2011-03-30, 19:21
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punischer
HappyHarry: Nej det kanske inte är så mycket med 250 mg e7d men jag tänkte tillsammans med nebidon men det var väll det du menade kanske. Det lär väll bli en rejäl skillnad på det och min nuvarande testovärde. Hur stora är doserna byggare ligger på ett ungefär men det varierar ju säkert en hel del. Vet inte hur kännslig jag är faktiskt men svällde upp rejält under n sustanonkur en gång.

Ja just det. Glömde att man får lägga till nebidon. Men det blir fortfarande en måttlig dos.

Vilka doser byggare kör.. tja Heavy här på brädan låg på 2.5g i veckan sist jag läste. Då är ändå testo det snällaste preppet han trycker Men tro inte att man måste ligga på sådana doser för att bygga. Från 500mg och uppåt känns som att man kan bygga bra på. Vissa fixar det, andra inte. Man måste hålla koll på blodtryck och blodfetter etc. Det är inte utan risk.
Citera
2011-03-30, 19:38
Medlem
havregransgrats avatar
Citat:
makaveli143: Jag är närmare 40. Jag har alldrig fått det konstaterat utav läkare men det verkar ju inte bättre då min testonivå legat på samma nivå i 12 år och har till och med gått ner den sista tiden. Han ville att jag skulle ta nebido pga av att jag mår skit som jag gör på mina nivåer men han berättade inte att det förstört mitt endogena system utan det har jag läst mig till själv!
Nej jag tror inte att nebido ska kunna fixa mitt endogena system utan det blir livet ut. Men jag är på prov nu för att se hur jag reagera och hur mycket bättre jag mår av nebidon och jag mycket bättre än vad jag gör nu så måste det bli mitt val även om det innebär ett kanske kortare liv. Fan jag mår inte bra nu, känner mig som en gnällig kärring som inte orkar nått inte ens min kära träning.
Ang egenkomponerad HRT så visst det är många som förespråkar detta även på många amerikanska forum men problemet är ju att det kanske inte alltid det finns tillgång till grejer på marknaden utan man får förlita sig på sidor som nämms här på fb och det är ju inte alltid dom har inne och framför allt ökar ju risken för att att dit med alla beställningar. Tanken är ju om jag lägger till lite testo i perioder samtidigt som jag går nebido så är ju nebido min säkerhetslina om jag inte får tag i nått annat och dessutom har jag ju mina provtagningar mm på vårdcentralen så dom har mina värden under kontroll. Men visst blir det bökigare på detta sätt och lite stressigare för att dom ska misstänka eller se nått på proverna som avviker.
havregransgrat: Okej, får du bra resultat på 250mg e5d? Funderar på 250 e7d för att se vad det kan ge med nebidon! Vad tror du, ska man dra ut mer en 7d? Blir du vättskefylld av din dos. Jag har alldrig kört testo men en massa annan skit, bra skit.
Skulle vara djävligt kul och se hur man reagera på teston är dock rädd för att man ska som en michelingubbe lite svårt och förklara på jobbet!
Haha jag förstår precis vad du menar med frugan och min fru är yngre också och frågan är ju hur galen man kommer bli då man redan är en vilande sexgalning så att säga

Vi är ju alla olika men jag tror inte att du kommer att bli en michelingubbe på 250mg e7d,jag drar då inte på mej några mängder på 250 e5d.Resultatmässigt är jag nöjd så här långt.Bra tryck på gymmet
men för tillfället försöker jag behålla så mycket som möjligt i och med att jag ligger på deff,och vad gäller vilande,det finns inte med testo i kroppen,inte för mig i alla fall.
Lycka till vad du än bestämmer dig för.MVH.
Citera
2011-03-30, 20:01
Medlem
HappyHarry: 2.5g testo i veckan, o fy fan! Ja jag har ju lite tid att reflektera över hur jag ska köra sen men det är djälvligt intressant att diskutera detta ämne!
havregransgrat: Det är bara jag som fått för mig att man svullna upp på testo! Men hur gör du med AI då? Armidex eller nått annat för tex gyno och möjligtvis vätska om man är kännslig mot doser som 250mg e5d eller 500mg e5d? Börjar bli sjukt sugen nu, känns som jag träffat en gammal kärlek igen som är i full blomm( kurandet alltså).
Tack så mycket MVH
Citera
2011-03-31, 07:48
Medlem
Haha du skall se att ljuset snart är här vänder det kan det vända fort, Ja jag går på remeron och dom kommer jag alltid att gå på även fast jag mår helt bra nu.

Att diskutera om du skall ta 250mg eller 500mg testo är meningslöst tycker jag du vet ju var det kommer sluta ändå Men självklart skall man ha koll på blodet, men i våran ålder vad är det att fega med ju mer testo destå bättre mår man. Jag vet att det finns många som tassar runt gröten och tar sina mini doser snackar om 10-12 v kurer mm detta är bara bortkastat och det vore bättre dom gav fan i att preppa då i mina ögon, men nu använder jag i första hand för att må bra och bygga upp mej själv, skall man preppa skall man göra det rejält så det svarar så man får ut nått av det och 500mg testo e5d är på inget sätt en överdriven dos.
Citera
2011-03-31, 11:21
Medlem
RevolverHarry: Jag ska läsa lite om remeron och analysera. Nej du har absolut rätt i det du säger att det är meningslöst att diskutera dosen och 500mg testo är nog dosen det kommer bli tillsammans med nebidon och så får jag se vad det ger för utslag. Jo nog fan tassar man runt gröten och har alltid gjort men nu är det ju andra villkor som gäller och behöver inte längre tänka på nedstängning eller nån pct. Jag hoppar nog på din våg och rider den som får vi se om jag kommer in till land.
Tack gubben
Citera
2011-03-31, 13:08
Medlem
Citat:
RevolverHarry: Jag ska läsa lite om remeron och analysera. Nej du har absolut rätt i det du säger att det är meningslöst att diskutera dosen och 500mg testo är nog dosen det kommer bli tillsammans med nebidon och så får jag se vad det ger för utslag. Jo nog fan tassar man runt gröten och har alltid gjort men nu är det ju andra villkor som gäller och behöver inte längre tänka på nedstängning eller nån pct. Jag hoppar nog på din våg och rider den som får vi se om jag kommer in till land.
Tack gubben

