2011-08-02, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfald
Hur mycket testo får du av läkaren, och med vilken frekvens?
Jag får en dos på 4ml var 10 vecka tills rätt dos är inställd sen blir det + - veckor. Om ca 9 veckor får jag reda på det.
Citera
2011-08-02, 13:51
Medlem
Enfalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punischer
Jag får en dos på 4ml var 10 vecka tills rätt dos är inställd sen blir det + - veckor. Om ca 9 veckor får jag reda på det.
Alltså 100mg per vecka (ca 64mg per vecka när man bortser från estervikten). Det är sannolikt samma halter du producerade medan du hånglade i din första rostiga Volvo.

Har du lagt ner planerna på att kura samtidigt?
Citera
2011-08-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enfald
Alltså 100mg per vecka (ca 64mg per vecka när man bortser från estervikten). Det är sannolikt samma halter du producerade medan du hånglade i din första rostiga Volvo.

Har du lagt ner planerna på att kura samtidigt?

Hahaha ja det är möjligt men visst kittlar det rejält i batongen
Nej jag har inte lagt ner det. Om ca 9 veckor är väl troligtvis dosen rätt inställd så då är det dags för testo e men jag har även testo p och funderar på att köra på det 6-7 veckor nu innan testerna och så. Är ju så djävla sugen
Citera
2011-09-23, 13:52
Medlem
Lite uppdatering! Det verkar som jag får ligga på en 10v intervall då jag behöver det enligt läkaren. Har mått sjukt dåligt den sista 1 1/2v nu innan nästa injekt men det kan vara värt det sa doktorn då jag mår så bra dom övriga 8v! Så kan man ju inte säga då jag fan inte orka röra mig, känner inte för nått och funderar ibland på om det inte vore bättre att skjuta sig själv men detta känner jag bara den sista tiden.

Ska på börja lite testo e tillsammans med nebidon under ca 16 veckor och kanske mer så jag slipper nästa svacka i alla fall. Hur går det för er andra som svarat här på detta ämne så också gå på nebido?
Citera
2011-09-23, 16:42
Medlem
c-d af ands avatar
Citat:
Lite uppdatering! Det verkar som jag får ligga på en 10v intervall då jag behöver det enligt läkaren. Har mått sjukt dåligt den sista 1 1/2v nu innan nästa injekt men det kan vara värt det sa doktorn då jag mår så bra dom övriga 8v! Så kan man ju inte säga då jag fan inte orka röra mig, känner inte för nått och funderar ibland på om det inte vore bättre att skjuta sig själv men detta känner jag bara den sista tiden.

Ska på börja lite testo e tillsammans med nebidon under ca 16 veckor och kanske mer så jag slipper nästa svacka i alla fall. Hur går det för er andra som svarat här på detta ämne så också gå på nebido?
Känner att jag har skrivit i en hel del trådar angående Nebido och doping. Får själv Nebido utskrivet och det är inte pga självförvållad anledning. Men nu när dosen är inställd och jag gör prover en gång per år. Så kan jag brassa på ganska ordentlig med vad jag anser vara en trevligare testo-dos under tiden. Sedan när det är dags för prov så går jag av helt under en period, gör mina prover, ser att kroppen och organen mår fint. Sen är det bara att ösa på igen. Så har jag gjort under ett antal år nu och det funkar fint för mig åtminstone.
Citera
2011-09-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c-d af and
Känner att jag har skrivit i en hel del trådar angående Nebido och doping. Får själv Nebido utskrivet och det är inte pga självförvållad anledning. Men nu när dosen är inställd och jag gör prover en gång per år. Så kan jag brassa på ganska ordentlig med vad jag anser vara en trevligare testo-dos under tiden. Sedan när det är dags för prov så går jag av helt under en period, gör mina prover, ser att kroppen och organen mår fint. Sen är det bara att ösa på igen. Så har jag gjort under ett antal år nu och det funkar fint för mig åtminstone.

