2014-11-04, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoGubbe
har tid hos min ordinarie läkare (privat praktik) nästa vecka. Kommer att be om östrogen prov.
Inga ömmande bröst dock som jag skrev så har jag klåda och styva bröstvårtor i stort sett 3/4 av min 8 veckors period.Min ord läkare har tagit upp att det kan vara min magmedecin som fuckat upp mitt endorkina system då långvarit bruk av syra pumps hämmare kan bla ge gyno , han säger dock att det är inget som diskuteras i sverige.

TESTOGUBBEN

Behandla själv annars. Gurkmeja curcumin kostar ca 10 kr för 100g och det räcker för ca 1 månads behandling som aromatashämmare. Blanda curcumin med svartpeppar eller välj färdig blandning gul curry. 1 msk 3 ggr dagligen löser dina problem ;-) tyvärr löser det inte klådan, det är din kropp som reagerar på ev överdosering eller annat hjälpämne
Senast redigerad av broder112 2014-11-04 kl. 22:22.
Citera
2014-11-05, 06:04
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
har tid hos min ordinarie läkare (privat praktik) nästa vecka. Kommer att be om östrogen prov.
Inga ömmande bröst dock som jag skrev så har jag klåda och styva bröstvårtor i stort sett 3/4 av min 8 veckors period.Min ord läkare har tagit upp att det kan vara min magmedecin som fuckat upp mitt endorkina system då långvarit bruk av syra pumps hämmare kan bla ge gyno , han säger dock att det är inget som diskuteras i sverige.

TESTOGUBBEN

Då letar du källor på hans påstående.

/ Leif
Citera
2014-11-05, 08:58
Medlem
Hittade bland annat en undersökning på omneprasol (den jag tar idag ) 276 fall kliniskt bevisad gyno.
Hittade även ett fall i USA Där en Gubbe höjde testot efter avslut med syrapumps hämmare från 75 till 350 på två månader.Vet inte hur dom mäter i usa.

TESTOGUBBE
Citera
2014-11-05, 12:32
Medlem
runds avatar
Vad säger ni om Tostrex? Blivit ordinerad 3g om dagen av läkaren. Det måste öka min livskvalitet något? Har haft ett värde på runt 7 innan.

Det ska såklart följas upp och se ifall jag får nebido eller vad det blir sedan. Men mitt värde bör nå runt 15 åtminstone med denna gel?
Citera
2014-11-05, 16:57
Medlem
Citat:
Hittade bland annat en undersökning på omneprasol (den jag tar idag ) 276 fall kliniskt bevisad gyno.
Hittade även ett fall i USA Där en Gubbe höjde testot efter avslut med syrapumps hämmare från 75 till 350 på två månader.Vet inte hur dom mäter i usa.

TESTOGUBBE

Omeprazol försämrar ex. upptag av järn.
Citera
2014-11-05, 17:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Vad säger ni om Tostrex? Blivit ordinerad 3g om dagen av läkaren. Det måste öka min livskvalitet något? Har haft ett värde på runt 7 innan.

Det ska såklart följas upp och se ifall jag får nebido eller vad det blir sedan. Men mitt värde bör nå runt 15 åtminstone med denna gel?

Sök i tråden, diskuterats flitigt då många använder det. Bra att du satts på behandling.

/ Leif
Citera
2014-11-06, 00:38
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:

Det borde vara omöjligt att få nebido om man använt aas.

Då skulle nog fler passa sej för att hoppa på steroider hej vilt...

Verka som alla bli förvånade o chockad att det sitter med lågt nmol o må skit efter att ha kört på som Fan..

Uppriktigt nu. Vad hade du väntat dej?

Sluta tyck synd om dej själv o stå ditt kast för fan
Citera
2014-11-06, 00:48
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Det borde vara omöjligt att få nebido om man använt aas.

Då skulle nog fler passa sej för att hoppa på steroider hej vilt...

Verka som alla bli förvånade o chockad att det sitter med lågt nmol o må skit efter att ha kört på som Fan..

Uppriktigt nu. Vad hade du väntat dej?

Sluta tyck synd om dej själv o stå ditt kast för fan
Varför skulle inte behandling vara möjligt om man väljer att lägga ner och vill ha ett drägligt liv?

Du verkar inte förstå att många börjar när de är unga och inte har det konsekvenstänkandet. Alla vill inte fortsätta proppa i sig steroider hela livet, sedan har vi klicken med gamla självgoda gubbar som njuter av försöka leka viktiga.

Föredrar du hellre vilsna ungdomar fullproppade med steroider och egenkomponerad trt?

Om du själv är så duktig, varför i hela friden skriver du som en särskoleelev och skapar nya konton hela tiden?
Citera
2014-11-06, 01:09
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Varför skulle inte behandling vara möjligt om man väljer att lägga ner och vill ha ett drägligt liv?

Du verkar inte förstå att många börjar när de är unga och inte har det konsekvenstänkandet. Alla vill inte fortsätta proppa i sig steroider hela livet, sedan har vi klicken med gamla självgoda gubbar som njuter av försöka leka viktiga.

Föredrar du hellre vilsna ungdomar fullproppade med steroider och egenkomponerad trt?

Om du själv är så duktig, varför i hela friden skriver du som en särskoleelev och skapar nya konton hela tiden?

Då ska man inte börja heller. Fan vilken pandemi vi kommer få se med män med lågt Testo som prompt ska ha nebido för att de inte kan ta hand om sej själva.

Sjukvården har annat att syssla med. Pengar kostar det oxå.
Jag anser att man får ta konsekvenserna.. Förr eller senare har du mest troligt normala nivåer..
Jag kanske är särskoleelev eller så skiter jag i hur stavningen blir. Skyller på mobilen. Jag har ett konto dessutom.

Jobbigt att du tog åt dej. Känner du dej misslyckad? Visste du inte vad som väntade?
Citera
2014-11-06, 01:26
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Då ska man inte börja heller. Fan vilken pandemi vi kommer få se med män med lågt Testo som prompt ska ha nebido för att de inte kan ta hand om sej själva.

Sjukvården har annat att syssla med. Pengar kostar det oxå.
Jag anser att man får ta konsekvenserna.. Förr eller senare har du mest troligt normala nivåer..
Jag kanske är särskoleelev eller så skiter jag i hur stavningen blir. Skyller på mobilen. Jag har ett konto dessutom.

Jobbigt att du tog åt dej. Känner du dej misslyckad? Visste du inte vad som väntade?
Jag arbetar och betalar skatt, har inte ett dugg dåligt samvete. Du tror inte det kostar lika mycket om det kuras friskt och leder till massor av andra sjukdomar?

Vem ska jag bevisa något för, gamla sönderpreppade vrak som dig som alla skrattar åt?

Dina argument är värdelösa, du försöker endast försvara ditt eget misslyckande. Jag är verkligen ingen raketforskare men jämfört med dig känner jag mig som Einstein.

Orkar inte argumentera mer med dig. Det är du som kommer med påhopp.

Anser du att det är en pandemi i Usa där trt är betydligt vanligare?
Citera
2014-11-06, 06:33
Medlem
Klev nyss på för att köra lågdos under mkt lång tid om det går som planerat. Har redan en kurrapport så kommer inte skriva varför i den här tråden.

Hur går det för dig? Hur mår du psykiskt?
Citera
2014-11-06, 07:35
Medlem
SamBumBs avatar
Lägg av för fan, sluta förstöra den här tråden med det den där skiten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in