2020-11-27, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Kul att du hittat något som funkar för dig! Jag kör precis på samma upplägg med propionat varje dag. Det är lite jobbigt i början men sen blir det en rutin precis som att borsta tänderna, något som skall göras bara. Allt positivt som kommer med att applicera varje dag överväger det lilla jobb det är.

Helt rätt approach angående AI.. Jag har legat på testo nu i ett år och den första tiden åt jag alldeles för mycket adex. Måendet nu när det är mer exkluderat och jämnare nivåer är som natt och dag. Mycket trial and error i detta tills man hittar något som funkar - men det här upplägget är oslagbart.

Ahaa, så intressant! Hur mycket tar du per dag, och tar du någon AI nu? Jag tar ingen AI, bara 1/16 del av 1 mg östro ca 1 gång per månad för libidon. Fördelen med propinat är ju den korta halveringstiden, vilket gör att man producerar hormoner på natten, iom att testot är lågt redan på kvällen
Citera
2020-11-27, 21:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Jag får dock nästan noll gehör i den här tråden när det gäller propionat. Jag tycker alla borde prova det, i synnerhet eftersom jag har erfarenhet av både, testo kräm, nebido och AI.
Den juridiska biten gör det svårt för många att testa även den hygieniska biten är ett hinder.
Citera
2020-11-28, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Den juridiska biten gör det svårt för många att testa även den hygieniska biten är ett hinder.

Jo så är det, men beställer man med bitcoin och fingerat förnamn så är det tämligen riskfritt. Propionaten jag beställer är inget hemkok utan vialerna är plomberade och på förpackningen finns en skrapkod så man kan kolla om produkten är genuin på tillverkarens hemsida
Citera
2020-11-29, 02:20
Medlem
Citat:
Jo så är det, men beställer man med bitcoin och fingerat förnamn så är det tämligen riskfritt. Propionaten jag beställer är inget hemkok utan vialerna är plomberade och på förpackningen finns en skrapkod så man kan kolla om produkten är genuin på tillverkarens hemsida

Hur vet du att tillverkarna är legit då? Finns det ens stora väletablerade företag för detta som säljer till läkarkliniker?
Allt annat skulle jag aldrig någonsin få för mig att injicera i min kropp.
Citera
2020-11-29, 08:33
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Hur vet du att tillverkarna är legit då? Finns det ens stora väletablerade företag för detta som säljer till läkarkliniker?

Ja, helt rätt!

Vad är det som säger att upplägget med hemsidan garanterar äkthet och kvalitet vid tillverkningen?
"Fabriken" kan fortfarande vara en källare i Kina.

Även det juridiska är mera komplicerat än det som beskrivs ovan, det handlar om mycket mera än beställning och leverans.
Senast redigerad av trottwell 2020-11-29 kl. 08:42.
Citera
2020-11-29, 09:24
Medlem
Citat:
Ahaa, så intressant! Hur mycket tar du per dag, och tar du någon AI nu? Jag tar ingen AI, bara 1/16 del av 1 mg östro ca 1 gång per månad för libidon. Fördelen med propinat är ju den korta halveringstiden, vilket gör att man producerar hormoner på natten, iom att testot är lågt redan på kvällen
Vad har detta gjort för dig?
Citera
2020-11-29, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Vad har detta gjort för dig?

Ökat välmående. Nebido och gel fungerar verkligen inte för mig, östrogenet skenar, det blir aldeles för ojämna nivåer. Nu mår jag toppen! tänker inte ens på att jag har hormonproblem
Citera
2020-11-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine

Tillverkaren av den propionat jag använder heter PHD Remedies. Jag har använt det i ca ett halvår. PHD Remedies har förmodligen inget med underground labb att göra, utan produkterna smugglas in i Sverige. Låt oss säga att alla luras, varför skulle man då inte nöja sig med att lura mig på mina pengar? Varför skulle man samtidigt försöka ha ihjäl mig med manipulerade produkter? varför bemöda sig och istället för att riskera att åka fast för att driva ett underground labb som lurar folk så åker man dit för mord eller grov misshandel också.

Dom vill tjäna pengar, och jag köper via ett forum där folk betygsätter olika underground labb, så gör dom minsta lilla dumhet åker dom ur forumet och tjänar inte längre några pengar.

Hur som helst, om jag någon gång skulle få för mig att lura folk, så skulle jag hellre sälja dom sockerpiller än gift.

