Citat:
Ursprungligen postat av Keynes
Jag har xl i vanliga svenska kläder, och beställde 42 (men man vet ju inte hur den kommer sitta).
Fick den idag - riktigt snabb leverans! Kanske var aningen liten, lägger upp bilder i bildtråden lite senare. Har dock en massa personer som vill köpa den så beställer antagligen bara en ny i en storlek större.
Riktigt fin var den kan jag säga, allt sitter där det ska osv, inga lösa sömmar eller sånt tjafs.
Storlekarna är inte så stora som de ser ut på pappret, utan mer normalartade verkar det som. Det var främst i axelbredd och ärmlängd denna var i kortaste laget (men alla har ju olika kroppsformer). Över bröstet och ner satt den bra.