2011-03-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punischer
Tack för svaren och jag förstår hur ni tänker båda två och är ju logiska svar från er båda. Jag är 178cm lång och väger just nu runt 80kg. Jag kan inte kalla mig fet även om jag tycker det själv, men jag har fått fett runt magen så det börjar bli svårt att se magmusklerna,,, allt djävla tröstätande som skapar ångerst vilket skapar mer tröstätande. När jag slutade med aas för 12 år sedan så har det bara gått utför då jag vägde runt 94-95kg. Frågan är hur min kropp reagerar på nebido och 500mg e5d med den låga tesohalt jag haft innan så kommer jag väll explodera i min utveckling och det blir väll en rebound då musklerna undrar vad fan är det som händer .
Men om jag skulle ligga på 500mg e5d och sen gå ner till 250 mår jag väll inte sämre av och sen i slutänden om jag inte vill gå på steroider mer i framtiden så har jag ju nebido som säkerhetslina. om ni ligger på 500mg e5d respektive 250 använder ni armidex, letro eller nått annat till det? Pct är ju mycket skönt att slippa,, alltid bökigt och en jobbig tid!

Om du mot förmodan utveklar gyno på 500mg testo så räcker det med Nolva finns ingen anledning att du skulle göra det nu om du inte gjorde det förr. Tycker inte du skall ligga på doser som kräver ai jag mår skit av dom vissa personer gör inte det, men ändå det är inga socker piller och kurar man för att må bra då finns det ju ingen anledning, men det räcker alltså med att ha Nolva hemma.
Citera
2011-03-31, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Menar du att det inte är så farliga eller jobbiga biverkningar på testo? Vore kul att läsa lite mer om biverkningar, och se om du hittat något som visar på att det inte är så hemska biverkningar! Vore kul och läsa de studier som du har läst det någonstans, om du hittar dem igen vill säga

Om du vill lära dej mer om testots verkningar finns det bra mycket mer kompetenta personer här än mig att fråga. Och hittar jag studierna så hittar nog du dom, om du inte är helt dum i huvet då vill säga
Citera
2011-03-31, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Om du vill lära dej mer om testots verkningar finns det bra mycket mer kompetenta personer här än mig att fråga. Och hittar jag studierna så hittar nog du dom, om du inte är helt dum i huvet då vill säga

Haha, förhoppningsvis ska det inte vara några bekymmer att hitta något
Citera
2011-03-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Haha, förhoppningsvis ska det inte vara några bekymmer att hitta något

nä det går nog bra
Citera
2011-04-01, 08:23
Medlem
Citat:
Om du mot förmodan utveklar gyno på 500mg testo så räcker det med Nolva finns ingen anledning att du skulle göra det nu om du inte gjorde det förr. Tycker inte du skall ligga på doser som kräver ai jag mår skit av dom vissa personer gör inte det, men ändå det är inga socker piller och kurar man för att må bra då finns det ju ingen anledning, men det räcker alltså med att ha Nolva hemma.

Jo det är ju skönt om kan kan slippa ta AI, men måste man inte ta det tillsammans med nolva då ett gyno blossar upp? Är vad jag läst. Är ganska torr på denna fronten sen 12 år tillbaka och minnet är ju inte det bästa under tiden som varit nu.
Citera
2011-04-01, 08:33
Medlem
Citat:
Jo det är ju skönt om kan kan slippa ta AI, men måste man inte ta det tillsammans med nolva då ett gyno blossar upp? Är vad jag läst. Är ganska torr på denna fronten sen 12 år tillbaka och minnet är ju inte det bästa under tiden som varit nu.