Japp rid på vågen. Det är exakt vad det handlar om.
Citera
2011-03-31, 13:12
Medlem
doe0001s avatar
tycker 500mg låter mycket som hrt. 250 räcker gott och väl i det syftet och du kommer garanterat att kunna bygga på 250. hrt är på lång sikt så det finns ingen poäng i att börja med 500. starta på 250 några månader och blasta i perioder alternativt höj dosen permanent om du inte är nöjd med resultaten. Vet ju inte hur mycket du väger etc etc så de är ju svårt att veta vad som är rätt för dig. själv väger jag dryga 107kg och 500mg e5d bygger jag bra på och 250 bygger jag också på fast självklart inte i samma utsträckning. ökad dos ger också ökade biverkningar vilket definitivt måste tas med i beräkningen då hrt är 4 life.

My 5 cents

Mvh
Citera
2011-03-31, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doe0001
tycker 500mg låter mycket som hrt. 250 räcker gott och väl i det syftet och du kommer garanterat att kunna bygga på 250. hrt är på lång sikt så det finns ingen poäng i att börja med 500. starta på 250 några månader och blasta i perioder alternativt höj dosen permanent om du inte är nöjd med resultaten. Vet ju inte hur mycket du väger etc etc så de är ju svårt att veta vad som är rätt för dig. själv väger jag dryga 107kg och 500mg e5d bygger jag bra på och 250 bygger jag också på fast självklart inte i samma utsträckning. ökad dos ger också ökade biverkningar vilket definitivt måste tas med i beräkningen då hrt är 4 life.

My 5 cents

Mvh

Skulle man nu mot all forskning och förmodan få såna väldiga biverkningar (vilka det nu skulle vara) av 500mg då kan man ju lika hjärna sänka. Bara för att du startar på 250 och sen höjjer till 500 blir ju inte biverkningarna mindre.
Citera
2011-03-31, 14:29
Medlem
doe0001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry
Skulle man nu mot all forskning och förmodan få såna väldiga biverkningar (vilka det nu skulle vara) av 500mg då kan man ju lika hjärna sänka. Bara för att du startar på 250 och sen höjjer till 500 blir ju inte biverkningarna mindre.

menade inte att man får "väldiga" biverkningar. Har själv legat en bra bit över 500mg men anser att om det är för en längre tid och med hrt som anledning så finns det ju ingen poäng i att börja i fel ände så att säga. bättre o höja om man inte är nöjd istället för att göra tvärt om.
Citera
2011-03-31, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doe0001
menade inte att man får "väldiga" biverkningar. Har själv legat en bra bit över 500mg men anser att om det är för en längre tid och med hrt som anledning så finns det ju ingen poäng i att börja i fel ände så att säga. bättre o höja om man inte är nöjd istället för att göra tvärt om.

Jo vist, men nu gäller det att få upp välmåentet i första hand och bli av med nedstämdheten få hjärnan att börja produsera seretonin igen och 250 är en mini dos som han kanske senare när han mår bra igen kan trivas med.

Detta är ju så klar mina personliga åsikter som lekman!
Citera
2011-03-31, 17:24
Medlem
Tack för svaren och jag förstår hur ni tänker båda två och är ju logiska svar från er båda. Jag är 178cm lång och väger just nu runt 80kg. Jag kan inte kalla mig fet även om jag tycker det själv, men jag har fått fett runt magen så det börjar bli svårt att se magmusklerna,,, allt djävla tröstätande som skapar ångerst vilket skapar mer tröstätande. När jag slutade med aas för 12 år sedan så har det bara gått utför då jag vägde runt 94-95kg. Frågan är hur min kropp reagerar på nebido och 500mg e5d med den låga tesohalt jag haft innan så kommer jag väll explodera i min utveckling och det blir väll en rebound då musklerna undrar vad fan är det som händer .
Men om jag skulle ligga på 500mg e5d och sen gå ner till 250 mår jag väll inte sämre av och sen i slutänden om jag inte vill gå på steroider mer i framtiden så har jag ju nebido som säkerhetslina. om ni ligger på 500mg e5d respektive 250 använder ni armidex, letro eller nått annat till det? Pct är ju mycket skönt att slippa,, alltid bökigt och en jobbig tid!
Citera
2011-03-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RevolverHarry

Menar du att det inte är så farliga eller jobbiga biverkningar på testo? Vore kul att läsa lite mer om biverkningar, och se om du hittat något som visar på att det inte är så hemska biverkningar! Vore kul och läsa de studier som du har läst det någonstans, om du hittar dem igen vill säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in