Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Dina läkare måste vara förvånade över hur god effekt behandlingen haft

Haha, ja som en läkare uttryckte det "du är en udda fågel". Och även andra läkare har påpekat att man inte borde ha min fysik med mina sjukdomar. Men vägde in på ca 95kg någonting med 10-12% bf när jag tog mina första prover och då hade jag väldigt låga testo-värden och hade inte kurat innan. Nu ligger jag på 105kg med ca 15% bf. Så ja "vissa" läkare är lite skeptiska.
Citat:
Ursprungligen postat av Punischer
Japp det var så jag hade tänkt och göra också fast kanske inte köra i ett och ligga på hela tiden men o andra sidan skulle det ju inte skada då jag slipper mina svackor! Hur mycket ligger du på nät du brassa på och på vad? Jo jag läste dina trådar innan jag började få min nebido och fick lite kött på benen
Just nu ligger jag på 500mg testo-e e2d samt 25mg proviron ed (som skall höjas). Kör alltid testo som bas. För om jag enbart kör testo och blir tvungen att pissa på gymmet så har jag ju trots allt papper på att det är läkarordinerat. Sen är det klart att man på senare tid slängt ner lite olika orala kurer med, bara för skoj skull, så att säga. Men när jag kör lågdos så kör jag endast 250mg testo-e e5d. Tycker det fungerar bra som HRT-dos.