Citat:
Ursprungligen postat av
Eriksson8686
Blev du andfådd direkt efter injekt eller är du andfådd hela tiden?
Nej, inte direkt efter.
Det är mer den kännsla att det inte finns tillräcklig plats i lungor, du andas in och känner att det är limiterad.
Jag är rökare, kollade lungor i somras och det var OK, spirometri och röntgen bara som en systematisk kontroll.
Men nu sista 2 månader känner den här både under vardagen och speciell under styrketräning, samt den där metalliska känslan i munen under träning, som blod (de säger det kan förekomma efter hårt träning att det blir blodsmak i munnen men för mig är från första början samt det att andningen är problem, behöver mer syre). Sen kollade biverkningar och det står att man kan bli andfådd av Nebido.