2013-09-05, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Ökar Nebido HB ock BT mer än testo E??
I mitt fall så har jag högre hb på endast nebido än när jag ligger på både testo e och eq faktiskt.
Citera
2013-09-05, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Ökar Nebido HB ock BT mer än testo E??

HB
Citera
2013-09-05, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Hur länge varar en sådan "sänkning"? ca 6 månader?

Vet ej riktig på mig själv men ska kolla nästa gång jag lämnar blod.
Citera
2013-09-06, 02:53
Medlem
Hallå igen har ett par till frågor.

Mitt T värde är väldigt lågt, jag drar det här direkt ur minnet (som ibland kan vara lite luddigt) men jag har för mig läkarna beskrev det som att om Testo nivån låg på 7 eller högre anses det som normalt för en man i 25-35års åldern.

Mitt låg runt 1.3 på ett provresultat. Jag har bokstavligt talat alla symptom på låg testo vilket kanske inte är så konstigt då om man ska se till testresultatet.
Jag tycker mig även ha fått gyno till viss del, det är antagligen också pga övervikt som gör att det ser lite värre ut än om jag vore i form.

Finns det någon medicin som ens endo läkare kan skriva ut för att motverka eller dyl just Gyno? Arimidex?
Eller skriver endo läkare aldrig ut såna mediciner till män med eventuell gyno?

Kan även flika in med att jag är långt ifrån vältränad så absolut ingen risk att läkarna ska misstänka eventuell "doctor shopping" i AAS syfte.

EDIT: Glömde bort sista frågan, jag hittade en på youtube, jag tror han låg på 500mg Testosteron varannan vecka, kan det stämma? Han är ifrån USA.
Vilka nebido doser får vi i Sverige via TRT?
Senast redigerad av Lee Sterling 2013-09-06 kl. 03:02.
Citera
2013-09-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hallå igen har ett par till frågor.

Mitt T värde är väldigt lågt, jag drar det här direkt ur minnet (som ibland kan vara lite luddigt) men jag har för mig läkarna beskrev det som att om Testo nivån låg på 7 eller högre anses det som normalt för en man i 25-35års åldern.

Mitt låg runt 1.3 på ett provresultat. Jag har bokstavligt talat alla symptom på låg testo vilket kanske inte är så konstigt då om man ska se till testresultatet.
Jag tycker mig även ha fått gyno till viss del, det är antagligen också pga övervikt som gör att det ser lite värre ut än om jag vore i form.

Finns det någon medicin som ens endo läkare kan skriva ut för att motverka eller dyl just Gyno? Arimidex?
Eller skriver endo läkare aldrig ut såna mediciner till män med eventuell gyno?

Kan även flika in med att jag är långt ifrån vältränad så absolut ingen risk att läkarna ska misstänka eventuell "doctor shopping" i AAS syfte.

EDIT: Glömde bort sista frågan, jag hittade en på youtube, jag tror han låg på 500mg Testosteron varannan vecka, kan det stämma? Han är ifrån USA.
Vilka nebido doser får vi i Sverige via TRT?

Anatrozole kan man få utskrivet ja.
Nebido kan fås var sjätte vecka. (Normal 8-12v intervaller) 632mg/1000mg.
Så strax över 100mg/v i snitt.
500 varannan vecka är för högt på en vanlig trt/hrt
Citera
2013-09-06, 21:30
Medlem
8bitzs avatar
Hej igen,

Sorry för mitt sena svar men var iväg och har inte hunnit in och skriva.
Köpte Testo-Cytopilin och tänkte köra 250mg var 7e dag? Dock tog jag nebidon för 1 vecka sen och då undrar jag om jag ska skita i nebidon under tiden eller hur gör ni exakt?

Tack på förhand.
Citera
2013-09-06, 22:21
Medlem
Tänk på att läkaren närsom kan begära att du ska ta blodprov och då är du ganska rökt...

Annars kör du nebidon som vanligt.
Citera
2013-09-06, 22:48
Medlem
8bitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leehaney
Tänk på att läkaren närsom kan begära att du ska ta blodprov och då är du ganska rökt...

Annars kör du nebidon som vanligt.

Det är minsta problemet, säger att jag är bortrest eller svarar bara inte helt enkelt så det löser sig.
Tänkte gå och lämna blodprov nu i veckan så har dom iallafall fått det.
Men ingen som har en aning om upplägg, vore tacksamt
Citera
2013-09-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitz
Hej igen,

Sorry för mitt sena svar men var iväg och har inte hunnit in och skriva.
Köpte Testo-Cytopilin och tänkte köra 250mg var 7e dag? Dock tog jag nebidon för 1 vecka sen och då undrar jag om jag ska skita i nebidon under tiden eller hur gör ni exakt?

Tack på förhand.

Ligg kvar på Nebido. Har jag gjort i alla fall.
Citera
2013-09-06, 23:01
Medlem
8bitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
Ligg kvar på Nebido. Har jag gjort i alla fall.

Hur ser ditt upplägg ut nu? prepp etc?
Citera
2013-09-06, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8bitz
Hur ser ditt upplägg ut nu? prepp etc?

Nebido e8w, testo prop 100 mg eod. Mycket välmående. Det lär du bli på ditt upplägg också.
Ska slänga in någon oral snart också, kanske dbol.
Citera
2013-09-06, 23:09
Medlem
8bitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
Nebido e8w, testo prop 100 mg eod. Mycket välmående. Det lär du bli på ditt upplägg också.
Ska slänga in någon oral snart också, kanske dbol.

Blir min första kur så jag är inte så insatt i alla förkortningar eod? prop?

Kör också nebido var 8e vecka nu, men tänkte mest på om man ska köra 250ml eller mindre var 7e dag??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in