Tycker du att Nebido fungerar klockrent så kör på det du
Citera
2020-11-29, 10:48
Medlem
Mrhealers avatar
Jag tittade på en halveringstids karta.
Där stog det att nebido börjar sagta dala efter ca 5_7 dagar.
Dock så känner jag av mitt nebido som mest efter runt 14 dagar.
Någon som vet mer exakt hur det ser ut?
Hur många dagar tillsdu är på toppen av injektionen och det börjar dala
Citera
2020-11-29, 11:14
Medlem
Citat:

Jag blastar och cruisar året om så det är betydligt högre doser än TRT även om allt är subjektivt. Jag lägger mig som lägst på 200-250 mg/v efter en blastperiod mot vår/sommaren. Jag behöver inkludera adex varannan dag 0.5 nu (självklart inte bra men är en kortare period) på lite högre doser men annars försöker jag exkludera helt och enbart mikrodosera ifall jag skulle få lite märkbara E2-sides som dålig hy, vätska och sämre libido.

Tar kontroller var fjärde månad ungefär på testo-ration samt östro för att se vart jag ligger och en/två fullständiga läkarkontroller per år med samtliga markörer för alla områden.

Viktigt att du gör detta även om du mår super. Ibland kan allt kännas perfekt men har man otur är värdena sämre.
Citera
2020-11-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhealer
Jag tittade på en halveringstids karta.
Där stog det att nebido börjar sagta dala efter ca 5_7 dagar.
Dock så känner jag av mitt nebido som mest efter runt 14 dagar.
Någon som vet mer exakt hur det ser ut?
Hur många dagar tillsdu är på toppen av injektionen och det börjar dala

Du syftar på info från tillverkaren (Bayer AB)? https://hcp.nebido.com

Det finns nog ingen mer exakt info. Men statistiken som Bayer publicerar är snittvärden. Vi reagerar lite olika på Nebido. Den genomsnittliga användaren av Nebido peakar efter 7 dagar

För mig så känner jag mest pigghet och bra humör efter ca 2 veckor.
Sedan dalar jag ganska kraftigt. Fjärde till sjunde veckan är jobbiga. Dock, och det här är konstigt, så kommer piggheten tillbaka sista 10 dagarna före nästa injektion.

Jag har bara varit på Nebido sedan i somras och hittills fått tre injektion. Lång tid kvar tills jag (helt) kan utvärdera effekterna.
Citera
2020-11-29, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ja, helt rätt!

Vad är det som säger att upplägget med hemsidan garanterar äkthet och kvalitet vid tillverkningen?
"Fabriken" kan fortfarande vara en källare i Kina.

Även det juridiska är mera komplicerat än det som beskrivs ovan, det handlar om mycket mera än beställning och leverans.

[quote=FlubberBlubber|73769942]Tillverkaren av den propionat jag använder heter PHD Remedies. Jag har använt det i ca ett halvår. PHD Remedies har förmodligen inget med underground labb att göra, utan produkterna smugglas in i Sverige. Låt oss säga att alla luras, varför skulle man då inte nöja sig med att lura mig på mina pengar? Varför skulle man samtidigt försöka ha ihjäl mig med manipulerade produkter? varför bemöda sig och istället för att riskera att åka fast för att driva ett underground labb som lurar folk så åker man dit för mord eller grov misshandel också.

Dom vill tjäna pengar, och jag köper via ett forum där folk betygsätter olika underground labb, så gör dom minsta lilla dumhet åker dom ur forumet och tjänar inte längre några pengar.

Hur som helst, om jag någon gång skulle få för mig att lura folk, så skulle jag hellre sälja dom sockerpiller än gift.

Tycker du att Nebido fungerar klockrent så kör på det du [/[quote]

"We are an innovative medical laboratory from India. Our main focus is to produce high quality medical substances with natural ingredients for better treatment effects. That is why our medication features very low level of side effects and gives very high treatment results."

Ja ni, det kanske går jättebra. Jag tror inte att de medvetet försöker förgifta sina kunder men man vet aldrig att dosen är korrekt, om det ändå är orena produkter.
Alla gör allt för pengar idag och det går säkert inte att hitta någon ansvarig på det sättet om något allvarligt skulle ske.
Ungefär som att försöka stämma någon som sålt oren heroin till någon på svarta marknaden eller hur?

Men det är ju jättebra att du mår bra av det. Jag önskar jag hade vågat men jag gör fan inte det.

Jävla citering funkar ej.
Senast redigerad av VillJalentine 2020-11-29 kl. 12:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in