Gått på testosteron behandling i nästan 1.5 månad i dag ! Innan jag fick min behandling mådde jag verkligen skit dåligt jag sovbort hela dagar och minimal sexlust.. Fick efter mycket tjat behandling av läkaren då jag legat på 11 nmol i flera månader... Nu har nästan 2 månader gått och jag är piggare än förrut helt klart men absolut inte som förr jag orkar iaf upp på morgonen.. Min sexuella lust är nästan sämre dock än förrut... Jag ligger på 21 nmol nu men känns att ja borde må bättre än vad ja gör ! Orsken att ja tittade upp minapp hormon värden var efter ja åkt in till sjukhuset med ett inflamerat Bihang i testikeln och efter de upptäckte mina värden var låga... Åkte in till sjukhuset för två dagar sedan igen med ett inflamerat bihang och akut ont i vänstra kulan.. Att ja nu får de andra gången får mig att undra om de har någon koppling till varför ja nu inte mår bättre fast ja har behandling ! detta är nästan 5 månader efter första gången.. Finns de någon som har någon anning vad de kan vara ? Finns de andra grejer som kan göra en trött och minskad sexuell lust än testosteronbrist ? Inga psykiska då ! Skriver ner mina prov resultat några av dom iaf ! Är som sagt 20 år ! Och borde ligga på högre värden då ja gymmar och äter bra ! Inga steroider tagna någonsin !
Första:
s-prolaktin 5 ug/L
s- testosteron total 11.2 nmol
Andra prov :
s prolaktin- 6 ug/l
s shbg-21,8 nmol
s-testosteron total-12.9 nmol
s-fsh 3,7 ie/l
s-lh 3,7 ie/l
tredje :
s testosteron total
11,6 nmol
fjärde :
S-lh: 1.7 IE/L
S-tesosteron total: 12.6
S-Shbg: 26,0 nmol
S.prolaktin: 7 ug/L
S-FSH: 3,5 IE/L
Finns en hel del prov som ja inte skriver då ja inte orkar be om kopier men detta e dom 4 första innan ja fick min GEL..
Första:
s-prolaktin 5 ug/L
s- testosteron total 11.2 nmol
Andra prov :
s prolaktin- 6 ug/l
s shbg-21,8 nmol
s-testosteron total-12.9 nmol
s-fsh 3,7 ie/l
s-lh 3,7 ie/l
tredje :
s testosteron total
11,6 nmol
fjärde :
S-lh: 1.7 IE/L
S-tesosteron total: 12.6
S-Shbg: 26,0 nmol
S.prolaktin: 7 ug/L
S-FSH: 3,5 IE/L
Finns en hel del prov som ja inte skriver då ja inte orkar be om kopier men detta e dom 4 första innan ja fick min GEL..