Japp det var så jag hade tänkt och göra också fast kanske inte köra i ett och ligga på hela tiden men o andra sidan skulle det ju inte skada då jag slipper mina svackor! Hur mycket ligger du på nät du brassa på och på vad? Jo jag läste dina trådar innan jag började få min nebido och fick lite kött på benen
Citera
2011-09-23, 17:22
Medlem
Scherings avatar
Citat:

Dina läkare måste vara förvånade över hur god effekt behandlingen haft
Citera
2011-09-23, 17:42
Medlem
c-d af ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Dina läkare måste vara förvånade över hur god effekt behandlingen haft
Haha, ja som en läkare uttryckte det "du är en udda fågel". Och även andra läkare har påpekat att man inte borde ha min fysik med mina sjukdomar. Men vägde in på ca 95kg någonting med 10-12% bf när jag tog mina första prover och då hade jag väldigt låga testo-värden och hade inte kurat innan. Nu ligger jag på 105kg med ca 15% bf. Så ja "vissa" läkare är lite skeptiska.

Citat:
Japp det var så jag hade tänkt och göra också fast kanske inte köra i ett och ligga på hela tiden men o andra sidan skulle det ju inte skada då jag slipper mina svackor! Hur mycket ligger du på nät du brassa på och på vad? Jo jag läste dina trådar innan jag började få min nebido och fick lite kött på benen
Just nu ligger jag på 500mg testo-e e2d samt 25mg proviron ed (som skall höjas). Kör alltid testo som bas. För om jag enbart kör testo och blir tvungen att pissa på gymmet så har jag ju trots allt papper på att det är läkarordinerat. Sen är det klart att man på senare tid slängt ner lite olika orala kurer med, bara för skoj skull, så att säga. Men när jag kör lågdos så kör jag endast 250mg testo-e e5d. Tycker det fungerar bra som HRT-dos.
Citera
2011-09-23, 20:18
Medlem
c-d af and:
Okej men det låter ju rimligt. Men du kör väl på Nebido och skulle dom inte kunna se på ett pisseprov om det är Nebido eller testo e du går på eller båda? Har också funderat på det där med pisseprov på gymmet och det är lite stressande. Jag kommer att köra igång på 250mg testo e e5d och 5 veckors ot på 60mg ed tills testot kickat igång. Jag börjar lugnt för att sedan ökat testot efter hand om jag blir missnöjd. Det blir ju ändå 350mg + 100mg från Nebidon, så det hamnar ju ändå på 450mg ew så det ska väl kunna ge en rejäl knuff i muskelväxten.
Citera
2011-11-23, 08:41
Medlem
Ny uppdatering när det börjar närma sig en ny injekt av Nebido. Jag fick nog sist av att må dåligt dom sista veckorna innan jag får min spruta så jag körde igång med Testo p när jag fick nebido sist och wow jag har mått mycket bra hela tiden och inga dalar nu innan nästa spruta, skööööönt. Varför ska det vara så svårt att sänka veckoantalet så man får upp testovärdet.
Citera
2011-11-23, 09:16
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Haha,

Just nu ligger jag på 500mg testo-e e2d samt 25mg proviron ed (som skall höjas). Kör alltid testo som bas. För om jag enbart kör testo och blir tvungen att pissa på gymmet så har jag ju trots allt papper på att det är läkarordinerat. Sen är det klart att man på senare tid slängt ner lite olika orala kurer med, bara för skoj skull, så att säga. Men när jag kör lågdos så kör jag endast 250mg testo-e e5d. Tycker det fungerar bra som HRT-dos.

Det var ju ett tag sedan men hur orkar du sätta testo e e2d om du nu ligger på året runt ?? När du kör lågdos varför ligger du då inte på ew själv skulle jag vara jävligt trött på allt stickade efter några månader....
Citera
2011-11-23, 09:26
Medlem
Mr.Injects avatar
Citat:
Efter 6 veckor från första sprutan fick jag den andra och jag vaknade till liv igen men inte med samma kraftiga respons som på första men jag mådde bra. Nu skulle jag behöva vänta 10 veckor till nästa spruta vilket kändes tufft. 7 veckor efter den andra sprutan började det går neråt men dock inte deppig eller så sjukt trött men svagare och framförallt svajig pick.

Tjenare jag har bara kort läst igenom men får du 4ml på en gång och sedan får du vänta 10v tills nästa. Blir ju massa ojämna nivåer hur funkar detta ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in