Citat:
Ursprungligen postat av
trottwell
Ja, helt rätt!
Vad är det som säger att upplägget med hemsidan garanterar äkthet och kvalitet vid tillverkningen?
"Fabriken" kan fortfarande vara en källare i Kina.
Även det juridiska är mera komplicerat än det som beskrivs ovan, det handlar om mycket mera än beställning och leverans.
[quote=FlubberBlubber|73769942]Tillverkaren av den propionat jag använder heter PHD Remedies. Jag har använt det i ca ett halvår. PHD Remedies har förmodligen inget med underground labb att göra, utan produkterna smugglas in i Sverige. Låt oss säga att alla luras, varför skulle man då inte nöja sig med att lura mig på mina pengar? Varför skulle man samtidigt försöka ha ihjäl mig med manipulerade produkter? varför bemöda sig och istället för att riskera att åka fast för att driva ett underground labb som lurar folk så åker man dit för mord eller grov misshandel också.
Dom vill tjäna pengar, och jag köper via ett forum där folk betygsätter olika underground labb, så gör dom minsta lilla dumhet åker dom ur forumet och tjänar inte längre några pengar.
Hur som helst, om jag någon gång skulle få för mig att lura folk, så skulle jag hellre sälja dom sockerpiller än gift.
Tycker du att Nebido fungerar klockrent så kör på det du

[/[quote]
"We are an innovative medical laboratory from India. Our main focus is to produce high quality medical substances with natural ingredients for better treatment effects. That is why our medication features very low level of side effects and gives very high treatment results."
Ja ni, det kanske går jättebra. Jag tror inte att de medvetet försöker förgifta sina kunder men man vet aldrig att dosen är korrekt, om det ändå är orena produkter.
Alla gör allt för pengar idag och det går säkert inte att hitta någon ansvarig på det sättet om något allvarligt skulle ske.
Ungefär som att försöka stämma någon som sålt oren heroin till någon på svarta marknaden eller hur?
Men det är ju jättebra att du mår bra av det. Jag önskar jag hade vågat men jag gör fan inte det.
Jävla citering funkar ej.