Kul att se att du lever Punischer.
Känns som vi är i liknande situation på flera sätt.
Efter en miss i kommunikationen från min läkare, glömt att komma med de positiva nyheterna, så har jag fått höra liknande saker som du.
Skulle efter MRI få ett snabbt besked om inject, om det dröjde berodde det på att man måste utvärdera resultaten ytterligare då det skulle kunna finnas knutor eller tumör på hypofys. Märklig väg att gå?
Och inte gick det att få tag på någon för att få svar heller..
Anyway. Jag lider inte av någon cancer eller annan sjukdom som kräver livslång behandling.
Det ska alltså vara möjligt att få igång testoproduktionen för egen maskin efter en tid med Nebido.
Ställer mig själv något tveksam till detta.
Tanken är alltså att man under en tid ska uppnå steady-state mellan 20-30 och man därefter ska ta prover rätt så regelbundet för att se om nivåerna stiger ändå.. alltså att kroppen skjuter till extra testo trots att flera källor påstår att även den lilla kick som Nebido ger kommer stänga ner egenproduktionen.
Min endokrinolog hävdar att det är fullt möjligt och inte alls ovanligt.
Jag vet inte om det stämmer eller om det hela är ett personlighetstest.. han påstår att jag kommer göra runt 10 st provtagningar/var femte vecka, för TESTOS under ett år.
Kanske vill dom bara kolla en så man inte leker lite vid sidan? Eller?