ut om detta bara göra att drevet går över fortare, alla inser att det spårat.
Citera
2020-05-20, 20:06
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Flerfaldig nordisk mästare i taekwondo och svensk mästare i kickboxning.

Huruvida han sparkade ned folk bakifrån vet jag inte riktigt (filmen Stockholmsnatt är ju bara fiktion) men jag är säker på att han kunde sparka ned folk från alla håll och kanter på den tiden. Även framifrån:

https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/5einyoQdKP2wwu7yV0RFg-AWV0Y.jpeg

Jag har en bekant som blev uppvaktad av PR nån gång i mitten eller början på åttiotalet.
Tyvärr död nu.
På åttiotalet anmälde man inte sånt. Man gick in i farstun och skämdes.
Att han är mästare i taekwondo ger jag nada för. En feg liten råtta är vad han är.
Citera
2020-05-20, 20:08
Medlem
Hans 25-åriga flickvän dumpar Paolo. Så sent som förra veckan svor de varandra evig kärlek.

https://stoppapressarna.se/svenskt/elin-25-bryter-helt-med-paolo-roberto

Citat:
Nu kan Stoppa Pressarna avslöja att Elin Härkönen har dumpat den vingklippta pizzabagaren för gott.

Gillar på vilket sätt Stoppa pressarna uttrycker det. Pizzbagaren får ragga en ny flickvän.
Citera
2020-05-20, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Jag har en bekant som blev uppvaktad av PR nån gång i mitten eller början på åttiotalet.
Tyvärr död nu.
På åttiotalet anmälde man inte sånt. Man gick in i farstun och skämdes.
Att han är mästare i taekwondo ger jag nada för. En feg liten råtta är vad han är.

Hur gammal va Paolo då?
Citera
2020-05-20, 20:23
Medlem
brainpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Gillar på vilket sätt Stoppa pressarna uttrycker det.

Stoppa Pressarna kan torrt konstatera att han har ett udda sätt att visa sin kärlek på – vilket uppenbarligen också Elin tycker.

Kan bara hålla med.
Citera
2020-05-20, 20:27
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Det här har jag tänkt på, om han inte själv hade uttalat sig utan bara gått under jorden, hade media då avslöjat han ändå?

Ur affärssynpunkt borde han förnekat allt och försökt muta horan med 100k, 200k eller 300k. Det hade lönat sig ändå. Den skada som nu är skedd är hård och förmodligen ganska permanent. Nya vägar öppnar sig inte nu främst pga att en grupp företag stängt honom dörren. Då är det kultur att andra följer samma spår.
Citera
2020-05-20, 20:30
Medlem
CommonSenses avatar
https://www.youtube.com/watch?v=o3NprpbKQoc

Han hade en frågestund för ca 1år sen och första frågan är ju intressant väldigt passande idag
Citera
2020-05-20, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Hur gammal va Paolo då?

Paolo är född -69. Så i början av 80-talet var han 11år. I mitten 16år.
Citera
2020-05-20, 20:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Paolo gjorde fel, han gjorde ett lagbrott förlorade. Case closed.
Men i hans fall så blev det rama skri, oschysst enligt mig.

En annan kändis torskar med droger, lite skriverier i tidningen, Case closed.
Åter i t.ex tv rutan.

Droger lär ta mer liv än vad prostitution gör, samt det är ju i väldigt många fall även kopplat till prostitution,trafficking osv.

Så hur i h..vete kan det vara så jävla accepterat, i mina ögon är det mycket värre i stora hela

Bidra till köp av droger alt bidra till köp av en prostituerad, vad är värst i det stora?

(Vet skillnaden mellan en frivilligt prostituerad och en som är utsatt för trafficking, men ni fattar vad jag menar.)

En annan för misshandel av en gravid kvinna. Nämns inte ens. Paolo det är stora rubriker varje dag. Det är närmast som dessa journalister satt och väntade på att nedgöra just honom. Sedan hoppar politiker på tåget också. Nu ska alla sexköpare in på kåken typ. Ja lycka till med det. Resten platsbrist på anstalterna.

Jo det vet väl alla. Det är skillnad. Ena är ju slavhandel men det är extremt sällsynt. Den här kvinnan har ju sagt att hon gjort det för att tjäna pengar. Alltså inte människohandel.
Citera
2020-05-20, 20:32
Citat:
Hur gammal va Paolo då?
Ingen aning. Räkna tillbaka själv.
Citera
2020-05-20, 20:35
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Huruvida han sparkade ned folk bakifrån vet jag inte riktigt (filmen Stockholmsnatt är ju bara fiktion) men jag är säker på att han kunde sparka ned folk från alla håll och kanter på den tiden. Även framifrån:

https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/5einyoQdKP2wwu7yV0RFg-AWV0Y.jpeg

Det är ju den aggressiviteten som vi svenskar vill se från invandrarkillar som Paolo Roberto. Han har allt att vinna på aggressivitet och våld, och allt att förlora på denna ödmjukhet och ånger han visar inför sexköpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in