Citat:
Ursprungligen postat av
Todo666
Hur gör ni med nebido när ni ska vara borta länge och ska ta injektionen?
Låter dom en ta med det då och göra det själv?
Hej jag har senaste åren bott utomlands och har kommit överens med min läkare att ja sköter mina intervall själv o hon skriver intyg så kan ja ta med så många det behövs för perioden ja e borta. Åker till Sverige en gång i året ca om det behövs för att fylla på.
Landet ja e i får ja gå till en privatklinik för att få hjälp att injicera då inte alla vill ge utländska mediciner.
Funkat bra hittills inga anmärkning på flygplatsen osv.
Mvh