Tack för svaren och jag förstår hur ni tänker båda två och är ju logiska svar från er båda. Jag är 178cm lång och väger just nu runt 80kg. Jag kan inte kalla mig fet även om jag tycker det själv, men jag har fått fett runt magen så det börjar bli svårt att se magmusklerna,,, allt djävla tröstätande som skapar ångerst vilket skapar mer tröstätande

. När jag slutade med aas för 12 år sedan så har det bara gått utför då jag vägde runt 94-95kg. Frågan är hur min kropp reagerar på nebido och 500mg e5d med den låga tesohalt jag haft innan så kommer jag väll explodera i min utveckling och det blir väll en rebound då musklerna undrar vad fan är det som händer

.
Men om jag skulle ligga på 500mg e5d och sen gå ner till 250 mår jag väll inte sämre av och sen i slutänden om jag inte vill gå på steroider mer i framtiden så har jag ju nebido som säkerhetslina. om ni ligger på 500mg e5d respektive 250 använder ni armidex, letro eller nått annat till det? Pct är ju mycket skönt att slippa,, alltid bökigt och en jobbig tid!