Citat:
Ursprungligen postat av
persson
Aha, okey!
Då behöver jag inte tänka så mycket på dessa värden, utan får invänta tills jag ska kolla nästa gång.
Varför jag frågar nu är för att jag har fått 2 st. utmattningsbrott under en 3 mån period, och läkarna tror att jag kan ligga för lågt, i slutet på intervallen.
Men det jag tycker är konstigt är att jag känner/mår nästintill lika som jag gjorde när jag väl sökte för lågt testo.
Hej på er!
Tänkte ta och uppdatera min status lite, samt hur det går!
Lämnade ett testoprov 4v efter injekt, och det visade sig att jag har en relativt hög omsättning i kroppen,(låg på 20,x) och det är väl antagligen därför jag har mått lite sämre, samt även därför jag har haft det lite lättare att lägga på mig fettvikt runt magen/brösten.
Men efter samtal med läkaren, så bestämdes en ny intervall på 3-4v, och även där lyssna på kroppen.
Men vad jag har läst, och folk förklarat, så ökar Nebidot blodvärdet rätt rejält, så lite orolig som man vart, så fick jag komma och kolla blodvärdet, och det visade ett medel på 175.5 (på 6v intervall) vilket får ses som lite högt (googlade:blodvärde skidåkare lahtis).
Samt undrar då hur det skulle kunna bli vid ett 3-4v intervall.
Så nu sitter jag och funderar över om jag skall försöka att få en annan ester på licens, vilket kan få ner blodvärdet en del samt lättare för mig att administrera, fler injektplatser.
Mvh