När det kommer in på såna här mer detaljerate fakta saker så är jag lite för okunig för att dela ut råd känner jag jag anser mig bättre på ide sakerna, då jag är något till åren och har en del vitt skilda erfarenheter. Det finns dom här som exakt kan dra hur det funkar och kan bevisa det, men för att ta vad jag hört så skall det räcka med nolva på testo om man inte vet med sig att man troligen kommer att få gyno då kan man förhindra detta med ai, jag rekomenderar att läsa den klistrade steroid guiden av bengtzz, han kan du pm med han brukar svar men det finns fler lika kunniga här att fråga.
Citera
2011-04-01, 10:23
Medlem
Citat:
När det kommer in på såna här mer detaljerate fakta saker så är jag lite för okunig för att dela ut råd känner jag jag anser mig bättre på ide sakerna, då jag är något till åren och har en del vitt skilda erfarenheter. Det finns dom här som exakt kan dra hur det funkar och kan bevisa det, men för att ta vad jag hört så skall det räcka med nolva på testo om man inte vet med sig att man troligen kommer att få gyno då kan man förhindra detta med ai, jag rekomenderar att läsa den klistrade steroid guiden av bengtzz, han kan du pm med han brukar svar men det finns fler lika kunniga här att fråga.

Absolut killen, jag ska skicka pm till han och kolla av läget så kan jag lägga upp det här så andra kan få veta läget också.
Citera
2011-04-01, 10:27
Medlem
Hur gör ni grabbar med kulorna när ni kör på nebido eller testo konstant hela tiden? Försöker ni hålla igång dom med hcg eller låter ni bara det vara och låta dom krympa ihop? Kanske blir det aktuellt med en siliconfung, hehehe.
Ni som tar nebido- när började ni märka av en förbättring och fick ni biverkningar?
Citera
2011-04-01, 10:33
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Hur gör ni grabbar med kulorna när ni kör på nebido eller testo konstant hela tiden? Försöker ni hålla igång dom med hcg eller låter ni bara det vara och låta dom krympa ihop? Kanske blir det aktuellt med en siliconfung, hehehe.
Ni som tar nebido- när började ni märka av en förbättring och fick ni biverkningar?

Det där kan din läkare svara på.

Men jag skulle tippa att man skiter i hCG om man ligger på nebido. Du har redan konstaterat att din egenproduktion är fucked så det finns ingen större anledning att trycka hCG. Det skulle vara om du, eller tanten har nån slags spermafetish då.
Citera
2011-04-01, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det där kan din läkare svara på.

Men jag skulle tippa att man skiter i hCG om man ligger på nebido. Du har redan konstaterat att din egenproduktion är fucked så det finns ingen större anledning att trycka hCG. Det skulle vara om du, eller tanten har nån slags spermafetish då.
Hahahaha nej det har vi inte men det låter ju inte helt fel men men jag får väll sudda bort den tanken nu för framöver så kommer det väll bara en baltazar droppe och blå rök.
Citera
2011-04-01, 12:20
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Hahahaha nej det har vi inte men det låter ju inte helt fel men men jag får väll sudda bort den tanken nu för framöver så kommer det väll bara en baltazar droppe och blå rök.

Ha ha, det där var fan humor i kvadrat.

En del får konsistens som smältlim på sin sperma. Jag tycker inte jag sett nån speciell skillnad. Möjligtvis lite mindre. Men inget jag lider av. Har legat på 3 mån nu. Kanske blir värre ju längre man legat på. Tänkte sätta hCG själv snart eftersom jag vill ha fungerande kulor när jag kliver av. Men du har ju ändå inte det så det spelar liksom ingen roll för dig.
Citera
2011-04-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Ha ha, det där var fan humor i kvadrat.

En del får konsistens som smältlim på sin sperma. Jag tycker inte jag sett nån speciell skillnad. Möjligtvis lite mindre. Men inget jag lider av. Har legat på 3 mån nu. Kanske blir värre ju längre man legat på. Tänkte sätta hCG själv snart eftersom jag vill ha fungerande kulor när jag kliver av. Men du har ju ändå inte det så det spelar liksom ingen roll för dig.

Ja det vore ju kul om det kunde komma ut nått som ett kvitto på att man kommit annars tror dom ju att man fejkat
Kulor har man ju nu och det kanske ändå vore en ide för mig att köra med hcg var 4 mån för att inte bli av med dom helt för det är ju inte så kul om frugan klämmer på säcken och det är helt tomt, det vore ju samma sak som om tomten kom med en tom säck till barnen Men får jag riktiga komplex så kommer jag operera in en siliconpung på 10kg Det är ju tur att man kan skoja om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in